Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Retour New York hoogseizoen!

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
eddepet71
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Re: Retour New York hoogseizoen!

Bericht door eddepet71 »

eddepet71 schreef:
marij schreef:echt heeeel goedkoop voor hoogseizoen.
alhoewel NY hier niet tot de favorieten behoort (bij mij wel) zal ik eens een balletje opgooien..
het is in ieder geval een goed begin van een nog te regelen en uit te stippelen vakantie...
Ik had ook bijna geboekt (zelfs al met de turkish airlines aanbieding naar Boston een tijdje terug) maar ik merk dat ik lang niet zo enthousiast wordt over het "oosten" als normaal naar het "westen" :( luxe problemen....
Iemand enig idee waarom autohuur bij Alamo vanaf Newark meer dan tweehonderd euro (3 weken) duurder is als bijv. vanaf Boston?
Via europcar is het trouwens ruim 300 euro goedkoper, maar daar zitten misschien niet alle verzekeringen bij.

Rate Conditions The driver should be older than 21 years of age.  VAT included  Rental charges included: LDW includes Theft And Collision Damage Waiver (Excess liability charge of 0.00 USD)Liability Insurance Supplement - Extends The Liability Protection (Sli)Unlimited kilometers / mileagePremium Station Surcharge You may select additional insurances at your pick-up location (not included in reservation price, VAT included): Personal Accident Cover (Pai) 7.33 USD per day
Laatst gewijzigd door eddepet71 op 18 dec 2013, 10:37, 2 keer totaal gewijzigd.
Chub
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Chub »

Dat stoelen vastleggen , doe je dat via de site van Jet Airways...? :?:
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Ja, via de eigen website van Jet Air. En die autohuurprijzen schrok ik ook wel even van .... Beetje jammer ...
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Chub
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Chub »

Thanks. Zo daar zit verschil tussen. Via Dollar (bij Expedia) is het in mijn periode 500 dollar goedkoper dan bij Alamo (beide een mid-size SUV), en dat in 2 weken.... :shock: :shock: Verschil tussen 649 en 1150 dollar.
Dat gaat Dollar worden....
pumi1000
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door pumi1000 »

MattRob schreef:Ja, via de eigen website van Jet Air. En die autohuurprijzen schrok ik ook wel even van .... Beetje jammer ...
Hadden wij ook afgelopen juli vanuit JFK. Huurprijs is inderdaad hoger helaas. (Gelukkig kwam daarna het national foutje)
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
2025 - midwest
marij
Amerikafan

Bericht door marij »

wat ben ik blij dat we geboekt hebben met deze tip...als ik hem nu tevoorschijn haal betaal ik 840 euro pp met jet airways...toch een voordeel van 280 euro pp x3=840 euro :thumbup: :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer