Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: vergelijk de vliegticketprijzen deel 2!
Re: Vliegen naar Amerika: vergelijk de vliegticketprijzen deel 2!
En wat dacht je van een Mustang?
Prima weekprijs!
Rechtstreeks bij Hertz.
Eigenlijk off-topic, maar past goed bij die Air Europa prijs
Prima weekprijs!
Rechtstreeks bij Hertz.
Eigenlijk off-topic, maar past goed bij die Air Europa prijs
Laatst gewijzigd door Aarjan op 26 aug 2015, 20:12, 1 keer totaal gewijzigd.
- Family5
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Misschien omdat sommige mensen bij het boeken kunnen kiezen voor een servicepakket waarin je kunt claimen dat je naast elkaar wilt zitten? Die passagiers moeten wellicht eerst verdeeld worden over de beschikbare stoelen. Je kunt ook bellen om te vragen hoe een reservering werkt. Er staat een informatienummer op de website: +31 (0)20 795 6095robinthart schreef:Wij hebben ook bij aireuropa geboekt via supersaver.nl. Ik Zie op de site van aireuropa dat je je stoelen kan reserveren. Echter als ik de confirmation code invul krijg ik een foutmelding dat dat niet kan.
Weet iemand hoe dit zit?
Bedankt!
- recidivist
- Amerikafan
Aarjan, leuke prijs i.d.d. en een superauto om een keer in te rijden!
Maar het lijkt me wel een error fare: toevallig is het dezelfde prijs als voor de kleinste auto die Hertz in de verhuur heeft. Ik heb een boeking gedaan voor onze trip in april 2016 voor een mustang. Ben benieuwd hoe snel er dit keer een "jammer joh" mail komt.
Maar het lijkt me wel een error fare: toevallig is het dezelfde prijs als voor de kleinste auto die Hertz in de verhuur heeft. Ik heb een boeking gedaan voor onze trip in april 2016 voor een mustang. Ben benieuwd hoe snel er dit keer een "jammer joh" mail komt.
Bezochte staten: AL, AK, AR, AZ, CA, CO, CT, DE, FL, GA, IA, IL, IN, KY, LA, MA, MS, MO, MT, NV, NH, NJ, NM, NC, OR, PA, RI, SC, SD, TN, TX, UT, VA, VT, WV, WY.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Ik heb rechtstreeks bij Air Europa geboekt en kon de stoelen direct reserveren. Maar ik kreeg pas op het laatste een foutmelding op de Air europa site. Maar de bevestiging heb ik al binnen met de stoelnummers.robinthart schreef:Wij hebben ook bij aireuropa geboekt via supersaver.nl. Ik Zie op de site van aireuropa dat je je stoelen kan reserveren. Echter als ik de confirmation code invul krijg ik een foutmelding dat dat niet kan.
Weet iemand hoe dit zit?
Bedankt!
8/7 tot 29/7 4 personen naar Miami kwam zonder stoel reservering op iets van 1760€, Madrid naar Miami en terug is met LOT
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Mer Tui Arke op dit moment naar Miami voor nog geen 400 pp
Mensen help mij ff:
Nu op Momondo.de
Zaterdag 9 juli
DUS - LAX via New York (New Ark Liberty)
vertrek 12.05 - aankomst NY 14.35
Vertrek 19.00 - aankomst LAX 22.04
donderdag 4 augustus
terug via frankfurt
Vertrek 15.10 - aankomst 11.10 (vrijdag 5 augustus)
vertrek 13.25 - aankomst 14.36
nu 716 Euro via TravelGenio
Klinkt heel goed, voor ons 5-en scheelt dit nogal wat met de prijzen van deze week van ong. 840 euro
MAAAARRRRRR, is het een probleem om zo laat aan te komen in LAX (22.04 uur)??
Nu op Momondo.de
Zaterdag 9 juli
DUS - LAX via New York (New Ark Liberty)
vertrek 12.05 - aankomst NY 14.35
Vertrek 19.00 - aankomst LAX 22.04
donderdag 4 augustus
terug via frankfurt
Vertrek 15.10 - aankomst 11.10 (vrijdag 5 augustus)
vertrek 13.25 - aankomst 14.36
nu 716 Euro via TravelGenio
Klinkt heel goed, voor ons 5-en scheelt dit nogal wat met de prijzen van deze week van ong. 840 euro
MAAAARRRRRR, is het een probleem om zo laat aan te komen in LAX (22.04 uur)??
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Ik zou het geen enkel probleem vinden om zo laat aan te komen. Met z'n vijven scheelt dit toch een hoop geld.
Je hebt een redelijk lange overstap maar dat moet dan maar zou ik zo denken. Maar goed, dat is mijn mening
Je hebt een redelijk lange overstap maar dat moet dan maar zou ik zo denken. Maar goed, dat is mijn mening

Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Vliegveld hotel bij LAX boeken. Aankomen, koffers halen, (+evt alleen de rijders de huurauto al laten halen), naar het hotel en slapen maar. Wel zorgen dat je voor het vertrek uit NY je avondeten op hebt. Je zal dag zo tussen 23 en 23.30 op je hotelkamer zijn. Hopen op donkere gordijnen en een uur of 6 a 7 slaap. Daar moet je de dag erna toch al een heel eind mee kunnen komen.
Het boeken lukt alleen niet:
Te weinig karakters om volledige namen in te geven en foutmelding op geboortedatum
Ablaufdatun ungultig............
Te weinig karakters om volledige namen in te geven en foutmelding op geboortedatum
Ablaufdatun ungultig............
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
En als je daar de datum invult tot wanneer het paspoort geldig is?bobbyjean schreef: Ablaufdatun ungultig............
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
Dat kan niet, want de jaartallen gaan niet verder dan 2015.
Vreemde situatie, wel jammer want de prijs is goed.
Vreemde situatie, wel jammer want de prijs is goed.
- Family5
- Amerikakenner
- Contacteer:
Bij het invullen van de ESTA formulieren drie jaar geleden heb ik precies hetzelfde probleem gehad. Waarschijnlijk hebben beide organisaties hetzelfde registratiesysteem en dus dezelfde bug. Ik heb het als volgt opgelost: helemaal uitloggen uit mijn pc, naar een pc gegaan van een ander gezinslid en daar de website weer opgestart en opnieuw begonnen. Toen was er niks meer aan de hand en kon ik wel bij de nieuwe jaartallen komen. Succes!
Laatst gewijzigd door Hinko op 28 aug 2015, 14:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Bedankt, maar het lukt nog steeds niet, vanaf geen enkel device.
Het lijkt wel of de site struikelt over de combinatie Erwachsene en de datum van 2003 en dan bij iedere datum dezelfde melding geeft.
Maar ik krijg het met geen mogelijkheid opgelost........
Toch maar wachten op andere prijzen.
Het lijkt wel of de site struikelt over de combinatie Erwachsene en de datum van 2003 en dan bij iedere datum dezelfde melding geeft.
Maar ik krijg het met geen mogelijkheid opgelost........
Toch maar wachten op andere prijzen.
- Family5
- Amerikakenner
- Contacteer:
Wordt op de site een telefoonnummer vermeld van de servicedesk of is er misschien een chat-mogelijkheid? Dan kan een medewerker voor jou de boeking regelen.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 68

Ik heb net telefonisch bij Air Europa geboekt voor eind juli t/m 3e week augustus 2016, 454 p.p. voor onze data (met vertrek in het drukste weekend van het jaar).Richard033 schreef:Ik heb rechtstreeks bij Air Europa geboekt en kon de stoelen direct reserveren. Maar ik kreeg pas op het laatste een foutmelding op de Air europa site. Maar de bevestiging heb ik al binnen met de stoelnummers.
8/7 tot 29/7 4 personen naar Miami kwam zonder stoel reservering op iets van 1760€, Madrid naar Miami en terug is met LOT
Zelfde vluchten als Richard denk ik: AMS-MAD met Embraer 190 en MAD-MIA met Dreamliner gehuurd van LOT, 13 uur reistijd. Heb zakelijk al vaker met Embraer 190 gevlogen, prettig vliegtuig.
Kortom helemaal blij, bedankt voor de tips en nu weer plannen voor zomer 2016

Op de website van Air Europa kon ik alleen data t/m 30 juni boeken en ik had geen zin in supersaver.nl en dergelijke, dus even gebeld.
Zeer vriendelijke en flexibele klantenservice, 24 uurs service; ik kan iedereen aanraden telefonisch te boeken (0207956095) voor data dat het online nog niet kan. Het telefoongesprek nemen ze op om risico's op taalfouten, namen typo's en zo uit te sluiten, als er iets mis gaat passen ze het aan zonder kosten. Geen extra cc kosten. En tijdens het gesprek kreeg ik mijn boekingsbevestiging - zonder fouten - al in de mail

Wij willen deze keer iets creatiefs doen omdat wij Florida dit voorjaar en in de zomer van 2014 (incl. hele oostkust vanaf NYC) al gedaan hebben, dus meer dan alleen Florida willen doen. Ik zag dat ik waarschijnlijk voor weinig ($50-150 enkele reis vanaf Miami, Tampa of Orlando) met Southwest incl. 1 koffer een domestic vlucht kan boeken naar een staat die wij in het zuidwesten altijd net te ver vinden, Texas.
Alleen kun je nu tot begin april boeken bij SW, nog niet voor juli/augustus, dus gaan we over 3,5 maand maar 's kijken of dat lukt.
Iemand hier ervaring met het boeken van domestic flights bij SW?
Gr,
HarryH
Laatst gewijzigd door harryh op 29 aug 2015, 14:01, 1 keer totaal gewijzigd.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Ja hoor, al vaak gevlogen met SW, prima maatschappij. 

- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Wij hebben begin deze maand met SW gevlogen van LAS naar SFO. kan me herinneren dat toen ik wilde boeken de goedkoopste tickets net al weer weg waren. Dus boek gelijk als ze beschikbaar zijn.
Ik heb onderstaande hierover uit mijn blog gekopieerd.
Met de airtrain naar de terminal gegaan. Was best wel ver, iets van 6 haltes. Bij de terminal buiten bij de Curbsite check in de koffers afgeven. Was zo gepiept.
We vliegen voor het eerst met Southwest. Je kunt hier zoals bij alle maatschappijen 24 van te voren online inchecken. Je bepaald daarmee op welke positie je komt om het vliegtuig in te gaan. Je kunt ook betalen voor een betere boarding positie. Er zijn dus geen toegewezen plaatsen.
Bij de gate hangen ook bordjes die hiermee te maken hebben en op je boardingpas staat welke positie je hebt. Wij hadden gelijk 24 uur van te voren ingecheckt en hadden B 24. Er was dus een hele grote groep mensen in A voor ons, die hebben dan blijkbaar betaald. Toen wij erin mochten was het vliegtuig al halfvol, alleen voorin uiteraard. We konden wel met z'n drieën naast elkaar zitten.
Het is ook niet zo belangrijk op een kort vluchtje. Ze kwamen niet langs met een karretje met drinken maar ze kwamen eerst de bestelling opnemen en kwamen het later brengen. Heel apart.
Er was een hele grappige steward. Zijn praatje over veiligheid en zo was niet standaard. Zo zei hij: this is a no weening, no crying and no smoking flight. For those who have kids, grote zucht, why do you! Hij legde uit over het knopje boven je zitplaats om de steward/stewardess te laten opdraven. Hij zei: don't push that. En toen we geland waren zei hij: If you have a connecting flight with another airline, we don't care! Hij kreeg elke keer applaus.
Ik heb onderstaande hierover uit mijn blog gekopieerd.
Met de airtrain naar de terminal gegaan. Was best wel ver, iets van 6 haltes. Bij de terminal buiten bij de Curbsite check in de koffers afgeven. Was zo gepiept.
We vliegen voor het eerst met Southwest. Je kunt hier zoals bij alle maatschappijen 24 van te voren online inchecken. Je bepaald daarmee op welke positie je komt om het vliegtuig in te gaan. Je kunt ook betalen voor een betere boarding positie. Er zijn dus geen toegewezen plaatsen.
Bij de gate hangen ook bordjes die hiermee te maken hebben en op je boardingpas staat welke positie je hebt. Wij hadden gelijk 24 uur van te voren ingecheckt en hadden B 24. Er was dus een hele grote groep mensen in A voor ons, die hebben dan blijkbaar betaald. Toen wij erin mochten was het vliegtuig al halfvol, alleen voorin uiteraard. We konden wel met z'n drieën naast elkaar zitten.
Het is ook niet zo belangrijk op een kort vluchtje. Ze kwamen niet langs met een karretje met drinken maar ze kwamen eerst de bestelling opnemen en kwamen het later brengen. Heel apart.
Er was een hele grappige steward. Zijn praatje over veiligheid en zo was niet standaard. Zo zei hij: this is a no weening, no crying and no smoking flight. For those who have kids, grote zucht, why do you! Hij legde uit over het knopje boven je zitplaats om de steward/stewardess te laten opdraven. Hij zei: don't push that. En toen we geland waren zei hij: If you have a connecting flight with another airline, we don't care! Hij kreeg elke keer applaus.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13

Hi!
Gister een onwijs goede deal gemaakt bij Tix!
We waren op zoek naar een 4-tal tickets eind april tot half mei voor het volgende traject: AMS - NYC, NYC - MIA en MIA - AMS.
Nu kan je op de website van Tix alleen retourtje boeken en moet je telefonisch contact nemen zodat ze de binnenlandse vlucht er tussen plaatsen.
Vond uiteindelijk tickets heen naar NYC en terug vanaf Miami met British Airways via Londen voor €506 pp. Toen Tix gebeld voor de binnenlandse vlucht van NYC naar Miami, bleek die vlucht serieus €5 pp te kosten
De vrouw van de klantenservice stond er zelfs versteld van
Dus nu voor €510 pp geboekt in plaats van ruim €750 wat ik momondo iedere keer tegenkwam
Gister een onwijs goede deal gemaakt bij Tix!
We waren op zoek naar een 4-tal tickets eind april tot half mei voor het volgende traject: AMS - NYC, NYC - MIA en MIA - AMS.
Nu kan je op de website van Tix alleen retourtje boeken en moet je telefonisch contact nemen zodat ze de binnenlandse vlucht er tussen plaatsen.
Vond uiteindelijk tickets heen naar NYC en terug vanaf Miami met British Airways via Londen voor €506 pp. Toen Tix gebeld voor de binnenlandse vlucht van NYC naar Miami, bleek die vlucht serieus €5 pp te kosten

De vrouw van de klantenservice stond er zelfs versteld van

Dus nu voor €510 pp geboekt in plaats van ruim €750 wat ik momondo iedere keer tegenkwam
April 2016: NY en Florida
Maart 2015: Florida en diepe zuiden
Aug 2013: SF, LA, LV, SF
Maart 2015: Florida en diepe zuiden
Aug 2013: SF, LA, LV, SF
- Division
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Tix zit ook niet bij Momondo in de zoekresultaten, net zoals een aantal andere websites. Momondo is een prima site voor een eerste indicatie, net zoals Skyscanner en Kayak.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 12839 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 8 Reacties