Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Boeken via brokers

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Boeken via brokers

Bericht door Vito »

Omdat rechtstreeks bij de airline vaak duurder is. In mijn voorbeeld scheelde het maar liefst € 150,-.
Q-BiC
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door Q-BiC »

Daar verschiet ik van...
Ik boek normaal gezien meestal rechtstreeks. Hoe minder tussenpersonen hoe beter, dacht ik...
USA '06: NYC // USA '09: Denver - San Francisco // USA '10: Phoenix - Las Vegas // USA '11: Hawaii
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

ik kijk altijd bij beide.
Als ik een mooie prijs bij een broker zie dan kijk ik ook altijd of ik die prijs bij de maatschappij zie.
Soms is dat wel het geval en soms niet.
Het is ook altijd goed om een proefboeking te maken, zodat je de totale kosten weet.

Bij brokers zie je soms ook combi's die je bij maatschappijen niet vaak (nooit) ziet. Een goed voorbeeld hiervan is een combinatie BA-Virgin.
ludwig
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door ludwig »

Na 1 uur en 20 minuten in de wacht te hebben gestaan bij Budgetair, was mijn vraag/verzoek binnen 8 minuten naar tevredenheid afgehandeld. Dus wachttijd ontevreden, afhandeling door medewerker ging wel weer heel correct. @Hinko, de dame die ik aan de lijn kreeg was zo netjes dat ik maar niets gezegd heb. Enne, Budgetair heeft ook een 023 nummer voor als je uit het buitenland belt :wink:
Laredo
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Laredo »

Gister als Nederlander geboekt bij Budgetair.be. Ging zonder problemen. Het bizarre is dat budgetair.NL 15 euro duurder was dan de airline Airtransat zelf (1611 vs 1596 euro) en budgetair.BE bijna 150 euro goedkoper was....totaal 1468 euro betaald. Mooie prijs voor 2 volwassenen en 1 baby met directe vlucht naar Toronto vanaf Amsterdam in het hoogseizoen!
2026 Houston - Cruise Mexico - rondje Texas
2025 Philadelphia - Cruise Bahamas - Washington | 2023 Florida
2013 FL | 2012 Las Vegas | 2012 Westkust | 2011 Las Vegas | 2011 NYC & FL | 2010 FL | 2009 NYC | 2004 Oostkust | 1996 & 1995 Westkust
Stefanluk
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Stefanluk »

@ludwig
Ik heb ook van het weekend gemaild naar BudgetAir. Tot op heden nog geen reactie, maar ze geven zelf aan binnen 3 werkdagen te antwoorden, dus wacht ik vandaag nog even af.
En heb jij daadwerkelijk 1 euro betaald? Naast dat ik geen tijd heb om anderhalf uur in de wacht te staan, heb ik ook geen zin om 40 euro telefoonkosten te betalen namelijk.
ludwig
Amerikakenner

Bericht door ludwig »

Budget heeft geen speciaal nummer voor bestaande klanten. Zou dus wel moeten. Ik heb in dit geval het nummer voor klanten vanuit het buitenland gebeld. De medewerkster van Budgetair die ik uiteindelijk aan de lijn kreeg, gaf aan dat de wachttijd ivm wisseling van callcenter o.i.d nu extreem was. Ze zou mij binnen een half uur een mail sturen, en die kreeg ik ook daadwerkelijk meteen binnen.
Lex77
Amerikafan

Bericht door Lex77 »

Heb gisteren nog geboekt via cheaptickets.
606 euro voor een vlucht van Dusseldorf naar Atlanta met een tussenstop op Londen en dat in juli!
Net naar dezelfde vlucht gekeken en nu kost hij 1325 euro!
Afbeelding
VinMor
Amerikafan

Bericht door VinMor »

Ik gisteren geboekt via airtickets.com, en gelijk mijn stoelen kunnen reserveren bij Delta en KLM. :)
€367 naar New York...
2007: Miami/Orlando • 2009: West Coast(SFO, LA, LAS)
2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
2015: New Yok • 2015: Las Vegas
Division
Amerikakenner

Bericht door Division »

Even een hotelbrokervraag. Iemand ervaring met Ebookers.de? Ben aan het gluren naar een hotel in Moab. Het Super 8 is daar 200 euro goedkoper (€122 tov €345) dan de Nederlandse Ebookers voor dezelfde 2 nachten. Zou er een catch zijn? :D
Afbeelding
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Weet je zeker dat die 122 euro voor 2 nachten is? Dan zou ik meteen boeken.
Ik zie als goedkoopste prijs 92 euro incl tax per nacht in juli, en bij de .nl dezelfde prijs (medio juli). En bij de Super8 zelf 105 dollar, dus ongeveer 89 euro incl tax.

Marianne
Division
Amerikakenner

Bericht door Division »

Jep, 2 nachten. Net weer gekeken, nu op oorspronkelijk niveau. Waarschijnlijk een soort error fare/mazzel. Jammer, had eigenlijk meteen moeten boeken.
Afbeelding
ludwig
Amerikakenner

Bericht door ludwig »

Update : voor mij NOOIT MEER BUDGETAIR. Komen afspraken niet na en hebben naast hele aardige dames ook een aantal niet nader te omschrijven dames in dienst. Het kan een paar weken duren voordat ik mijn geld van een geannuleerde boeking terug krijg. ( en vorige week zou het een paar dagen duren...) Voortaan toch maar een paar tientjes extra om bij een maatschappij zelf te boeken. Als het goed gaat niets aan de hand, maar service als er iets aan de hand is, ver te zoeken.
Division
Amerikakenner

Bericht door Division »

Zo zie je maar weer, de ene broker is de andere niet. Er zijn er een hoop bij bv Skyscanner die ik oversla omdat 'ik ze niet ken'.
Afbeelding
ludwig
Amerikakenner

Bericht door ludwig »

Skyscanner is geen broker. Slechts een zoeksysteem.
eddepet71
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Bericht door eddepet71 »

ludwig schreef:Skyscanner is geen broker. Slechts een zoeksysteem.
Je leest zijn bericht niet goed...je. vrgeet het woordje 'bij'.
ludwig
Amerikakenner

Bericht door ludwig »

haha, nu ik het teruglees snap ik pas wat er bedoeld wordt. Ik las in gedachte een komma achter bij...en dan krijg je bv Skyscanner.
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Is dit het einde van de vergelijkingssites?

http://www.volkskrant.nl/economie/verge ... ~a3830452/" onclick="window.open(this.href);return false;

Tav Pream: je schrijft het zelf al, een beetje research .......

Vlucht24 is evan een Duitse holding in Leipzig en Gate1 lijkt van TIX te zijn. Niet mijn sites om een duur ticket te boeken!
http://gate1.nl/customer_support/Vragen ... rganisatie" onclick="window.open(this.href);return false;
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
diver99
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door diver99 »

VinMor schreef:Ik gisteren geboekt via airtickets.com, en gelijk mijn stoelen kunnen reserveren bij Delta en KLM. :)
€367 naar New York...
Op welke data en vanaf welk vliegveld?
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Net even gekeken rechtstreeks bij Lufthansa om te vergelijken met de 375 euro vluchten via momondo/vliegtarieven. Bij Lufthansa betaal je voor dezelfde tickets met 2 tussenstops rond de 1300 euro ik vraag me af hoe dat nu kan??
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer