Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autohuur via www.usareisen.de

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Autohuur via www.usareisen.de

Bericht door Martin & Marianne »

jokeboke schreef:Ik was daarnet eens aan het kijken wat een equinox ons zou kosten voor de periode van 12/08 tot 31/08 (vanuit San Diego). Het zou neerkomen op 618,24 euro (super inklusiv).

Als ik iets verder lees, zie ik het volgende staan:
bei Anmietung 15.07. bis 20.08.08 ab allen Stationen Zuschlag
pro Auto/Woche EUR 22,-; Auto/Verl.Tag EUR 4.
Betekent dit dat we bovenop die 618 euro nog een toeslag moeten betalen?
Ik denk dat dit de hoogseizoentoeslag is. Geldt voor de hele huurperiode als de eerste dag in het hoogseizoen valt. Je moet die toeslag betalen, maar of die al in die 618 is inbegrepen kan ik niet zien. Vergelijk het anders eens met een periode na 20 aug.

Marianne
M&M+D
Amerikafan

Bericht door M&M+D »

Hoe krijg je je vouchers, online of per post?
Welke taal hebben die, Duits of Engels.
Of moet ik toch voor de zekerheid gaan en de auto bij het reisburo boeken.

Groetjes Marian
Veusy
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Veusy »

M&M+D schreef:Hoe krijg je je vouchers, online of per post?
Welke taal hebben die, Duits of Engels.
Of moet ik toch voor de zekerheid gaan en de auto bij het reisburo boeken.

Groetjes Marian
Je krijgt alles via e-mail na betaling (via credit card). Bij mij was de voucher gedeeltelijk in Engels en voor de rest in het Duits. Ook de uitleg van Alamo is in het Duits.

Hans
Weblog Zuidwesten van 6 tot en met 28 Juni 2009: http://reizen.deveuster.eu
M&M+D
Amerikafan

Bericht door M&M+D »

Veusy schreef:
Je krijgt alles via e-mail na betaling (via credit card). Bij mij was de voucher gedeeltelijk in Engels en voor de rest in het Duits. Ook de uitleg van Alamo is in het Duits.

Hans
Dus als je een beetje duits kent, moet je je eigenlijk geen zorgen maken en dus gewoon boeken bij Usareisen?

Groetjes Marian
bea
Amerika-ontdekker

Bericht door bea »

hoi marian
Ik heb verleden week bij usa reisen een auto geboekt en mijn duits is erg slecht.
Maar als je op dit forum naar reizen algemeen en dan pagina 3 gaat, dan vindt je daar
AUTOHUUR USA REISEN -NIEUWE FORMAT
Daar is alles wat je toe gestuurd krijgt voor je vertaald in het engels en gebrekkig nederlands.
Het is echt erg simpel, alleen de voucher en het persoonlijke gegevens formulier meenemen naar
alamo en klaar is kees.
succes
M&M+D
Amerikafan

Bericht door M&M+D »

Bedankt hele goeie tips.

Groetjes Marian
jokeboke
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door jokeboke »

Martin & Marianne schreef:
jokeboke schreef:Ik was daarnet eens aan het kijken wat een equinox ons zou kosten voor de periode van 12/08 tot 31/08 (vanuit San Diego). Het zou neerkomen op 618,24 euro (super inklusiv).

Als ik iets verder lees, zie ik het volgende staan: Betekent dit dat we bovenop die 618 euro nog een toeslag moeten betalen?
Ik denk dat dit de hoogseizoentoeslag is. Geldt voor de hele huurperiode als de eerste dag in het hoogseizoen valt. Je moet die toeslag betalen, maar of die al in die 618 is inbegrepen kan ik niet zien. Vergelijk het anders eens met een periode na 20 aug.

Marianne
Klopt. En ik had blijkbaar iets verder moeten lezen...
Im Preis sind Hochsaisonzuschläge von
22 € pro Woche sowie 4 € pro verl. Tag enthalten.
Prijs inclusief dus.

Heb je eigenlijk een huurauto nodig in San Francisco?
We zijn er aan het denken om onze auto te huren in twee fasen: San Diego - San Francisco (waar we drie nachten blijven) en dan terug San Francisco - San Diego. Zo vermijden we voor het tweede deel van onze reis die hoogseizoenstoeslag, en hoeven we geen parkeerkosten te betalen in SF.

