Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

campers ophalen voor Moturis

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
vanlunteren
Amerika-newbie

Re: campers ophalen voor Moturis

Bericht door vanlunteren »

Hallo reizigers,

Ook wij gaan een nieuwe woonwagen ophalen in Forest-city. :dance:
We vertrekken vanaf Amsterdam op 10 mei en brengen de RV naar Phoenix AZ.
Ons werd een hotel in Phoenix aangeboden voor het prijsje van 200 euro per nacht door TH in eerste instantie, de rekening hebben wij ook nog niet binnen op dit moment.
Marjolijne
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Marjolijne »

Ik heb vandaag de rekening binnen gekregen.
En inderdaad in 1 keer bijna alles betalen.
Dat hadden ze inderdaad wel beter kunnen vermelden.
Ik was wel van plan om alles in 1 keer te betalen, maar erg netjes is het niet.

Maar we hebben er zin in!!

En volgens mij zitten we met een aantal van het forum in het vliegtuig de 10de van Mei.

Gr. Marjolijne
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Marjolijne schreef:En volgens mij zitten we met een aantal van het forum in het vliegtuig de 10de van Mei.
Dat komt meer voor bij dit soort aanbiedingen.
Dit voorjaar hebben we een camper van R-B opgehaald bij de fabriek en toen was de United vlucht van Amsterdam naar Chicago voor de helft gevuld met mensen die hetzelfde gingen doen.
T4
Amerika-ontdekker

Bericht door T4 »

Rob schreef:Dat komt meer voor bij dit soort aanbiedingen.
Dit voorjaar hebben we een camper van R-B opgehaald bij de fabriek en toen was de United vlucht van Amsterdam naar Chicago voor de helft gevuld met mensen die hetzelfde gingen doen.
Dat was bij ons ook zo in maart dit jaar! Een half vliegtuig vol met mensen die hetzelfde gingen doen en dientengevolge ook een hotel vol Nederlanders! Dat gaf wat problemen met de shuttle service van het hotel, zoveel mensen tegeljkertijd....:mrgreen:

Onze rekening kwam vandaag ook met de post. Betalen in 2 keer, zoals we gewend zijn. Nu een aanbetaling en 30 januari de rest (6 weken voor vertrek). Raar dat bij anderen anders is. Overigens staat er ook op dat we de camper pas vanaf 13.00 kunnen halen, helaas!
Peter & Paula
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Peter & Paula »

Het lijkt, alsof iedereen in mei al vroeg in de week de camper ophaalt.
Aangezien wij de 14e vliegen en dus de 15e, de laatste dag, onze camper ophalen, hopen we wel, dat jullie nog iets voor ons overlaten!!
Zal ons benieuwen wat voor camper iedereen mee krijgt.
Misschien kunnen de forum-leden, die vroeg in de week ophalen, even iets op het forum zetten.!!!!!!!!!

Wij zijn ook benieuwd, of er ook forum-leden bij ons in het vliegtuig en hotel zitten.
Vanaf de fabriek rijden we richting Yellowstone en daarna naar Denver en we leveren de camper 13 juni in Salt Lake City in.

groetjes
Paula en Peter
2025- Seattle - Denver
2023 - Chicago - San Francisco
2022 - San Francisco - Las Vegas
2021 - San Francisco - Las Vegas
2013 - Vancouver - Vancouver
2012 - Vancouver via Amerika naar Toronto
2009 - Chicago - Salt Lake City
2008 - San Fransisco - San Fransisco
onze website
Marjolijne
Amerikafan

Mijn ouders zijn vandaag bij de infodag van travelhome geweest.
Hun vertelde mij dat iedereen een paar dagen voor vertrek een tijd krijgt, wanneer de camper kan worden opgehaald.
Nu weet ik dus niet hoe het zit voor mensen die de shuttle boeken, want die zal niet vaak rijden, denk ik.

Wij huren een auto in des moines en rijden die dan weer terug, en de campers komen er dan achteraan.
Dit ook omdat we dan in de gelegenheid zijn om bij de Walmart een stoeltje te kopen voor onze kleine meid.

Gr. Marjolijne
Tabitha
Amerika-newbie

Bericht door Tabitha »

Voor degenen die dit een leuke aktie vinden, momenteel heeft Cruise America een soortgelijke. Deze is alleen voor het type C19, ophalen in maart en april in Chicago en inleveren aan de westkust. Deze is iets duurder dan de Moturis special en het gaat hier ook om nieuwe camper.

* Note Mod (Rob),

Dit kan via verschillende aanbieders .
Hier was al een draadje over zie: viewtopic.php?f=10&t=18883
lekkervaakweg
Amerika-ontdekker

Bericht door lekkervaakweg »

Ik lees hier op het forum dat vele van jullie de factuur al binnen hebben. Wij hebben de rekening nog niet ontvangen. Zijn er meer mensen die nog niets gezien hebben? Ik ga mogen maar is bellen hoe het precies zit. Zo precies en goed in afspraken nakomen zijn ze ten slotte niet bij Travelhome

Veel reisplezier iedereen in 2009
vanlunteren
Amerika-newbie

Bericht door vanlunteren »

geen paniek, ook wij hebben nog niets ontvangen.
goldwingrider
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door goldwingrider »

vanlunteren schreef:geen paniek, ook wij hebben nog niets ontvangen.
Je blijft zo wel bezig he, vanlunteren.
Maar het komt zeker goed, maar goed dat dieselen nu minder belangrijk is, hoop voor jou (en ons) dat dat in mei nog zo is, alweer een goeie reis gewenst.
Zou dit voorlopig de laatste keer zijn ??? :D :mrgreen: :dance:
lekkervaakweg
Amerika-ontdekker

Hi vakantiegangers. Is er helemaal niemand bang dat die nieuwe campers helemaal niet van de band rollen gezien de kredietcrisis en de ellende met de autoindustrie in de USA? Ik denk dat ik toch maar is ga bellen van de week met Travelhome om te vragen hoe of wat er dan gaat gebeuren. Mocht iemand meer weten dan hoor ik het graag
T4
Amerika-ontdekker

Bericht door T4 »

Tja, dat is dus al een feit, de nieuwe campers lopen in ieder geval niet op tijd van de band (volgens Travelhome een gevolg van de kredietcrisis waar met name de toeleveranciers van de motoren en het interieur last van hebben).Wij kregen een mail van Travelhome vorige week met deze inhoud:
Zojuist hebben wij contact gehad met de verhuurder en zij hebben aangegeven dat de campers niet op tijd klaar zullen zijn.
Samen met de verhuurder zijn wij natuurlijk direct opzoek gegaan naar een passende oplossing zodat uw reis gewoon door kan gaan.
Wij hebben daarom voor u het volgende voorstel:
- Vliegreis naar Chicago.
- Hotelovernachting eerste nacht nabij de luchthaven.
- Transfer naar de camperverhuurder.
- Camper ophalen nabij Chicago (ongeveer 530 KM ten Oosten van Des Moines). NB. de camper komt dan niet rechtstreeks uit de fabriek.
- Camper inleveren op de bestemming zoals reeds aan u was bevestigd.
- Rest van de reis blijft gelijk.

Tja, we hadden ons erg verheugd op deze reis, dus hebben we het aanbod toch maar aangenomen (wel met extra gratis mijlen en een korting op de reissom). Positief voor ons is dat we een vlucht minder hebben (Chicago - Des Moines) :mrgreen: Route iets aangepast, we rijden nu een groot stuk van Route 66 en dat is ook wel weer erg leuk.
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

Wat vervelend, maar er is gelukkig een oplossing.
Maar krijg je nu nog extra korting op de aanbieding van de nieuwe camper ophalen?
Peter & Paula
Amerikafan

T4 schreef:Tja, dat is dus al een feit, de nieuwe campers lopen in ieder geval niet op tijd van de band (volgens Travelhome een gevolg van de kredietcrisis waar met name de toeleveranciers van de motoren en het interieur last van hebben).Wij kregen een mail van Travelhome vorige week met deze inhoud:
Zojuist hebben wij contact gehad met de verhuurder en zij hebben aangegeven dat de campers niet op tijd klaar zullen zijn.
Samen met de verhuurder zijn wij natuurlijk direct opzoek gegaan naar een passende oplossing zodat uw reis gewoon door kan gaan.
Wij hebben daarom voor u het volgende voorstel:
- Vliegreis naar Chicago.
- Hotelovernachting eerste nacht nabij de luchthaven.
- Transfer naar de camperverhuurder.
- Camper ophalen nabij Chicago (ongeveer 530 KM ten Oosten van Des Moines). NB. de camper komt dan niet rechtstreeks uit de fabriek.
- Camper inleveren op de bestemming zoals reeds aan u was bevestigd.
- Rest van de reis blijft gelijk.

Tja, we hadden ons erg verheugd op deze reis, dus hebben we het aanbod toch maar aangenomen (wel met extra gratis mijlen en een korting op de reissom). Positief voor ons is dat we een vlucht minder hebben (Chicago - Des Moines) :mrgreen: Route iets aangepast, we rijden nu een groot stuk van Route 66 en dat is ook wel weer erg leuk.
wanneer zouden jullie de camper ophalen bij Moturis
wij gaan 14 mei vliegen en halen vrijdag de 15e de camper op

ik denk dat we morgen maar eens contact met Travelhome opnemen

Peter
2025- Seattle - Denver
onze website
T4
Amerika-ontdekker

Bericht door T4 »

Wij gaan in maart - we vliegen 13 maart naar Chicago en halen de camper (in Chicago) op 14 maart op. We krijgen inderdaad een kleine korting op de reissom zoals die gold voor de aanbieding voor het ophalen van de nieuwe campers van Moturis in Forest City. En 350 extra gratis mijlen. Staat tegenover dat we wel iets verder moeten rijden, dus meer brandstof verbruiken en we geen spliksplinternieuwe camper vanaf fabriek meekrijgen. Het wordt nu een one of fleet camper vanaf het verhuurstation, zo nieuw mogelijk, maar mogelijk al wel enkele malen verhuurd. We zullen zien..
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

Dat van die korting is in ieder geval netjes.
Het zou gekker zijn als je de reissom die normaal gerekend wordt moet betalen.
En een nieuwe camper is ook niet alles hoor, wij kunnen er over mee praten, je bent toch een soort testrijder.
Het is dat die aanbiedingen zo goedkoop zijn.
lekkervaakweg
Amerika-ontdekker

Toch wel erg handig zo'n forum. Ik ga morgen ook gelijk bellen met Travelhome. Wellicht dat in de maart de campers nog niet van de band rollen maar voor de mensen die in mei gaan wel. Ik duim gewoon nog even. Bedankt voor al jullie reacties alvast
Peter & Paula
Amerikafan

Ik heb vandaag een mailtje gestuurd naar Travelhome, we willen ook weten waar we tot nu toe aan toe zijn.
De korting die ze geven is eigenlijk het minste wat ze kunnen doen, je moet tenslotte meer mijlen maken en de route zal waarschijnlijk ook moeten worden aangepast.
Zal mij benieuwen, wanneer en welk antwoord we van Travelhome krijgen.

Wordt vervolgd!

Peter
2025- Seattle - Denver
onze website
Marjolijne
Amerikafan

Ik denk dat het alleen voor de mensen geldt die al reactie hebben gehad van travelhome.
Als ze in Maart nog niet allemaal klaar zijn neem ik aan dat er in Mei wel genoeg zijn.
Maar ja dat denk ik.
Voor ons zal het vertrek uit chicago alleen maar handiger zijn omdat wij naar Orlando rijden.

Maar geen nieuws, goed nieuws!!! (hoop ik dan)

Gr. Marjolijne
lekkervaakweg
Amerika-ontdekker

Hi, ik heb even met Travelhome gebeld ze gaan er op dit moment vanuit dat de campers in mei wel van de band zullen rollen. Mocht dat niet zo zijn dan worden we geinformeerd en komen ze met een passend alternatief. Dus gewoon blijven duimen
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer