Ik heb vorige maand 2 weken in een Tesla gereden in Amerika, gehuurd via Hertz. Steeds opgeladen bij een Supercharger van Tesla, erg makkelijk. Oplaadstekker erin en klaar is Kees. De afrekening komt dan via Hertz. Ik wacht overigens al bijna 3 weken op de eindafrekening van Hertz, nog geen factuur gezien.Boppe schreef: ↑01 nov 2023, 08:24k heb hier gelezen dat de Tesla (super charger) via VIN koppeling de auto kunt laden en Hertz je deze kosten doorbelast. Prima, maar als ik de Tesla elders laadt of ik kies voor een Polestar, hoe gaat de betaling dan aan de EV paal. Ik heb niet een druppel of EV-pasje of kun je gewoon de CreditCard aanbieden?
Hoe het opladen bij een gewone oplaadpaal gaat waar je direct moet betalen weet ik niet. Ik heb mij daar nl. niet in verdiept. Opladen bij een Supercharger is veel eenvoudiger (en sneller). Heb je al op de site van Hertz gezocht bij de Polestars? Daar is vast wel info te vinden. Voor de Tesla is nl. ook heel veel info over het gebruik en opladen te vinden op de site van Hertz.
Roland