Kosteloos annuleren ook bij "betaal nu" ?
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
Ik heb hetzelfde nu ook staan in mijn gegevens bij sunnycars. Weet iemand toevallig het antwoord?

- Phillostar
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Ik ben ook maar overstag gegaan en een extra boeking gemaakt bij UStravel Alamo, omdat de aanbieding van een premium full size SUV nu erg aantrekkelijk is voor mijn vakantieperiode.
Ik heb bij Hertz nog een boeking staan met PC optie voor 850 Euro, maar geen garantie op een full SUV.

Ik heb bij Hertz nog een boeking staan met PC optie voor 850 Euro, maar geen garantie op een full SUV.

2023 - Phoenix roundtrip via LA - Yosemite - Bryce - Colorado Springs - Santa Fe - Phoenix
2022 - 2021 - 2019 - 2017 - 2016 - 2012 - 2011 - 2010
2022 - 2021 - 2019 - 2017 - 2016 - 2012 - 2011 - 2010
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Ik wil graag een Challenger/Camaro huren. Ik heb op Herz.nl met de Visa code een prijs gekregen voor deze V4 klasse (en krijg dan hopelijk de gewenste auto).Ik heb verder geen account of status.
Zit daar dan de CDW bij?
(Ik zag op dit forum wel eerder deze vraag maar niet het antwoord).
Zit daar dan de CDW bij?
(Ik zag op dit forum wel eerder deze vraag maar niet het antwoord).
'91 N.Y.
Fl. + Cruise
'92 Cal.
'95 Cal.
'98 Fl.
'10 Fl.
'12 NY. Fl. + Cruise
'13 Fl. + Cruise
'14 Cal.
'15 Fl. + Cruise
'16 Fl.
'17 Fl, Miss., Alab.
Cal.
'18 Cal. Nev., Utah
'19 Cal. + Nev.
' 23 Cruise ABC-eil.+ Deep South
Fl. + Cruise
'92 Cal.
'95 Cal.
'98 Fl.
'10 Fl.
'12 NY. Fl. + Cruise
'13 Fl. + Cruise
'14 Cal.
'15 Fl. + Cruise
'16 Fl.
'17 Fl, Miss., Alab.
Cal.
'18 Cal. Nev., Utah
'19 Cal. + Nev.
' 23 Cruise ABC-eil.+ Deep South
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
@johnvb Ja, CDW is de schade en diefstalverzekering.
Bedankt voor het reageren
.
Excuses voor de late reactie.
Ik vond het verschil met Avis en Alamo groot, omdat we maar 1 add. bestuurder hebben (de andere chauffeur is mijn man).
En bij Avis is dat dan maar 61 eur extra, maar eigenlijk valt het inderdaad wel mee.
Valt me wel op dat de minivans echt een heel stuk duurder zijn dan de premium suv's...

Excuses voor de late reactie.
Ik vond het verschil met Avis en Alamo groot, omdat we maar 1 add. bestuurder hebben (de andere chauffeur is mijn man).
En bij Avis is dat dan maar 61 eur extra, maar eigenlijk valt het inderdaad wel mee.
Valt me wel op dat de minivans echt een heel stuk duurder zijn dan de premium suv's...
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Bij AVIS is je man (spouse) automatisch een extra bestuurder, die kan dan ook gewoon rijden zonder dat je deze opgeeft.
Dit wist ik inderdaad van de vorige keer bij Avis dat mijn man meteen add. driver (gratis) is, echter een vriend van ons gaat ook rijden en die moeten we natuurlijk wel apart opgeven.
Maar nogmaals dank voor het doorgeven, want als ik het nog niet had geweten was dit wel een toptip geweest
Maar nogmaals dank voor het doorgeven, want als ik het nog niet had geweten was dit wel een toptip geweest

-
- Amerika-ontdekker
Ik hoop dat je dat niet erg vindt maar bij Avis staat er wel bij dat er wel kosten bij zitten. Ben nu wat in de war. Ik zou graag reserveren met een betaal nu tarief maar mogelijkhied hebben om op moment zelf nog te annuleren en in de kleine lettertje van Avis staan er nog steeds kosten bij .... of kijk ik op een verkeerde plek ?
Bij betaal nu is het gratis tot 48 uur van te voren
-
- Amerika-ontdekker
Inderdaad. Dat is ook wat ik zie ... tot 48 gratis maar daarna niet meer. Zie daar geen verandering in.
- Galapogos
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
De verandering zit er in, dat het voorheen (pre-corona ongeveer) altijd geld kostte om een prepaid reservering bij Avis te annuleren, nu alleen nog als je dat in die laatste 48 uur doet.
Even update vanuit US. Veel dank voor alle tips hier, middels statusmatches PC geworden bij Hertz en gisteren auto opgehaald op Las Vegas. Er stonden slechts 3 auto’s (2 tesla en 1 Polestar) die niemand wou. De rij was gelukkig niet lang op een dinsdagmiddag. Las elders dat deze locatie al eerder een tekort had aan benzine auto’s. Na 45 minuten wachten druppelden de auto’s langzaam binnen en konden we uiteindelijk een Ford Explorer meepakken! Top deal voor 3 weken 1020 dollar vergeleken met wat we zonder dit forum hadden betaald dus echt super welke kennis hier wordt gedeeld!
-
- Amerikafan
Ben ook maar weer aan het kijken geslagen, heb een reservering bij nationalcar.de voor een Chevrolet Tahoe voor 2050, maar vind nu bij dollar een Nisan Quest voor 1200 of een Tahoe bij thrifty voor 1466 voor 3 weken in augustus. Scheel een bak geld, maar met Dollar en Thrifty geen ervaring, zijn die goed?
Quest al een keer gehuurd en dat was ook een mooie ruime wagen
Quest al een keer gehuurd en dat was ook een mooie ruime wagen
- HennyCox
- Amerikakenner
@Richard033 Ik heb paar keer bij Dollar gehuurd. Alleen maar positieve ervaringen. Telkens een gratis upgrade kunnen scoren door leuk praatje te maken met dames/heren aan de balie van de Express leden.
Je kunt je gratis lid maken van Dollar Express member. Dan kun je een lidmaatschapspasje uitprinten en kun je de gewone balie overslaan en direct doorlopen naar de auto's.
Dollar en Thrifty zijn beide onderdeel van Hertz.
Je kunt je gratis lid maken van Dollar Express member. Dan kun je een lidmaatschapspasje uitprinten en kun je de gewone balie overslaan en direct doorlopen naar de auto's.
Dollar en Thrifty zijn beide onderdeel van Hertz.
-
- Amerikafan
@HennyCox Ik heb een Suburban gevonden bij Alamo via UStravel, voor 1400, blij mee
Even de fotos uit 2018 terug gekeken en de Quest is wat krap met 5 volwassenen.
Nu ff inschrijven bij Alamo

Nu ff inschrijven bij Alamo
- Galapogos
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb een week of drie geleden een prepaid boeking gedaan bij Avis.co.uk. Een week geleden keek ik echter naar het transactie-overzicht van mijn creditcard en zag ik de afboeking niet meer staan. Ik weet vrij zeker dat deze er wel heeft gestaan. Aangezien het om een prepaid boeking gaat is dat ook logisch.
Ik heb in de tussentijd helemaal geen mails van Avis ontvangen. De reservering is gewoon te raadplegen op zowel Avis.co.uk als Avis.com. Er staat bij dat hij betaald is, maar als ik mijn eigen creditcardaanbieder moet geloven is dat dus niet zo...
Iemand ooit zoiets meegemaakt bij Avis?
Ik heb in de tussentijd helemaal geen mails van Avis ontvangen. De reservering is gewoon te raadplegen op zowel Avis.co.uk als Avis.com. Er staat bij dat hij betaald is, maar als ik mijn eigen creditcardaanbieder moet geloven is dat dus niet zo...
Iemand ooit zoiets meegemaakt bij Avis?
-
- Amerikafan
@Galapogos Zie bericht hierboven: vorig jaar hadden een aantal mensen dit bij avis.dk, waaronder ikzelf. Maar uiteindelijk had ik opnieuw geboekt wegens lagere prijs en toen bleef de prepaid boeking dus wel staan.yvonne m schreef: ↑22 apr 2022, 14:48Hier hetzelfde verhaal. Bij mij staat de reservering ook niet meer op de CC. Zojuist Avis.nl gebeld en ze konden de boeking wel zien staan. De boeking was omgezet naar: betalen bij aankomst. Raar, geen opdracht voor gegeven en zij wisten de reden ook niet. Maar de auto staat straks voor ons klaar. Pfft gelukkigJozs schreef: ↑21 apr 2022, 10:06Bij mij is de betaling er ook nog effectief af (geboekt bij avis.dk). Wat me wel opviel vorige maand toen ik mijn 1e prepaid boeking maakte bij Avis.dk is dat ik mijn kredietkaart niet moest verifiëren. Dat is op zich niets speciaal, gebeurd wel vaker (meestal op amerikaanse websites en amazon etc...) Toen ik echter mijn boeking annuleerde om een andere AWD te gebruiken en een nieuwe boeking maakte, ook op avis.dk, moest ik wel mijn betaling met kredietkaart verifiëren.
Viel me wel op als vreemd toen, maar ik maakte er niet veel van. Vraag me nu alleen af als ik mijn eerste boeking had gehouden, of dan nu ook de betaling niet zou 'verdwenen' zijn.![]()
Misschien even contact opnemen voor de zekerheid, maar ik vermoed dat het dan om 1 of andere reden is omgezet naar betalen bij aankomst.
- Galapogos
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dank, goed om te weten. Ik ga sowieso nog even contact opnemen met Avis UK. Het zou prima zijn als de reservering is omgezet naar betalen bij aankomst. Ik heb nu best een gunstig tarief. De prijzen liggen inmiddels een stuk hoger. Dus het belangrijkste is dat de boeking nog overeind staat. Betalen bij aankomst is onder de streep alleen maar fijner dan vooraf betalen uiteraard.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 12969 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 15 Reacties