Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
hoi,
zouden jullie even kunnen meezoeken? ik zoek een wagen van 20 juli washington dulles vanaf 14u30 tot 11 augustus inleveren in mco orlando rond 16u.
Ik heb nu bij Hertz een reservatie van ongeveer 1525$ PC (code 510K) , maar misschien dat jullie nog andere kunnen vinden . alvast bedankt,
zouden jullie even kunnen meezoeken? ik zoek een wagen van 20 juli washington dulles vanaf 14u30 tot 11 augustus inleveren in mco orlando rond 16u.
Ik heb nu bij Hertz een reservatie van ongeveer 1525$ PC (code 510K) , maar misschien dat jullie nog andere kunnen vinden . alvast bedankt,
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Wat voor auto heb je nu? Bij US travel (=Alamo) kom ik rond dezelfde prijzen uit.
Wat zijn je vluchttijden? Het loont wel (mits dat kan) om dezelfde inlevertijd aan te houden als de ophaaltijd. Als je bijvoorbeeld rond dezelfde tijd terug vliegt als dat je de auto ophaalt, + 3 uur van te voren aanwezig dan scheelt je dit een huurdag. Die wordt namelijk per 24u gerekend.
Wat zijn je vluchttijden? Het loont wel (mits dat kan) om dezelfde inlevertijd aan te houden als de ophaaltijd. Als je bijvoorbeeld rond dezelfde tijd terug vliegt als dat je de auto ophaalt, + 3 uur van te voren aanwezig dan scheelt je dit een huurdag. Die wordt namelijk per 24u gerekend.
2018: Rondreis Zuid West-SF
2019: Rondreis Colorado-South Dakota-Wyoming-Montana-Utah
2022: Florida (juni) Rondreis Californië (september)
2023: Rondreis Arizona,New Mexico,Utah
2024: Californië (juni 2024) Rondreis Texas (sep 2024)
2025: Florida
2026: Hawaii (in de planning)
2019: Rondreis Colorado-South Dakota-Wyoming-Montana-Utah
2022: Florida (juni) Rondreis Californië (september)
2023: Rondreis Arizona,New Mexico,Utah
2024: Californië (juni 2024) Rondreis Texas (sep 2024)
2025: Florida
2026: Hawaii (in de planning)
Ik heb een gewone C klasse gereserveerd bij Hertz, normaal kan ik met mijn president circle dan upgraden of kiezen uit de rij dacht ik. Vluchttijden zijn aankomen om 13u30. En vertrekken rond 19u50.d_vdploeg schreef: ↑06 jul 2023, 10:16Wat voor auto heb je nu? Bij US travel (=Alamo) kom ik rond dezelfde prijzen uit.
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Ongetwijfeld zal ik het antwoord wel vinden als ik lang genoeg zoek op dit forum, maar kreeg geen sluitend antwoord voor mezelf bij de zoekfunctie.
Normaal boeken wij onze wagen altijd via sunnycars, wegens de goede dekking. Maar mijn vrouw heeft dankzij haar werk korting bij Alamo coörporate benefits.
De CDW en EP inclusive contract only zitten erin. Is dit voldoende als bescherming? Ik had ergens gelezen hier van wel, maar de eeuwige twijfelaar in mij wil het toch graag nog even checken bij jullie.
Dank
Normaal boeken wij onze wagen altijd via sunnycars, wegens de goede dekking. Maar mijn vrouw heeft dankzij haar werk korting bij Alamo coörporate benefits.
De CDW en EP inclusive contract only zitten erin. Is dit voldoende als bescherming? Ik had ergens gelezen hier van wel, maar de eeuwige twijfelaar in mij wil het toch graag nog even checken bij jullie.
Dank
- bedeve
- Amerika-expert
Ben nieuwsgierig naar welk bedrijf het is !JimmyDemeyer schreef: ↑07 jul 2023, 17:16rmijn vrouw heeft dankzij haar werk korting bij Alamo coörporate benefits.
Van Mossel bijv heeft een Alamo personeelscode die precies dezelfde korting oplevert als de hier genoemde Alamo codes.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
@JimmyDemeyer Ik heb ook toegang tot corporate benefits. De prepaid tarieven zijn hetzelfde als bij Alamo via US Travel, maar de betaal later tarieven zijn duurder. Je kunt dus beter bij US travel boeken. Alle benodigde verzekeringen zitten er standaard bij.
Je kunt in principe nog 2 extra verzekeringen afsluiten. 1 voor je persoonlijke spullen, maar daar heb je je reisverzekering al voor. Daarnaast heb je ook nog roadside plus. Dat is voor het geval dat je zonder benzine komt te staan of je sleutels kwijt raakt.
Je kunt in principe nog 2 extra verzekeringen afsluiten. 1 voor je persoonlijke spullen, maar daar heb je je reisverzekering al voor. Daarnaast heb je ook nog roadside plus. Dat is voor het geval dat je zonder benzine komt te staan of je sleutels kwijt raakt.
hoi,
ik heb al een paar keer de code THPPS30 tegengekomen voor te gebruiken bij alamo.de . Ik kan wel niet vinden of deze code vrij te gebruiken is.
Als ik op alamo.de zoek van dulles airport 14u30 20/7 naar mco airport 16u00 11/8 , kom ik precies goedkoper uit dan bij ustravel. Het scheelt niet veel, maar toch een verschil. Is het bij alamo.de ook gratis annulatie bij een no show? ik heb op het moment bij Hertz een C klasse gereserveerd met President circle. Was aan het denken om misschien toch nog een tweede (reserve) reservatie te maken bij alamo, moest ik via Hertz geen upgrade krijgen. Is er een verschil bij ustravel of alamo.de? skip te counter mogelijkheid?
grtjs
ik heb al een paar keer de code THPPS30 tegengekomen voor te gebruiken bij alamo.de . Ik kan wel niet vinden of deze code vrij te gebruiken is.
Als ik op alamo.de zoek van dulles airport 14u30 20/7 naar mco airport 16u00 11/8 , kom ik precies goedkoper uit dan bij ustravel. Het scheelt niet veel, maar toch een verschil. Is het bij alamo.de ook gratis annulatie bij een no show? ik heb op het moment bij Hertz een C klasse gereserveerd met President circle. Was aan het denken om misschien toch nog een tweede (reserve) reservatie te maken bij alamo, moest ik via Hertz geen upgrade krijgen. Is er een verschil bij ustravel of alamo.de? skip te counter mogelijkheid?
grtjs
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 68
Gisteren op LAS aangekomen. Ik had 2 boekingen, bijUStravel/Alamo standaard SUV (goedkoopste) en bij Hertz (PC). Direct naar Alamo, er stond maar één auto. Die vond ik te klein. Ford Explorers stonden bij Crossover, niet Standaard SUV, en kreeg ik niet mee, ondanks vriendelijk praatje. Dat terwijl Explorer volgens Alamo een Standaard SUV is...
Demonstratief blijven staan met de koffers tot er een andere greeter kwam. Zij ging helpen en kwam na een tijdje met een GMC Acadia aanrijden. Prima auto, helaas niet alle opties (geen parkeersensoren bv) maar wel navigatie en derde rij. Zelfde formaat als Explorer.
Bij Hertz ben ik niet meer gaan kijken.
@Hinko, fyi
Bedankt @bedeve!
Demonstratief blijven staan met de koffers tot er een andere greeter kwam. Zij ging helpen en kwam na een tijdje met een GMC Acadia aanrijden. Prima auto, helaas niet alle opties (geen parkeersensoren bv) maar wel navigatie en derde rij. Zelfde formaat als Explorer.
Bij Hertz ben ik niet meer gaan kijken.
@Hinko, fyi
Bedankt @bedeve!
In 2013 had ik een acdia volgens mijn.
Toen tegen dat super tarief
Weinig aanbod dus.
Ik kom ook op een zaterdag aan.
Denk dat ik maar voor mij. Full size suv reservering ga.
Dank voor de terugkoppeling @harryh
Fijne vakantie man!
Toen tegen dat super tarief

Weinig aanbod dus.
Ik kom ook op een zaterdag aan.
Denk dat ik maar voor mij. Full size suv reservering ga.
Dank voor de terugkoppeling @harryh
Fijne vakantie man!
- bedeve
- Amerika-expert
Is het @Hinko Tarief alweer tien jaar geleden ??
Waauw dat waren tijden .......
Toen trilde de grond echt...daar kunnen geen twee avonden Rammstein tegen op .......
Waauw dat waren tijden .......
Toen trilde de grond echt...daar kunnen geen twee avonden Rammstein tegen op .......
the proof of the pudding is in the eating
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
is er een no show fee als ik via alamo.de een wagen reserveer met pay later? Ik zou graag een extra reservatie maken moest Hertz geen 'keuze auto' hebben, maar hangt ervan af of ik bij niet opdagen toch moet betalen.
alvast bedankt, grtjs
alvast bedankt, grtjs
@tomv82 als ik een reservering wil maken via Alamo.de staat op de laatste pagina (waarop je de bestelling bevestigt) de volgende tekst: Als uw plannen veranderen, kunt u de reservering op elk moment wijzigen of annuleren. Dus als je bij Hertz wat vindt kun je alsnog annuleren. Kleine moeite om dat even aan te klikken lijkt mij. In het Duits staat er het volgende:
STORNIERUNGSINFORMATIONEN
Wenn sich Ihre Pläne ändern, können Sie die Reservierung jederzeit ändern oder stornieren.
Was jij er al achter waar de code THPPS30 van afkomstig is en of die vrij te gebruiken is? Ik zie AF DE PP STANDARD -30% staan bij mijn proefboeking.
Wenn sich Ihre Pläne ändern, können Sie die Reservierung jederzeit ändern oder stornieren.
Was jij er al achter waar de code THPPS30 van afkomstig is en of die vrij te gebruiken is? Ik zie AF DE PP STANDARD -30% staan bij mijn proefboeking.
2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
Het enige dat ik gevonden heb of gelezen heb is dat het een code van germanwho.com blijkbaar is. Daar was ik blijkbaar al lid van (vroeger eens lid gemaakt denk ik) dus ik kan de code 'theoretisch' gebruiken (als het inderdaad van germanwho.com is .Laredo schreef: ↑09 jul 2023, 20:12@tomv82 als ik een reservering wil maken via Alamo.de staat op de laatste pagina (waarop je de bestelling bevestigt) de volgende tekst: Als uw plannen veranderen, kunt u de reservering op elk moment wijzigen of annuleren. Dus als je bij Hertz wat vindt kun je alsnog annuleren. Kleine moeite om dat even aan te klikken lijkt mij. In het Duits staat er het volgende:
Heb net een reservatie gemaakt en nu staat er op de bevestigingspagina dat deze reservatie niet online kan gewijzigd of geannuleerd worden en ik dus dan moet bellen naar 0800 723 9253.Laredo schreef: ↑09 jul 2023, 20:12@tomv82 als ik een reservering wil maken via Alamo.de staat op de laatste pagina (waarop je de bestelling bevestigt) de volgende tekst: Als uw plannen veranderen, kunt u de reservering op elk moment wijzigen of annuleren. Dus als je bij Hertz wat vindt kun je alsnog annuleren. Kleine moeite om dat even aan te klikken lijkt mij. In het Duits staat er het volgende:

Ah dat is inderdaad onhandig. Mocht je ze spreken zou ik zeker vragen of je ook nog online kunt annuleren. Als ik op de Duitse site kijk zie ik wel deze link https://www.alamo.de/de/reserve/anzeige ... ieren.html. Heb je die al geprobeerd?
2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
- Fiesta68
- Amerikakenner
- Partner van: KingKong65
- Aantal x V.S. bezocht: 22
Wij hebben geboekt via alamo.de en idd dit staat op de website. (periode 14-06-2023 - 02-07-2023), de eerste dagen van verblijf hadden we geen huurwagen nodig.Heb net een reservatie gemaakt en nu staat er op de bevestigingspagina dat deze reservatie niet online kan gewijzigd of geannuleerd worden en ik dus dan moet bellen naar 0800 723 9253.
3 dagen voordien (10-06-2023) hebben wij toch geannuleerd omdat de prijs minder was op hun site (wijzigen met dezelfde uren / dagen kon niet, dan hebben we kosteloos online geannuleerd en opnieuw geboekt). We zijn nu 1 week thuis en geen problemen gehad.
Laatst gewijzigd door Fiesta68 op 10 jul 2023, 10:07, 3 keer totaal gewijzigd.
2011-05--2013-07--2015-08--2019-06--2020-06+10--2023-06--2024-05: Zuidwesten
2012(2x)-2015-2016-2017-2018-2019-2020-nov2021-2022(2x)-2023 Florida
2012-07: Noordoosten
2014-06: Zuidelijke Staten
2016-08: Texas
2017-07: Noordwesten
2018-07: Hawaii
- Fiesta68
- Amerikakenner
- Partner van: KingKong65
- Aantal x V.S. bezocht: 22
@RobinCarlo : Dankzij jouw berichtje hebben we onze huurwagen (last minute) nog omgeboekt en zo kwamen we +- 150 usd goedkoper uit
Hebben we nog kunnen omboeken net voor vertrek, in onze park sleep & fly hotel in Dusseldorf

Hebben we nog kunnen omboeken net voor vertrek, in onze park sleep & fly hotel in Dusseldorf

2011-05--2013-07--2015-08--2019-06--2020-06+10--2023-06--2024-05: Zuidwesten
Ik heb zojuist een Full size SUV gereserveerd (Ford Edge of gelijkwaardig) via ustravel.nl (dus alamo) voor ongeveer 1000 EUR (9 dagen). Ben de hele voormiddag al aan het zoeken om de prijs wat te drukken en dit lijkt me vond nu een voorstel via rentalcars.com voor Ford Edge of vergelijkbaar bij Budget voor slechts 732 EUR (wat mij via een loyaliteitsprogramma elders nog eens 73 euro tegoed oplevert). Dus, ik heb deze ook even vastgelegd.
Mijn bedenking is echter wat de ervaringen zijn met Budget vs Alamo. Iemand die rode vlaggen hier ziet waardoor de korting van 300 euro het niet waard is?
Ik kan beide nog annuleren (Budget wel tot 48u voor ophaal)
Thx
Mijn bedenking is echter wat de ervaringen zijn met Budget vs Alamo. Iemand die rode vlaggen hier ziet waardoor de korting van 300 euro het niet waard is?
Ik kan beide nog annuleren (Budget wel tot 48u voor ophaal)
Thx
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
@bendep
Bij Alamo kun je skip the counter regelen, zodat je niet langs de balie hoeft. Als je via een tussenpersoon bij Budget boekt moet je langs de normale balie. Dit kan tot uren duren afhankelijk van de locatie en tijdstip van ophalen. Lees vooral de reviews van de betreffende locatie.
Bij Alamo kun je skip the counter regelen, zodat je niet langs de balie hoeft. Als je via een tussenpersoon bij Budget boekt moet je langs de normale balie. Dit kan tot uren duren afhankelijk van de locatie en tijdstip van ophalen. Lees vooral de reviews van de betreffende locatie.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 12449 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 15 Reacties