lorenzo_obrie schreef:Nog even een vraagje betreft het e-ticket: de electronic ticket receipt" is wat ik moet laten zien op de treinstation in antwerpen en schiphol samen met esta form?
Ja voor wat betreft het electronic ticket receipt.
Nee voor wat betreft het Esta form.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Even een vraagje voor degenen die al eens via Antwerpen hebben gereisd: moet je zelf je ticket ophalen op Antwerpen / wordt er om je id gevraagd of kan je ook iemand anders het kaartje laten ophalen die het dan vervolgens naar Schiphol brengt?
Ik hoefde alleen e-ticket te laten zien. Mijn vrouw stond ongeveer al bij perron, daar kon ik ook zonder probleem de kaartjes voor ophalen. Dus ik denk dat iedereen jouw tickets kan ophalen, op vertoon van e-ticket !
Dank voor alle antwoorden. Is er nu al duidelijkheid of je al dan niet treinkaartje sowieso moet laten afstempelen in de trein of is een opgehaald kaartje voldoende?
Nee je moet echt laten afstempelen! Desnoods conducteur gaan zoeken.
Wij hebben wel gewoon de treinreis gemaakt maar er kwam geen conducteur langs (rustige zaterdag).
Vervolgens kregen we een preek op Schiphol van KLM omdat we geen stempeltje hadden en ze daardoor niet geloofden dat we met de trein waren gekomen.
Er werd gezegd "Voor deze keer geloven we het omdat jullie uit Breda komen maar eigenlijk mogen jullie niet mee".
Nogmaals dank voor duidelijke antwoorden. He gaat om onze zoon die een jaartje college gaat doen. eerst de trein vanuit Antwerpen is niet ideaal maar daarna heeft hij wel een rechtstreekse vlucht AMS-LAX vv en dat voor 600 euro
Wat een onzin dat je het kaartje echt moet laten afstempelen.
Wij gaan in september ook met de trein, maar als er geen conducteur langs komt dan ga ik geen moeite doen om mijn kaartje te laten afstempelen hoor. Een 'leek' (iemand die niet op dit forum mee leest) gaat toch ook niet achter de conducteur aan om zijn kaartje beslist te laten afstempelen.
Wij gaan in september ook met de trein, maar als er geen conducteur langs komt dan ga ik geen moeite doen om mijn kaartje te laten afstempelen hoor. Een 'leek' (iemand die niet op dit forum mee leest) gaat toch ook niet achter de conducteur aan om zijn kaartje beslist te laten afstempelen.
Dit staat anders ook wel in de algemene voorwaarden, welke je bij je ticket krijgt. Dat je zelf verantwoordelijk bent voor het afstempelen van je trein kaartje. En dus desnoods de conducteur op moet zoeken. Dus ook de mensen die hier niet mee lezen zouden hiervan op de hoogte moeten zijn.
Esprit schreef:
Wij gaan in september ook met de trein, maar als er geen conducteur langs komt dan ga ik geen moeite doen om mijn kaartje te laten afstempelen hoor.
Dat zou ik maar wel doen.. Het is natuurlijk je eigen keus, maar wil je het risico lopen niet op je vlucht mee te mogen?
Even de KLM site doorgespit maar ik zie niet dat je kaartje beslist gestempeld moet zijn (overigens moet? je toch ook je kaartje stempelen op het perron...
Even wat anders: omdat ik net op de KLM site zat te gluren kwam ik erachter dat ik de stoelen al vast kon leggen voor de vluchten, meer dan 90 dagen van te voren, voor zowel heen als terug. En ik had juist netjes in de agenda uitgeteld wanneer het 90 dagen van te voren zou zijn Gelukkig waren er nog voldoende mooie plekjes beschikbaar.
Esprit schreef:Even wat anders: omdat ik net op de KLM site zat te gluren kwam ik erachter dat ik de stoelen al vast kon leggen voor de vluchten, meer dan 90 dagen van te voren, voor zowel heen als terug. .
Hartelijk dank voor deze melding.
Mij lukt alleen de heenreis.
Dat is KLM .
Terug is Delta en lukt het me niet
Stuur mij een PB !
Ik krijg de boodschap "The seat map for this flight is currently not available."
Maar weet nu wel van de Delta site
Stuur mij een PB !
Dan doen wij het nog beter
Wij vertrekken nu donderdag voor 385 euro p/p vanuit Antwerpen .
Toen we deze prijzen in december op ons computerscherm zagen verschijnen konden wij dit niet geloven. Wij hadden daarom contact opgenomen met de desbetreffende aanbiedende website en zij vertelde ons dat de treinreis zeker moest genomen worden. Maar aangezien wij in het Antwerpse wonen was dit dus voor ons absoluut geen bezwaar en zodoende moeten wij nu niemand lastig vallen om ons naar Zaventem te brengen.
Goedkoop en makkelijk, wat wil een mens nog meer?
Dat is voor tickets Antwerpen-New York (JFK) via http://www.goedkopevliegtuigtickets.be/. Enkele weken terug kregen wij van hen de mededeling dat onze vlucht 4 uur vervroegd werd ,wat ons eigenlijk slecht zou uitkomen.Maar nadat wij de boekingswebsite gecontacteerd hadden hebben zij voor ons een andere vlucht geboekt vanaf Newark en dat is voor ons interessanter ,dus prima geregeld door 'goedkope vliegttuigtickets'
Wij vertrekken wel op een donderdag en dat scheelt ook weeral tegenover vertrek in het weekend ,vandaar misschien de lage prijs.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.