Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autohuur voor Amerika vragentopic deel 4

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 4

Bericht door Hinko »

Je hebt dubbel Debbie. Spouse is gratis in NV en dan heb je ook nog Hertz Gold waar altijd de tweede bestuurder gratis is.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Nee, dat kan niet. Je moet inderdaad rechtstreeks bij Hertz boeken voor de ANWB-korting en Canopy-service. Wij hebben in Duitsland bij Hertz ook een keer discussie gehad over de extra bestuurder. Kregen we ook niet gratis omdat we geboekt hadden via een tussenpersoon.
Hinko
Amerika-expert

Bericht door Hinko »

oja dat kan, wellicht nog even een mailtje naar Hertz sturen of dat inderdaad een probleem is. Maakt in het geval van Debbie gelukkig niks uit voor de tweede bestuurder. :)
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Maar de Canopy-service, dat vraag ik me af? Krijg je die ook als je via een tussenpersoon boekt? ANWB-korting sowieso niet.
Hinko
Amerika-expert

Bericht door Hinko »

Geen idee, denk het niet maar ook hier geldt even mailen en je weet het. :wink:
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

KLM Flying Blue lidmaatschap is gratis, dus die CDP code kan je sowieso gebruiken.
Ik zou zeggen check zeker de prijs op hertz.fr, je kan op de franse site gewoon Engelse taal kiezen.
babarage
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21

Bericht door babarage »

ja voor de anwb korting boek je rechtstreeks bij hertz. ik gebruik hertz.nl maar je kan ook hertz.es en .be en zo proberen schijnt. kun je zien welke goedkoopste is. zorg wel dat je vanaf europees land boekt ivm verzekeringen.

als je alleen gold membership wil toevoegen kan dat vaak wel ook al is het bij een broker geboekt.

hertz.nl is meestal mijn eerste stop bij een zoektocht en het gebeurt niet vaak dat ik elders goedkoper uit ben. of verschil is zo klein dat ik toch hertz doe wegens gold membership waarbij ik auto zonder tussenkomst balie kan ophalen.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

DebbieTimmermans schreef:Het is via Hertz. Ik heb wel geen ervaring bij Hertz maar neem aan dat dit ook een goede verhuurmaatschappij is. Iemand ervaring bij Hertz?
Met Hertz is niets mis. Vind het zelfs één van de betere verhuurmaatschappijen. In het begin vaak rechtstreeks bij geboekt (met couponcode van ANWB).

Later vooral via usareisen.de geboekt bij National, Alamo en Dollar. Ook nooit problemen mee gehad.

Denk dus dat je je daar in ieder geval niet zorgen over hoeft te maken.

Vind wel dat de prijzen van huurauto's erg omhoog gegaan zijn in 5 jaar tijd. Aan het begin van deze eeuw waren ze iets lager, toen nog veel lager en nu toch wel behoorlijk aan de prijzige kant vind ik.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
FamMandersGoesUSA
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door FamMandersGoesUSA »

Alleen bij Hertz kan ik niet kosteloos annuleren, toch?
Dat kan alleen als je via een tussenpersoon boekt die dit heeft geregeld!
Terwijl ik nu een mooie aanbieding zie voor een Chevy Suburban op Hertz.de voor 24 dagen vanaf 21 juli voor €1553, dus twijfel ik om te boeken! :( :( :(
FamMandersGoesUSA
Amerikafan

Ohhhhhh via hertz.fr kost de chevy suburban €1441 met de anwb kortingscode
Maar ja dat annuleren..... iemand daar nog goede ideeen over?
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Soms moet je gewoon tevreden zijn met de prijs en niet meer omkijken.

Ik vind het voor een Premium SUV een mooie prijs in het hoogseizoen hoor! Volgens mijn kan je wel annuleren, maar kost het iets van 40 euro. Ook dan is het nog geen enorm probleem, want dat pak je dan terug als je een nog veel mooiere prijs elders vindt.
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Vito »

Wij zijn totaal niet tevreden over Hertz. We kregen een auto die afgeschreven was en er was onenigheid over het aftanken. Hij zat vol maar men beweerde bij hoog en laag dat dit niet zo was en we moesten $ 28,- ! betalen voor 1 gallon. Eens maar nooit weer. Hertz Miami voor de duidelijkheid.
Doe mij maar Alamo dan kun je zelf kiezen.
Lex77
Amerikafan

Bericht door Lex77 »

Ik heb zoiets eerder meegemaakt met Hertz (niet in de VS maar in Engeland) en toen heb ik Hertz Nederland gebeld en die hebben het opgelost.
Ik had toen wel een bonnetje dat ik net ervoor getankt had.
Afbeelding
babarage
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21

Bericht door babarage »

Je kunt bij hertz voor de "betaal nu" optie kiezen, dat is vaak goedkoper dan de "betaal later" (=bij ophalen) optie. Bij de nu betalen kun je niet gratis annuleren. dat kost 45 euro. Bij betaal later kun je wel gratis annuleren.