Zou dit te doen zijn, of is het teveel gedoe denken jullie?
USA Westkust 2008 - http://hilkejoke.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
M&M+D
Amerikafan

Bericht door M&M+D »

Op zich is San Francisco goed te doen zonder auto vond ik zelf , alleen is dat weer 15 jaar geleden.
Airmiles
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Airmiles »

M&M+D schreef:Op zich is San Francisco goed te doen zonder auto vond ik zelf , alleen is dat weer 15 jaar geleden.
Ik heb een jaar of 5 geleden San Francisco zonder auto gedaan en dat is goed te doen als je niet vies bent van een stevige wandeling. Koop zo'n openbaar vervoerkaart voor een paar dagen en je kunt elk vervoermiddel gebruiken.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

jokeboke schreef: Heb je eigenlijk een huurauto nodig in San Francisco?
We zijn er aan het denken om onze auto te huren in twee fasen: San Diego - San Francisco (waar we drie nachten blijven) en dan terug San Francisco - San Diego. Zo vermijden we voor het tweede deel van onze reis die hoogseizoenstoeslag, en hoeven we geen parkeerkosten te betalen in SF.

Zou dit te doen zijn, of is het teveel gedoe denken jullie?
Ik zou er persoonlijk niet aan moeten denken om tijdens de reis nog een keer een huurauto in te moeten leveren en een paar dagen later weer op te halen, maar goed ik vind comfort dan ook belangrijker dan kosten, hoe moet je dan van de luchthaven naar de stad, en een paar dagen later weer terug, als je een taxi neemt ben je het voordeel al weer voor een deel kwijt, en openbaar vervoer kost je weer een hoop tijd.
Ik heb van de vier of vijf keer San Francisco de eerste keer zonder auto gedaan, en ik zou het nu nooit meer doen, zonder auto ben je in de praktijk beperkt tot de driehoek tussen de van Ness avenue en Market street, de meeste bezienswaardigheden liggen wel in dit gebied, maar ook daarbuiten is heel veel te zien, en dan zorgt een auto toch wel voor heel veel gemak.
En het is in san francisco geweldig leuk rijden met al die heuvels, je voelt je net Steve McQueen in de film Bullit. :lol:

Harry
Bushmaster
Amerika-expert

Bericht door Bushmaster »

En het is in san francisco geweldig leuk rijden met al die heuvels, je voelt je net Steve McQueen in de film Bullit.
En vergeet Lombard street niet he
Afbeelding
M&M+D
Amerikafan

Bericht door M&M+D »

Mooie foto hierboven.

De kogel is door de kerk.
Toch maar geboekt via USAreisen.
Vouchers en gegevens binnen, nu afwachten of het in the states ook werkt.

Groetjes Marian
jokeboke
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door jokeboke »

Weet iemand wat er gebeurt als je je auto te laat inlevert? (Alamo)
Moet je dan gewoon een extra dag huur betalen, of komen er nog extra kosten bij?

Het is gewoon omdat het bij ons van een paar uur tijd zal afhangen of we een dag langer moeten boeken of niet. Ik boek dan precies liever een dag korter (kwestie van dat we het toch halen), dan een dag extra te betalen die achteraf niet nodig blijkt te zijn...

We hebben alleszins beslist om toch een equinox te boeken, voor de hele periode (dus geen onderbreking in SF).
USA Westkust 2008 - http://hilkejoke.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Bushmaster
Amerika-expert

Bericht door Bushmaster »

Moet je dan gewoon een extra dag huur betalen, of komen er nog extra kosten bij?
even goed uitzoeken van te voren, weet dat Alamo in staffels werkt v.w.b. de dagen.
Als je 6 dagen wilt huren, kom je in de 7 dagen tarief terecht, dus je hebt grote kans dat die ene dag extra bij jullie niets extra kost in de uiteidelijke prijs (moet je wel van te voren aangeven, en niet zo maar een dag later terugbrengen natuurlijk)
jokeboke
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door jokeboke »

Geboekt! Een equinox van 12 augustus tot 31 augustus (19 dagen) voor 618,24 euro.
cvr
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 21

Bericht door cvr »

Prima, je zult er geen spijt van krijgen. Wij zijn net terug en hebben voor de 2e keer bij usareisen een Equinoxe geboekt. De eerste keer (Orlando) hadden ze geen Equinoxe en hebben we 2 weken in een Jeep Legend getourd (perfect!). De tweede keer (Las Vegas) hadden ze wel een Equinoxe, samen met wat RAV4's en soortgelijken. Omdat we die toch wat krap vonden voor een rondreis van 2 weken heb ik in de parkeergarage van Alamo (je bent dan al bij de balie geweest) gevraagd of het mogelijk was om een upgrade te krijgen. Men bood direct aan om een auto te kiezen uit de daaropvolgende rij (maatje groter) en er waren geen kosten aan verbonden. Dus hebben we de afgelopen 2 weken in een GMC Envoy gereden, super!!
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Bushmaster schreef:
even goed uitzoeken van te voren, weet dat Alamo in staffels werkt v.w.b. de dagen.
Als je 6 dagen wilt huren, kom je in de 7 dagen tarief terecht, dus je hebt grote kans dat die ene dag extra bij jullie niets extra kost in de uiteidelijke prijs (moet je wel van te voren aangeven, en niet zo maar een dag later terugbrengen natuurlijk)
Ik verwacht dat als je de auto in het hoogseizoen te laat inleverd er wel degelijk kosten zullen worden gerekend. Ook de verhuurbedrijven hebben te maken met een planning en als je zomaar even je auto een dag later inleverd valt die aardig in duigen. Natuurlijk heeft een goed verhuurbedrijf (voor noodgevallen) wat achter de hand, maar eens houdt het op. Er zit ook een verschil in om de huur te verlengen (dus netjes geregeld, zoals Bushmaster al schreef) of te laat terugbrengen.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Wij zouden ook graag zo'n Equinox huren via Usareisen... Maar ik spreek geen jota Duits (toch niet genoeg om me zeker te voelen over wat ik lees).
Mijn vraagje: is er hier iemand die eens wilt kijken of ik het juist heb:
ik wil een Equinox huren op 16 juli. We komen toe op Vancouver Airport om 21.39 ur, dus neem maar vanaf 22.30 uur.
We leveren die daar ook in op 31 juli om 9.00 u 's morgens.
Ik zie dat Alamo dan blijkbaar de goedkoopste prijs heeft. Er staat "Sie zahlen: 526,71 Euro "
Maar ik wil alle verzekeringen die verstandig zijn, maar dan moet ik gewoon kiezen voor die rechter kolom:
"Paket: Super-Inklusiv-Plus (Tarif: CDN 93) "?
Dus ik betaal nu 526,71 euro + nog eens CND 93 als ik in Canada bij Alamo sta?

Als ik dan doorga om te boeken staat er ook nog
Zusätzliche Mitteilungen (max.500 Zeichen)
Moet ik daar nog iets melden?

Oh ja, en blijkbaar is het niet mogelijk om een gps of zo er bij te boeken. :( Heb wel een tomtom hier, maar dan moet ik dus de Canadese en USA mappen nog aanschaffen.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Alle verzekeringen die nodig zijn, zitten in beide pakketten. In de rechterkolom zit als extra een volle tank benzine (je mag hem dus leeg inleveren), gratis extra bestuurders en nog een inzittendenverzekering (maar die heb je niet echt nodig als je reisverzekering hebt, lijkt me).

De prijs die je ziet, moet je ook betalen, er komt verder niets bij. Bij het boeken moet je dan op de rechterkolom klikken en de auto-klasse (Equinox), dan krijg je ook dat tarief. Het CDN 93 is de tariefsklasse volgens mij, hoef je niets mee te doen ! En je mag nog wat opmerkingen plaatsen e.d., maar lijkt me niet nodig.

Overigens, ik zou oppikken op een uur eerder zetten, mocht je vlucht eerder aankomen, dus bv 21:30 of zelfs 21:00. En het inleveren zou ik later zetten, dat kost toch niets extra's en wie weet is dat handig. Bv op 20:00 of 21:00 's avonds of zo.
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Groupof4
Amerika-ontdekker

Bericht door Groupof4 »

Vancouver Airport ligt toch in Canada als in Vancouver? Kan je dan via USAreisen.de ook mietwagen huren bij Canadese Alamo locaties als in CANADAreisen.de?
Groupof4, Montreal-Miami 2008
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer