Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

National en alamo car Sale of foutje??

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
eddepet71
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Re: National en alamo car Sale of foutje??

Bericht door eddepet71 »

kevertje schreef:Hier ook EXPEDIA boeking. Nog niets gehoord. De EXPEDIA boeking heb ik niet terug kunnen zien op de NATIONAL site. Wel via NATIONAL al bevestigingen gehad van de week dat de boeking erin stond.

Inmiddels 2 keer geprobeerd EC member te worden. Fax in Engeland neemt niet op. Net het PDFje naar het email-adres gestuurd.

Ben benieuwd...
Via email werkt. Maandag aangrvraagd.. Woensdagmiddag emeraldnummer gekregen via de email.
eddepet71
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Bericht door eddepet71 »

asv60 schreef:Whhhaaaa, wordt het tarief van Eddepet71 gehonoreerd!!!
Dan ga ik ook mailen natuurlijk.

Ik ga anders mijn eerste normale boeking bij alamo niet opgeven. Een no show kost 70 euro maar dan heb ik in ieder geval nog wat achter de hand.
Laatst gewijzigd door eddepet71 op 30 mei 2013, 18:59, 1 keer totaal gewijzigd.
flex123
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door flex123 »

eddepet71 schreef:
kevertje schreef:Hier ook EXPEDIA boeking. Nog niets gehoord. De EXPEDIA boeking heb ik niet terug kunnen zien op de NATIONAL site. Wel via NATIONAL al bevestigingen gehad van de week dat de boeking erin stond.

Inmiddels 2 keer geprobeerd EC member te worden. Fax in Engeland neemt niet op. Net het PDFje naar het email-adres gestuurd.

Ben benieuwd...
Via email werkt. Maandag aangrvraagd.. Woensdagmiddag emeraldnummer gekregen via de email.
idem hier vanmorgen ec nummer gekregen.
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

eddepet71 schreef: Ik gaan anders mijn eerste normale boeking bij alamo niet opgeven. Een no show kost 70 euro maar dan heb ik in ieder geval nog wat achter de hand
:thumbup: :thumbup: :clap: :clap:
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Lanka 3
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Lanka 3 »

Ook hier nog geen bericht van Expedia. Na controle op de site van National en ingelogd op mijn EC account, is de status nog steeds "booked" .

Mocht e.e.a. toch niet doorgaan, dan heb ik in ieder geval erg veel leesplezier gehad van dit topic, met dank aan allen die daarin een grappige bijdrage hebben geleverd!

:lol: :thumbup:
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door RNA »

Inmiddels ook een annulering ontvangen, stond in de SPAM box. Ga toch nog even in de pen klimmen!
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
arja van emst
Amerikafan

Bericht door arja van emst »

"We are unable to confirm your recent National reservation" staat er in de mail. Hoe kan het dan dat ik een print heb liggen van 26 mei met daarop status: CONFIRMED

Ik ga niets wijzigen of anders boeken. We hebben de reservering bij Alamo, die we al hadden gemaakt, laten staan en wachten het maar even rustig af :mrgreen:
roxy
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door roxy »

Dear Friend,

requested we send information for an upcoming car rental reservation to you.

-The Alamo Team

Dit heb ik zo juist in de mailbox gevonden!
Met eronder heel de booking nog eens in detail.
Nergens staat er cancelled of rebooking of wat dan ook.

Roxy
Patmanzzz
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Patmanzzz »

mijn oude Alamo boeking heb ik gelukkig niet geannuleerd maar deze is wel reeds betaald ... dus ze winnen hoe dan ook

ik kan me niet riskeren om met mijn reeds geprinte bypass van Alamo (de goedekope boeking) me te gaan aanmelden om dan een "nee" te krijgen en geen andere boeking te hebben ... dus er mag 1000 keer confirmed op mijn print-voucher staan als ze ter plaatse njet zeggen dan sta je daar maar mooi aan het begin van de vakantie ...
arja van emst
Amerikafan

Bericht door arja van emst »

Wij hebben de "oude" boeking bij Alamo laten staan(deze is nog niet betaald) en later een goedkopere geboekt bij National. Mocht deze laatste niet doorgaan dan hebben we Alamo achter de hand. Gaat het wel door dan gaan we niet langs Alamo :mrgreen:
MR.B
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door MR.B »

Heb al een email terug gestuurd + private Facebook message gestuurd.