Bij mijn boeking dit jaar scheelde het nauwelijks kwa prijs dus heb ik betaal later gekozen. Vorig jaar had ik de betaal nu gekozen maar toen ik via het harryh tarief bij national voor 400 euro minder kon boeken heb ik geannuleerd. Was ik nog steeds flink goedkoper uit :). Ik had m'n geld met een paar dagen terug. Kan max twee weken duren.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
FamMandersGoesUSA
Amerikafan

JOEPIE!!
Ik kom iedere keer weer een stap verder: Dank Barbarage want nu weet ik inderdaad dat ik wel tegen geringe kosten kan annuleren bij Hertz!

Nu wil ik gaan boeken maar heb ik het volgende: als ik bij Hertz.de een SUV (Chevy Suburban) wil boeken voor 7 personen dan kost die voor 24 dagen in juli/aug> € 1553,83 MAAR als ik deze als Gold Member lid wil boeken bij Hertz.de dan is de auto niet beschikbaar. Hoe kan dat nou?
Weet iemand dit? Wil graag als lid boeken ivm 2e chauffeur!
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Contacteer:

Bericht door Njit »

Vito schreef:Wij zijn totaal niet tevreden over Hertz. We kregen een auto die afgeschreven was en er was onenigheid over het aftanken. Hij zat vol maar men beweerde bij hoog en laag dat dit niet zo was en we moesten $ 28,- ! betalen voor 1 gallon.
Wat een raar bedrag joh. Miami zul je hoogstens $2.50 per Gallon kwijt zijn. Daar komt volgens onderstaande dan nog 6.99 bij. Totaal 9,49. Tel daar nog Tax bij en je zou iets meer dan $10 kwijt zijn.
https://www.hertz.com/rentacar/products ... ptions.jsp

You can let us refuel for you and we'll charge you gas at pump price plus a flat $6.99 refueling fee per transaction. Pump rate/retail priced is based on average retail price in local area as periodically updated. Taxes and Concession Fees, where applicable, are extra.
Ik neem aan dat je een gespecificeerd bonnetje hebt gekregen?
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Angelique67
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Angelique67 »

@FamMandersGoesUSA: voor 2e chauffeur is dat niet nodig ivm 2e bestuurder gratis (spouse) in Californië (zie alle verhitte discussies elders op het forum). Ik overweeg Gold Membership alleen te doen als dit een 'skip the counter' oplevert, is dat zo?
Wat een idiote prijsverschillen op de verschillende Hertz-sites kom je tegen overigens! En door jouw enthousiasme voor de Chev Sub, overwegen wij deze nu ook :lol:
Franski
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Franski »

FamMandersGoesUSA schreef:JOEPIE!!
...MAAR als ik deze als Gold Member lid wil boeken bij Hertz.de dan is de auto niet beschikbaar. Hoe kan dat nou?
Weet iemand dit? Wil graag als lid boeken ivm 2e chauffeur!
Viel mij ook al op, dat het aanbod beperkt is/wordt zodra je je met je Gold membership aanmeldt. Dan word je naar de .nl site geleid. Het lijkt alsof Hertz wel Suburbans aan Spanjaarden en Fransen wil verhuren, maar niet aan Nederlanders (of niet aan Gold members???). Erg vreemd. Misschien weet iemand hier een oplossing voor? Zelf denk ik aan:
1) een nieuw Gold member account aanmaken, bijv. op naam van je partner? Misschien dat dan je voorkeuren (en evt. cookies via ander IP-adres?) wegvallen?
2) eerst boeken als niet-lid, en dan later corrigeren/overzetten?
Geen idee of dit, of nog een andere optie, werkt. Iemand?
Hinko
Amerika-expert

Bericht door Hinko »

Rechtsboven kun je het land veranderen. Dat ook al geprobeerd?
Je blijft volgens de URL gewoon op de .nl site maar je krijgt daadwerkelijke wel de content van dat land te zien.
Franski
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Franski »

Wel geprobeerd Hinko (Pays-Bas op de .fr site), maar dan krijg je dus het beperkte aanbod (cf. de .nl site). Overigens krijg ik voor SLC alleen op .fr een ruim aanbod te zien (incl. Suburban); Spanjaarden moeten het ook zonder deze Chevy doen.
(vorig jaar zelf mogen ervaren, een maand lang touren van JFK naar MIA in deze heerlijke riante reiswagen).
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer