Waar ik in 2001, 2017 en 2020 zonder problemen een auto kon vinden voor een leuke prijs kom ik er nu even niet uit de afgelopen weken (waarschijnlijk teveel aan m'n hoofd op het moment, maar wil dit graag van mijn lijstje strepen, dus hoop ik dat ik jullie hulp in mag roepen om te kijken of ik iets over het hoofd zie).
De reis van 2020 is toen helaas geannuleerd (zoals voor zovelen van jullie), maar die reis gaan we dit jaar dus alsnog maken.
Ons plan: 16-07 t/m 05-08 van Las Vegas naar Houston.
We zijn met 6 personen, maar (geen 6 koffers nodig gelukkig
Ik heb de statusmatch gedaan volgens het stappenplan (al werkt hij niet op de avis.com?, maar daar moet ik maar even over mailen).
Voor nu kom ik volgens mij het goedkoopste uit bij Avis met N744100 of D486602 voor ca. €2300 euro incl. add. driver (naast mijn man rijdt ook een vriend van ons) met pay later, al hebben we geen bezwaar tegen pay now.
Dat scheelt zeker in de kosten, maar voordat we ons compleet vastleggen hoop ik dat jullie bereid zijn om met me mee te kijken.
Bij Hertz geraak ik er niet helemaal uit... (Alamo is sowieso een stuk duurder).
Even een screentje van wat ik tot nu toe vond als beste optie:https://ibb.co/17tC4Wm
Sorry het uploaden van een afbeelding wil niet wat ik wil blijkbaar....(wat doe ik hier verkeerd