Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
internationaal rijbewijs
Re: internationaal rijbewijs
Volgens mij was die beambte een ex-militair. Volgens mijn vrouw was hij gewoon in een slecht humeur omdat zijn vriendin die ochtend niet wilde.....
Leuk om te lezen dat hij op alle punten ongelijk had, maar op het moment zelf kneep ik hem wel even. Overigens stelden de foto's weinig voor en stond alleen de beambte zelf er goed op, maar helaas heb ik die ook maar verwijderd voor de zekerheid.
Maandag een nieuwe poging voor foto's als we van New Jersey naar Long Island moeten rijden met onze camper. Moet nog wel even uitvogelen via welke route. Geen tunnels en geen wegen met 'Cars only'.
Leuk om te lezen dat hij op alle punten ongelijk had, maar op het moment zelf kneep ik hem wel even. Overigens stelden de foto's weinig voor en stond alleen de beambte zelf er goed op, maar helaas heb ik die ook maar verwijderd voor de zekerheid.
Maandag een nieuwe poging voor foto's als we van New Jersey naar Long Island moeten rijden met onze camper. Moet nog wel even uitvogelen via welke route. Geen tunnels en geen wegen met 'Cars only'.
- Fraa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Die had ik toch eens goed uitgelachen hoor, op zijn minst al omdat het de kinderen waren
Ja, het internationaal rijbewijs dat wist je zelf al waarschijnlijk. Volgens mij had zijn vriendin inderdaad geen zin die ochtend, lekker gefrustreerd wat toeristjes lastig vallen 

Reisblog: thisisfraa.be
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het zou natuurlijk kunnen dat een tolbrug niet met belastinggeld betaald is, maar met geld van investeerders, die door de tol hun geld terugkrijgen en wat winst hopen te maken.dimona schreef:Natuurlijk is een brug public property; alles wat van belastinggeld betaald is, is public property.Pete.Z schreef:Een foto maken terwijl je op de brug rijdt zou dus niet mogen, want de brug is geen public proporty, denk ik.
Is het dan public property, of private?
Van wiki:
"Following the September 11 attacks on New York and Washington, the Port Authority prohibited people from taking photographs on the premises of the bridge out of fear that terrorist groups might study any potential photographs in order to plot a terrorist attack on the bridge. Such prohibitions have since been lifted."
"Following the September 11 attacks on New York and Washington, the Port Authority prohibited people from taking photographs on the premises of the bridge out of fear that terrorist groups might study any potential photographs in order to plot a terrorist attack on the bridge. Such prohibitions have since been lifted."
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Heb ik beeld bij Dimona, maar wel rekening houdende met feiten en omstandigheden graag. Kinderen die een brug of een publiek figuur in een tolhuisje fotograferen is wat anders dan een nerveuze gast met een ringbaardje die heimelijk opnames maakt.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Net alsof alle terroristen eruit zien als Osama Bin Laden..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Even doorlezen tot het eind Ruud: "Such prohibitions have since been lifted".
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht