Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9
laat maar na doorklikken toch hogere prijs
Ik merk vooral dat de laatste 2-3 weken de goede deals echt weg zijn. Toevallig kwam er eergisteren wat goedkopere opties op ons traject bij via American over PHL. Maar verder zijn de prijzen voornamelijk hoog t.o.v. eerdere jaren. Meer dan de 10% indexatie in ieder geval.RuthdeLange schreef: ↑13 okt 2023, 07:57Ik heb de afgelopen jaren de prijzen in de gaten gehouden maar zo hoog als nu heb ik ze nooit gezien. Ik vraag me af of ik misschien niet goed kijk. Zou iemand eens met mij mee willen kijken?
2005: NYC/Las Vegas, 2008: NYC/Las Vegas, 2009: Orlando/Naples, 2011: San Diego, 2013: Orlando, 2020: Orlando, 2023: Orlando, 2024: Orlando, 2026: Orlando
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Vluchten geboekt!
25 mei Amsterdam - Las Vegas
15 juni Las Vegas - Amsterdam
Rechtstreekse vluchten met KLM, 2 volwassenen en kind op schoot, incl. 3 ruimbagage voor €1994,-. Geen idee of het goedkoper wordt natuurlijk, maar wij zijn tevreden met deze prijs en blij met de goede vluchttijden!

25 mei Amsterdam - Las Vegas
15 juni Las Vegas - Amsterdam
Rechtstreekse vluchten met KLM, 2 volwassenen en kind op schoot, incl. 3 ruimbagage voor €1994,-. Geen idee of het goedkoper wordt natuurlijk, maar wij zijn tevreden met deze prijs en blij met de goede vluchttijden!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Die komt bij mij niet boven. Wel voor 895 exclusief bagage waardoor je boven de 1000 zit helaas.Liesbethds11 schreef: ↑13 okt 2023, 08:05Hey Ruth,
Op skyscanner zie ik er vanaf Brussel voor ongeveer 850 euro, weliswaar zonder bagage, met united.
Groetjes!
Maar ook is dat via partijen als Gate1 en edreams niet via United zelf.
-
- Amerikakenner
Ik kijk echt al sinds augustus en heb nooit prijzen onder de 1000 gevonden (inclusief bagage en stoel dus).eborn schreef: ↑13 okt 2023, 10:12Ik merk vooral dat de laatste 2-3 weken de goede deals echt weg zijn. Toevallig kwam er eergisteren wat goedkopere opties op ons traject bij via American over PHL. Maar verder zijn de prijzen voornamelijk hoog t.o.v. eerdere jaren. Meer dan de 10% indexatie in ieder geval.
Wij zoeken naar een specifieke route: heen vanuit AMS/BRU -> Iets in Amerika -> MCO/TPA en terug vanaf MCO/TPA naar BRU/AMS.
Oftewel: veel variabelen. Vliegen van AMS of BRU en aankomst op MCO of TPA. Waarbij we op de heenweg i.i.g. een stopover willen en retour een zo kort mogelijke, haalbare overstap in Amerika
Op zich red je dat wel voor 800 euro de man incl. koffers en stoelen. Maar het zit hem met name in die andere criteria. Maar goed, op een gegeven moment moet je een keuze maken. Ik heb nu niet echt het idee dat het de komende periode nog lager gaat worden. Maar daar hopen ze natuurlijk op dat je dat denkt
Oftewel: veel variabelen. Vliegen van AMS of BRU en aankomst op MCO of TPA. Waarbij we op de heenweg i.i.g. een stopover willen en retour een zo kort mogelijke, haalbare overstap in Amerika

Op zich red je dat wel voor 800 euro de man incl. koffers en stoelen. Maar het zit hem met name in die andere criteria. Maar goed, op een gegeven moment moet je een keuze maken. Ik heb nu niet echt het idee dat het de komende periode nog lager gaat worden. Maar daar hopen ze natuurlijk op dat je dat denkt

2005: NYC/Las Vegas, 2008: NYC/Las Vegas, 2009: Orlando/Naples, 2011: San Diego, 2013: Orlando, 2020: Orlando, 2023: Orlando, 2024: Orlando, 2026: Orlando
Beste forum leden,
Hoe kun je stoelen reserveren tegen bijbetaling op de site bij Delta als je een basic tarief hebt geboekt (via broker)? Dit kan toch vanaf 1 week voor vertrek, maar ik kom de optie niet tegen.
Hoe kun je stoelen reserveren tegen bijbetaling op de site bij Delta als je een basic tarief hebt geboekt (via broker)? Dit kan toch vanaf 1 week voor vertrek, maar ik kom de optie niet tegen.
-
- Amerika-ontdekker
@ruth ik zie er dus eentje 10u45-19u01 heen en 20u20-17u10 BRU-denver voor 844 euro rechtstreeks via united te boeken, wel nog 120 euro erbij incl bagage...
2007 New York
2009 Florida-Caraïben
2024 Zuidwesten
2009 Florida-Caraïben
2024 Zuidwesten
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
@Liesbethds11 Welkom op het forum!!
Hier staat het uitgelegd: https://thriftytraveler.com/guides/airl ... pick-seat/
Dan had je beter (en waarschijnlijk goedkoper) een regular economy (main cabin) kunnen boeken want dan had je er ook ruimbagage bij gehad.
Maar dat is dan wijsheid achteraf.

Hier staat het uitgelegd: https://thriftytraveler.com/guides/airl ... pick-seat/
Dan had je beter (en waarschijnlijk goedkoper) een regular economy (main cabin) kunnen boeken want dan had je er ook ruimbagage bij gehad.

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
-
- Amerika-ontdekker
Hey frasi, dank je wel!
Maar de vlucht is niet voor mij, maar voor Ruth. Mss is zij iets met jou informatie?
Maar de vlucht is niet voor mij, maar voor Ruth. Mss is zij iets met jou informatie?
2007 New York
2009 Florida-Caraïben
2024 Zuidwesten
2009 Florida-Caraïben
2024 Zuidwesten
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
voor @Rocks bedoeld denk ik.Frasi schreef: ↑13 okt 2023, 16:59@Liesbethds11 Welkom op het forum!!![]()

Marianne
Dank voor je reactie. Dit heb ik dus inderdaad een keer eerder gelezen. Deze optie lukt nu nog niet maar dat zal komen omdat het nu nog 9 dagen voor vertrek is. Ik vertrouw er maar op dat het dan zondag/maandag moet lukken met het toevoegen van stoelen.Frasi schreef: ↑13 okt 2023, 16:59@Liesbethds11 Welkom op het forum!!![]()
-
- Amerikakenner
Ik heb op diverse plekken gekeken maar kan deze vlucht niet vinden. Althans niet bij United te boeken. Had je doorgeklikt toevallig? Google flights geeft vluchten met link naar united maar als je daarop klikt krijg je een error melding.Liesbethds11 schreef: ↑13 okt 2023, 16:56@ruth ik zie er dus eentje 10u45-19u01 heen en 20u20-17u10 BRU-denver voor 844 euro rechtstreeks via united te boeken, wel nog 120 euro erbij incl bagage...
Daarbij vind ik 19:00 laat. Vorige keer waren we ee om 18:00 en toen stonden er nog maar 2 auto’s bij de autoverhuur.
Maar goed, als ik de vlucht zou vinden zou ik het toch overwegen.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Hangt er van af wanneer,vlieg in maart naar MCO op heenreis overstap in Amsterdam wat ik geen probleem vind en terug overstap in JFK van 1u40 of 4 u.Met Stoelkeuze en 23 kg.bagage 706 € Delta.eborn schreef: ↑13 okt 2023, 12:18Wij zoeken naar een specifieke route: heen vanuit AMS/BRU -> Iets in Amerika -> MCO/TPA en terug vanaf MCO/TPA naar BRU/AMS.
Oftewel: veel variabelen. Vliegen van AMS of BRU en aankomst op MCO of TPA. Waarbij we op de heenweg i.i.g. een stopover willen en retour een zo kort mogelijke, haalbare overstap in Amerika![]()
Op zich red je dat wel voor 800 euro de man incl. koffers en stoelen. Maar het zit hem met name in die andere criteria. Maar goed, op een gegeven moment moet je een keuze maken. Ik heb nu niet echt het idee dat het de komende periode nog lager gaat worden. Maar daar hopen ze natuurlijk op dat je dat denkt![]()
-
- Amerika-ontdekker
Hey Ruth, deze is te vinden op skyscanner bij een combinatie van Brussels airlines+ united. Als je doorclickt, kom je dan rechtstreeks bij united. Mss is deze morgen (zaterdag) goedkoper. Heb toch al gezien dat vluchten op zaterdag zakken in prijs. Heb he de skyscanner app?
2007 New York
2009 Florida-Caraïben
2024 Zuidwesten
2009 Florida-Caraïben
2024 Zuidwesten
- ronenivonne
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Zijn idd echt hoog. Zeker bij KLM echt beschamend hoog.RuthdeLange schreef: ↑13 okt 2023, 07:57Ik heb de afgelopen jaren de prijzen in de gaten gehouden maar zo hoog als nu heb ik ze nooit gezien. Ik vraag me af of ik misschien niet goed kijk. Zou iemand eens met mij mee willen kijken?
Ik zoek een vlucht naar Denver: heen 9 juli, terug 12 augustus. Inclusief ruimbagage en standaard stoelkeuze. IK vind niks onder de 1000 euro pp en het meeste ver erboven.
Vertrek kan bruss, Duss of Ams zijn. Tijd heen mag vroeg maar aankomst graag voor 18:30 en max. 1 haalbare overstap.
De prijzen die aanvankelijk ok lijken (rond de 850) bij google flights blijken bij doorklikken niet te bestaan. Ook niet als ik vervolgens bij de betreffende airlines zelf kijk.
Bij Skiplagged is het zelfs zo dat je bij de heenvlucht een prijs rond de 800 krijgt maar bij de terugvlucht staat dan een totaalprijs van meer dan 2000 euro per persoon. Dat kan toch niet kloppen.
Ik kijk nu als vanaf eind augustus maar er zit geen beweging in.
Bedankt voor het meekijken alvast!
2010: Florida
2011: Orlando
2012: Florida en LA
2013: Orlando en W. USA
2014: Florida
2015: New York - Boston - New York - Orlando
2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
2018 t/m 2020 Orlando/ Davenport
2022 en 2024: Orlando/ Davenport
2011: Orlando
2012: Florida en LA
2013: Orlando en W. USA
2014: Florida
2015: New York - Boston - New York - Orlando
2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
2018 t/m 2020 Orlando/ Davenport
2022 en 2024: Orlando/ Davenport
-
- Amerikakenner
Je hebt gelijk. Bedankt voor het meekijken. Heb ook al vaak op skyscanner gekeken maar altijd gaven ze deals van brokers weer. Dus had daar al paar dagen niet gechecked. Ik ga morgen weer checken. Ben wel beetje benauwd over de autohuur als je zo laat aankomt.Liesbethds11 schreef: ↑13 okt 2023, 19:54Hey Ruth, deze is te vinden op skyscanner bij een combinatie van Brussels airlines+ united. Als je doorclickt, kom je dan rechtstreeks bij united. Mss is deze morgen (zaterdag) goedkoper. Heb toch al gezien dat vluchten op zaterdag zakken in prijs. Heb he de skyscanner app?
Meivakantie, dus uiteraard premium tarief.
-
- Amerika-ontdekker
Zeker checken, Ruth. De vlucht staat vandaag idd aan 810 euro meer...! Incl bagage 930.
2007 New York
2009 Florida-Caraïben
2024 Zuidwesten
2009 Florida-Caraïben
2024 Zuidwesten
-
- Amerikakenner
skyscanner is niets meer dan een verzameling van vluchten van diverse aanbieders en voornamelijk brokers. Skyscanner is geen reisbureau oid, ze laten vluchten zien en als jij via hen boekt krijgen zij een percentage. Goedkoopste tickets zijn altijd via een broker en de prijs is zelden wat je betaalt.. zodra je bagage stoelen etc gaat bijboeken kom je niet vaak goedkoper uit dan rechtstreeks boeken, plus het gezeik wat je hebt als er iets mis gaat..RuthdeLange schreef: ↑13 okt 2023, 21:06Je hebt gelijk. Bedankt voor het meekijken. Heb ook al vaak op skyscanner gekeken maar altijd gaven ze deals van brokers weer. Dus had daar al paar dagen niet gechecked. Ik ga morgen weer checken. Ben wel beetje benauwd over de autohuur als je zo laat aankomt.Liesbethds11 schreef: ↑13 okt 2023, 19:54Hey Ruth, deze is te vinden op skyscanner bij een combinatie van Brussels airlines+ united. Als je doorclickt, kom je dan rechtstreeks bij united. Mss is deze morgen (zaterdag) goedkoper. Heb toch al gezien dat vluchten op zaterdag zakken in prijs. Heb he de skyscanner app?
Zoek je informatie over Canada ? Ga naar https://www.facebook.com/groups/CanadaR ... urePassie/ en meld je aan! Een schat aan informatie over Canada (en Vs). Een vriendelijke groep vol met ervaring.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 20495 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 8 Reacties