Bij Europese brokers zijn de CDW/LDW en SLI zo goed als altijd inbegrepen. Als je rechtstreeks bij de verhuurder prijzen bekijkt dan zeker aangeven dat je uit een Europees land komt. Sommige gekende brokers zijn: rentalcars.com, autoeurope(.nl)(.be), drive-usa.de, usa-reisen.de, expedia(.be)(.nl)(.de), ebookers(.be)(.nl)(.de)
Toch een vraagje: mis ik nu de Premium SUV (type Chevrolet Suburban, GMC Yukon, Ford Expedition EL/XL). Ik weet dat in elk geval Budget, Avis en Hertz die in hun vloot hebben als maatje groter nog boven de Full Size SUV. Die biedt ruimte voor hetzelfde aantal personen als de full size, maar nog meer bagageruimte doordat de auto´s langer zijn. Misschien interessant voor mensen die de zitruimte al nodig hebben voor het aantal personen en dus ook voor 6/ 7 personen bagage hebben.
Ik ben aan het kijken voor autohuur vanuit SF , alleen zijn de prijzen bij veel maatschappijen bij ophalen van de airport goedkoper dan ophaallocaties in de stad.
Terwijl wij juist eerst een aantal dagen de stad willen verkennen den de auto dan willen ophalen.
Wie heeft hier ervaring mee? Is het makkelijk vanuit SF downtown naar de airport te reizen om de auto op te halen?
Wij gaan in september. Kan ik best dan nu al een wagen vastleggen of nog even wachten?
We zijn met 2 en hebben wel wat bagage bij. Nu zou ik graag een mustang of een jeep huren, zit daar veel verschil in van prijs?
We gaan van 4 sep tot 24 sep. (kom ik er met een budget van 800 euro inclusief gasolina? Trip is van SF naar Vegas, brice, zion, grand canyon, la)
De laatste 3 keer hadden wij een Jeep Grand Cherokee, die had standaard een geintegreerde en werkende navigatie aan boord. Ze zijn er dus wel!
Inmiddels ook al een aantal keer een huurauto meegekregen waar navigatie inzat en die we konden gebruiken zonder te hoeven betalen.
@ JohanV:
Ik ben niet van de navigatie, maar ik zou er zeker niet voor betalen. Kijk wat er in zit, misschien heb je geluk en anders naar de dichtstbijzijnde Walmart.
Of je eigen tomtom in de koffer stoppen.
Wij gaan in september. Kan ik best dan nu al een wagen vastleggen of nog even wachten?
Op prijzen autohuur is zo mogelijk nog minder een peil te trekken dan op vliegtickets.
Je kunt vaak tot 24 uur van tevoren annuleren, dus dan kan je nu vastleggen en intussen kijken of je betere deals vind.
Maar dat is vaak wel als je zelf boekt, doe je dat via een reisburo dan zit je er meestal aanvast.
Ik ben bezig met de autohuur, nu heb ik nog één vraag. Ik weet niet of dit echt nodig is, of wat doen de meeste mensen hier?
Ik zit op de site rentalcars.com en wil nu een auto via hun boeken bij Budget, dan krijg je de optie :
Uw huur beschermd EUR a 6,84 per dag (hier zit dan o.a. in, wegsleepkosten, vervanging/reparatie banden/voorruit , wegendiensten en nog een paar dingetjes)
geen huurbescherming
Wat te doen? dit erbij nemen of heb je dit niet nodig?
Gr. Martin
Laatst gewijzigd door martin484 op 21 jan 2016, 23:03, 1 keer totaal gewijzigd.
De meeste op dit forum nemen dit niet.
Ben je lid van de ANWB / Touring? Je hebt dan recht op 90 dagen basic road assistance. Zie het eerste bericht van dit topic.
Als de de auto kapot dan word de auto sowieso weggesleept. Daar hoef je niet een aparte verzekering voor af te sluiten.
Mijn advies dus: niet nodig maar als het jouw een beter gevoel geeft moet je het doen.
Bedankt Hinko! Ik zal dat eerste bericht even bekijken, ik had al via de zoekfunctie gezocht maar kon niets vinden.
De prijs geeft me in ieder geval geen beter gevoel en we zijn lid van de ANWB dus in ons geval lijkt het me dan inderdaad niet nodig.
Bedankt Hinko voor het linkje, heb hem meteen opgeslagen
Zo...net geboekt via Rentalcars.com en dan bij Budget....
Het enige vreemde aan de hele boeking vind ik dat er in eerste instantie stond "boek nu, betaal later" ...maar als ik nu op via de bankieren app op de creditcard kijk zie ik .....het gehele bedrag afgeschreven staan, het is geen ramp maar netjes is het niet.
Hebben meer mensen deze ervaring? Of heb ik toch een fout gemaakt door bij rentalcars te boeken?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.