“Het is altijd beter een kopie bij te hebben meneer. Ik kan het checken maar dat is traag”.
Afgelopen september ook in Dusseldorf werd er naar ESTA gevraagd, vandaar dat ik voor de zekerheid altijd een printje meeneem. Is ook niet heel veel moeite
@HennyCox Ik ga dat vanaf nu ook doen. Kost je 5 minuten voor het hele gezin, dus zeker niet veel moeite.
Ik weet intussen trouwens de reden van het geen boarding pass kunnen krijgen - SMS gehad om me bij de gate te melden - AQQ.
Er wordt geselecteerd op vertrek vanuit Brussel om gecontroleerd te worden op explosieven door de VS. We krijgen een fantastische naam in het buitenland…
Viel mij afgelopen zomer ook op in Brussel. Er stonden ook in de passagiersbrug en bij het toestel zelf op de grond diverse Amerikaanse beveiligers en beveiligers die ingehuurd waren van een lokaal bedrijf. Is mij eigenlijk buiten die keer nooit opgevallen of dat altijd zo is. Dat er bij de gate fouilleerhokjes staan kan ik mij wel tot op heden bij elke vlucht herinneren. Beetje overdreven als je het mij vraagt, maar hé.
@mtl Natuurlijk is een papieren uitdraai geen bewijs. Het wordt electronisch gecheckt.
Maar wat doe jij als je omgeroepen wordt bij het boarden en je MOET een bewijs laten zien? Zeggen dat je dat niet doet en zeggen dat het helemaal geen bewijs is?
Ik pak mijn printje en klaar
Wij willen volgend jaar eens een keertje Premium economy vliegen. Ik zie bij Delta A 350 stoelindeling 2-4-2 in Premium en bij AA 787-8 indeling 2-3-2.
Maar als we in de middenrij moeten zitten hoeft het voor mij niet. Is er een manier om van te voren(voor het boeken) te zien welke stoelen nog vrij zijn?
Ik weet intussen trouwens de reden van het geen boarding pass kunnen krijgen - SMS gehad om me bij de gate te melden - AQQ.
Er wordt geselecteerd op vertrek vanuit Brussel om gecontroleerd te worden op explosieven door de VS. We krijgen een fantastische naam in het buitenland…
Ik heb vandaag online ingecheckt voor een Delta vlucht morgen AMS-MCO, boarding pass ontvangen.
Zou dus idd iets met BRU te maken kunnen hebben.
Ik heb ook 1 x gehad met vertrek vanaf Brussel maar wel in bezit van boardingpass.
Toen bij de gate een paar personen en ik werden opgeroepen voor een extra papier controle.
@harryh Dat is inde UA app neem ik aan. In de app wordt ik doorverwezen naar de website omdat het betaaladres buiten de US is. Zal zo eens proberen al ik uitgelogd ben.
@asv60 Nee da's de website op m'n mobiel, niet ingelogd, bij boeken van een nieuwe vlucht.
Op een laptop in een browser zie ik ook de seats, is gelijk al op het eerste scherm waar je een lijstje met mogelijke vluchten krijgt
Je zegt dat je nog niet goedkoper hebt kunnen vinden. Dat geloof ik graag: het is nog erg vroeg om nu al tickets voor juli-augustus 2024 te boeken: veel tickets zijn nog maar net beschikbaar (KLM bijv 360 dagen vooruit). Hierdoor betaal je nog de hoofdprijs. Prijzen gaan echt nog wel beter worden.
(Lufthansa of Brussels vliegen niet rechtstreeks tussen AMS en SFO. Het zal partner United zijn).
Voordeel van je reis starten in SFO is dat je de eerste dagen in de stad nog geen huurauto nodig hebt. Scheelt weer dagen autohuur / parkeren.
Je hebt helemaal gelijk. Directe vlucht gaat via United.
De prijzen welke ik in de gaten heb gehouden zijn de directe vluchten in dezelfde periode 22-7 tot 14-8 maar dan in het jaar 2023 (+/- 5 dagen afwijking). Ik heb de luchthavens BRUS, AMS, FRA en DUS aangehouden en als aankomst LAX of SFO.
Ik heb geen prijzen onder de 4000 euro voorbij zien komen in de periode dat ik wil boeken. Zeker niet met ruimbagage, stoel reserveringen en mogelijkheid om vertrekdatum te wijzigen tegen betaling.
Dus ik ben benieuwd wie mij komende periode een lagere prijs kan laten zien. Ik ben tevreden met 1050 per persoon en dit past netjes binnen budget. De huurauto, een large SUV (FFAR) bij Hertz heb ik voor 1100 euro 21 dagen kunnen boeken dus daar zit een grote besparing.
Overnachting in Grand Canyon, Zion en Death Valley ook al vast kunnen leggen.
Bedankt voor de reacties en zo vroeg boeken heeft als voordeel dat het mij rust geeft. Het is al betaald en zo spreiden we de kosten mooi.
Nu de reserveringen op Booking.com in de gaten houden en genieten van de voorpret.
De afgelopen 7 maanden de vliegtickets AMS - SFO (directe vlucht) in de gaten gehouden voor de periode 22 juli t/m 14 augustus 2024 maar nog geen lagere prijs tegengekomen inclusief ruimbagage en stoelen. Het zou niet meer uitmaken want het geld is nu toch al weg maar gezien het feit dat veel mensen 1050 euro p.p. een erg hoog bedrag vonden het toch maar eens blijven volgen.
Maar je vliegt pas in juli toch? In de komende maanden kan er best nog beweging in komen wat betreft prijzen. Maar voor jullie maakt dat inderdaad niet meer uit.
@mtl : hoe lang van tevoren boek jij dan? Ik ben een beetje bang dat als we nu niks gaan vastleggen, we ook geen hotels en activiteiten kunnen vastleggen en dat dst dan volloopt. Natuurlijk kan ik wel van alles boeken/vastleggen, maar als de data dan moeten veranderen, dan zit je met vastgelegde activiteiten…
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.