Op de National website staat mijn booking nog steeds actief, zouden we het proberen???
Onze weblog : http://usa2013belis.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding
recidivist
Amerikafan

Bericht door recidivist »

Ik maak me nog geen zorgen: op de sociale media wordt er op dit moment niet (meer) gereageerd op berichten met klachten over de handelwijze door Alamo en National. Dat doet me vermoeden dat er op dit moment koortsachtig overlegd wordt "What to do". Ongetwijfeld worden de juridische risico's en het afbreukrisico van het niet nakomen van de bevestigde reserveringen bekeken. Dat had natuurlijk moeten gebeuren voordat de annuleringsmail verzonden werd, maar praktijk is dat er bij sommige bedrijven pas nagedacht wordt nadat het kwaad al geschied is. Webcare zal ongetwijfeld de opdracht hebben gekregen om niets meer te communiceren totdat er op hoger niveau een besluit is genomen wat te doen.
Laatst gewijzigd door recidivist op 30 mei 2013, 19:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Bezochte staten: AL, AK, AR, AZ, CA, CO, CT, DE, FL, GA, IA, IL, IN, KY, LA, MA, MS, MO, MT, NV, NH, NJ, NM, NC, OR, PA, RI, SC, SD, TN, TX, UT, VA, VT, WV, WY.
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Dat wordt een ontspannen vakantie voor een aantal leden :lol:
De Bakkertjes
Amerikafan

Bericht door De Bakkertjes »

Ik heb ook de mail ontvangen. Gelukkig heb ik m'n Alamo Brits met foutje in het systeem tarief nog.
Het waren twee mooie dagen.....
2013 rondje Denver met auto: http://www.denver2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Zuid-West USA Camper: http://bakkertjesgo2usa.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Dieuwertje
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Dieuwertje »

Ook wij hebben 2 boekingen gemaakt via Alamo.com.
Eentje voor 5-10 juni (volgende week dus!) en eentje voor 23 aug - 4 sep.

Voorlopig nog niets ontvangen qua annulatie...
Wij hadden beide reservaties wel al ingechecked en dit via mail ter bevestiging gehad.

Afwachten...
Een overzicht van onze reizen en reisverslagen: http://dieudriesopreis.blogspot.com

April 16': New York
Aug 16': ZW Canda + Hawaï

New York (3x) - Zuidwesten (3x) - Noordoosten - Hawaii (2x)
Australië - Nieuw-Zeeland
RNA
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door RNA »

Dear **,

Thank you for your response.

Our records indicate that you still have the reservation at this time. I apologize as there is no way for me to trace the email that you are talking about. Please feel free to contact us if you have further questions or concerns.

Sincerely,

Dennis
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
angelique100
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door angelique100 »

Mijn status van National zelf staat ook nog op Confirmed (ondanks de cancel mail) raar toch, zullen ze daar hopen dat klanten zelf omboeken of annuleren .
Wat als er nu iemand aan de balie staat dan kan hij/zij laten zien dat de status bevestigd is.
Van Expedia nog steeds geen reactie.
2006 Orlando 2007 Napels+Orlando 2008 Cape Coral+Orlando 2009 Keys+Orlando 2010 Orlando+Marco Island 2011 Keys+Cape Coral 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim 2016 Keys
kevertje
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door kevertje »

Op Facebook reageert National op iemand zijn vraag of de rates gegarandeerd zijn :

hi, today there is a good price for rent in usa for Italy's citizens. The price of prenotation can change at rental time?

National Car Rental Hi Walter! Thank you for posting your question. We are excited that you have chosen National for your rental needs. Rates are not guaranteed until a reservation is made. Our best rates and discounted prices can be found on our web site or http://www.nationalcar.com. Find the best car rental deals National has to offer with local and international car rental specials and cheap rental car rates. Check for Last Minute Specials on weekly or weekend rental car rates available for a limited time at participating National Car Rental locations. We hope you will find the perfect rental to fit your needs!- Genelle

Wãltēr Mãriño I made a reservation on your website. The price for me is very cheap. So my question is : The price that i have in confirm prenotation mail can change at time that i pickup the car?
dinsdag om 13:59 · Vind ik leuk

National Car Rental The price quoted on line will not change unless you add car enhancements and/or protection products to your rental. Bring a print out of the confirmed price to the counter upon pick up with you. - Genelle
pumi1000
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door pumi1000 »

Geen emerald lid, wel mail gehad.
Kan wel nog inloggen bij national en de status is nog steeds confirmed, maar we hebben reservering bij usareisen al betaald, die gaan we ook gebruiken. Ga liever aan de vakantie beginnen zonder me ergens druk over te hoeven maken :wink:
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
RNA
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door RNA »

Ik heb heel erg lopen klagen bij National, eerst over het feit dat mijn EC nummer niet gekoppeld kan worden aan mijn boeking (volgens de website kan dat wel namelijk, ook nadat je hebt geboekt!) en toen over het feit dat mijn boeking werd geannuleerd.
Steeds kreeg ik een antwoord in de trend van 'wij kunnen niets voor u doen'. Toen ben ik een keer goed uit mn slof geschoten en gezegd dat ik nooit meer National boek en dat de klantenservice niemand ergens mee kan helpen.

Ineens kon er vanalles, ze hebben een nieuwe boeking voor me gemaakt (nieuw nummer) tegen hetzelfde tarief, inclusief koppeling met mijn EC nummer! Status is confirmed. Mijn oude reservering is nu gecanceld, kan ik ook niet meer in.

Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer