kastelke schreef:Chrisp, je reservatie wordt dus geannuleerd, ze brengen jou niet op de hoogte, maar ze houden wel mooi jouw geld al minstens enkele maanden op hun rekening zonder dat terug te storten? Mooie mensen zijn dat daar!
Dat klopt. En daar bovenop proberen ze nu alle schuld op mij te shuiven, terwijl het toch duidelijk is dat hun systemen niet goed werken als dit kan gebeuren .
Marjan, fijn dat je het ze hebt laten weten hoe er hier over Tix wordt gesproken. Dat ze een jong bedrijf zijn snap ik, dat hebben ze ook tegen mij destijds gezegd aan de telefoon, dus ik hoop dat het snel verbeterd zal worden.
Grandu schreef:Dat ze een jong bedrijf zijn snap ik, dat hebben ze ook tegen mij destijds gezegd aan de telefoon, dus ik hoop dat het snel verbeterd zal worden.
Derk
Dat zou net een motivatie moeten zijn om voor een goede klantendienst te zorgen !
Dit kan voor een jong bedrijf de doorslag geven van slagen of mislukken. Blijkbaar denken zij er anders over waardoor het voor hen wel eens in de verkeerde richting zou kunnen gaan. Ook al hebben er veel mensen géén problemen met hen, het zijn die negatieve reacties die de doodsteek kunnen betekenen.
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
Ik boekte via Govolo en vulde alles braaf in, paspoortnr, plaats van afgifte, afgifte datum en einde geldigheid. Na inloggen bij Iberia was er niets doorgekomen daar, alleen onze namen voor het ticket. Bij AA ook niets, dus alles nog maar een keer ingevuld. Maar in ieder geval niet gecanceld, tot op heden.
Vorige week donderdag heb ik geantwoord op hun voorstel, door een brief terug te mailen waarin ik uitlegde waarom ik vind dat zij mij kosteloos moeten compenseren. Inmiddels heb ik nog niets van de gehoord, zowel niet via de mail als per telefoon. Wat kan ik nu het beste doen? Als ik nu opbel, krijg ik vast gezeur dat ik ongeduldig ben. Als ik wacht ben ik bang dat er niets zal gebeurt...
Irritaties of ergernissen van de kant van Tix zou ik me niets van aantrekken. Dus gewoon nog een keer bellen. Wel is het verstandig om ze ( voor zover je dat nog niet hebt gedaan ) in gebreke te stellen; Je geeft aan dat je nakoming van jullie overeenkomst eist ( tickets BA tegen de afgesproken prijs ) en stelt een redelijke, korte termijn waar binnen Tix hier aan moet voldoen. Maak ze ook duidelijk dat als Tix jou niet tegemoet wil komen je het hoger op gaat zoeken. Een vordering indien via de kantonrechter is tegenwoordig niet zo heel moeilijk en je hebt geen advocaat nodig. Vaak laten dit soort partijen het echter niet zo ver komen; slechte publiciteit. Ik zou het wel ter sprake brengen bij Tix. Al met al, zonde van alle energie die je hier in moet steken, maar Tix heeft kennelijk geen haast om je tegemoet te komen. Jammer.
Bedankt voor je advies Bamboo . Ik heb ze zopas gebeld, en gelijk weer naar de supervisor gevraagd. Die was echter in overleg met de directie, onder andere over mijn probleem. Ik ben erg benieuwd! Het is in hun eigen belang dat ze mij nu eens niet teleurstellen.
Ik ben dus na donderdag nooit teruggebeld, hoewel ze dat beloofd hadden. Vanmiddag maar weer eens gebeld, en ze wisten mij nu te melden dat ik vandaag nog een mail van de manager zou ontvangen. Ik ben benieuwd of ze zich nu wel een keer aan een belofte weten te houden.
Ik heb duidelijk verwoord in mijn brief, dat ik advocaten, de consumentenbond, Kassa en/of Radar zal benaderen indien ze nog niet inzien dat ze fout zitten .
Er zit nog wel een verschil tussen het dreigement en het daadwerkelijk inschakelen. Ik heb een tijd voor een bedrijf gewerkt waar ik veel met klantenservice te maken had en van de 100 mensen die zeggen dat er een advocaat contact op zal nemen zijn er maar een handjevol die dat daadwerkelijk doen. Dat weten de meeste bedrijven en daarom hechten ze er niet zoveel waarde aan.
Uw zaak is uitgebreid besproken met onze directie en ICT afdeling.
Alles is nogmaals nagekeken. Hieruit concluderend moeten wij u mededelen dat duidelijk blijkt dat de gevraagde gegevens tot op dit moment niet bij ons zijn binnengekomen.
Om deze reden blijven wij bij ons standpunt en kunnen wij de tickets niet meer aanbieden voor het toen verkochte tarief.
Ons voorstel om samen voor het tariefsverschil te betalen is nu ook niet meer mogelijk.
Uw betaling is vandaag naar u teruggestort de creditcard, daar wij geen andere mogelijkheid bieden.
Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben,
Met vriendelijke groet,
Tix.nl
Aimée Duval
Operationeel Manager
Ongelofelijk! Ze negeren mijn gehele brief gewoon, en doen dit zonder overleg! Zeggen ze nu dat ik die gegevens naar ze had op moeten sturen sinds dit debacle is begonnen???? Ongelofelijk, daar hebben ze nooit meer om gevraagd!
The nerve . De operationeel manager wil niet aan de telefoon komen, omdat alles per email zou moeten! Belachelijk! Ik als klant wil hierover een gesprek voeren, en dat wordt mij onmogelijk gemaakt zo.
Ik heb het helemaal gehad met f****** Tix.nl! Wat een klote organisatie! Ik zie nu geen andere mogelijkheid meer dan een advocaat in de arm te nemen.
Het punt is, Katja, dat je via een link in de mail de paspoortgegevens doorgeeft. Ik kan dus niet bewijzen dat formulier tot twee maal toe ingevuld te hebben! Maar daar draait het eigenlijk ook helemaal niet om. Dat is het belachelijke excuus waar Tix.nl zich achter verschuilt.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.