Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
wijziging KLM/Delta wat zou jij doen?
-
Vito
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Re: wijziging KLM/Delta wat zou jij doen?
Ik heb ook verleden week een vluchtwijziging door gekregen. Nu zei degene bij KLM dat ik ook nieuwe tickets zou ontvangen. Die heb ik tot op de dag van vandaag niet gekregen, klopt dit en moet je de wijziging per mail als nieuwe tickets zien?
-
lovely_laura
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
wij hebben bij elke nieuwe wijziging weer nieuwe e-tickets gehad van KLM
onze reis in 2012 http://huwelijksreisamerika2012.wordpress.com/
Een wijziging per mail is iets anders dan nieuwe tickets. Je krijgt dan ook nog nieuwe etickets (als het vluchtnummer gewijzigd is).Vito schreef:Ik heb ook verleden week een vluchtwijziging door gekregen. Nu zei degene bij KLM dat ik ook nieuwe tickets zou ontvangen. Die heb ik tot op de dag van vandaag niet gekregen, klopt dit en moet je de wijziging per mail als nieuwe tickets zien?
Het gaat weleens mis met het verzenden ervan, dus als er niets komt kun je even bellen. Maar ik zou nog even wachten als ik jou was, het duurde bij mij de laatste keer ook een paar weken tot ik de gewijzigde etickets kreeg.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
-
Vito
- Amerika-expert
Inmiddels zag ik op de site dat er nog meer vluchten gewijzigd waren. De dame van KLM adviseerde vanwege de vele wijzigingen bij Delta om pas een week van tevoren weer te kijken
Ik baal er alleen van dat onze stoelen niet meegenomen zijn naar de nieuwe vlucht, we hadden al betaald voor Economy Comfort en nu zijn die stoelen dus verdwenen. Kan ik weer naar de VS gaan bellen
Ik baal er alleen van dat onze stoelen niet meegenomen zijn naar de nieuwe vlucht, we hadden al betaald voor Economy Comfort en nu zijn die stoelen dus verdwenen. Kan ik weer naar de VS gaan bellen
- lyan
- Amerikakenner
- Partner van: laguna62
- Aantal x V.S. bezocht: 29
- Contacteer:
Die stoelen kan je toch gewoon online weer invullen? Bij KLM/Delta kan dat 90 dagen van te voren, bij United/Continental kan het direct na boeken/wijzigingen.
-
Vito
- Amerika-expert
Nee, dat kan niet op de Delta site. Dan staat er dat de seats niet beschikbaar zijn.
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
Misschien even bellen naar Delta en de situatie uitleggen? Kan je trouwens niet naar Delta op Schiphol/Zaventem bellen? In het verleden heb ik zo al 2 keer naar Continental gebeld en daar konden ze mij toch ook helpen met het kiezen van stoelen toen het via de site niet werkte. Dus ik veronderstel dat ze dat bij Delta ook wel kunnen.
Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Er is geen Delta meer op Schiphol. Dat is nu KLM en die kan je ook bellen.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
-
Vito
- Amerika-expert
Nee, helaas moet je voor Economy Comfort naar de US bellen. Werd door Delta Nl. doorverwezen naar de US. KLM en Delta in Nederland kunnen helaas niets met die stoelen.
Doockles, hoe reserveer jij die stoelen?
Ik heb ook via Connections geboekt, met Delta vanaf Zaventem via Atlanta naar Phoenix.
Dus ik zou in principe ook al stoelen kunnen vastleggen?
Mij hebben ze nog maar een keer gebeld met een wijziging, die van 11u15.
Daarna geen info meer. Ik vlieg natuurlijk ook pas in juli, dat is nog ver weg.
Ik heb ook via Connections geboekt, met Delta vanaf Zaventem via Atlanta naar Phoenix.
-
lovely_laura
- Amerikakenner
Als je pas in julie vliegt kan je nu nog geen stoelen reserveren. Dat kan pas 90 dagen van tevoren op de delta site met je boekingscode.
Ik denk dat je boekingscode ergens in de bevestigingsmail staat.
Ik denk dat je boekingscode ergens in de bevestigingsmail staat.
Bij Delta kan dit al veel eerder.
Alleen bij KLM is dit 90 dagen.
Alleen bij KLM is dit 90 dagen.
- Doockles
- Amerika-expert
In de tweede (?) mail van connections (begint met Itinerary – Detailed...) staat een code achter "Delta air lines confirmation number". Dat is je boekingsnummer. Als je dan naar de site van Delta surft (http://www.delta.com) en op My trips klikt, kan je daar met dat boekingsnummer en je naam inloggen. Hier staan dan je vluchtgegevens en kan je ook je stoelen kiezen. Je vult hier best ook de extra APIS informatie in.TineL schreef:Doockles, hoe reserveer jij die stoelen?
Waarschijnlijk gaat jouw vlucht ook verschoven zijn naar 11u35. Maar dat kan je nakijken als je inlogt. Je kan daar ook ergens een e-mailadres opgeven en dan sturen ze wijzigingen in het vluchtschema per e-mail door.
Onze reisverslagen:
Oei,
de enige mail die ik ooit van Connections gekregen heb, is die van de eerste wijziging.
We hebben wel een stapel papier gekregen bij de boeking, misschien staat daar wel iets tussen.
Toch gek, dat ik die mail nooit gehad heb...
de enige mail die ik ooit van Connections gekregen heb, is die van de eerste wijziging.
We hebben wel een stapel papier gekregen bij de boeking, misschien staat daar wel iets tussen.
Toch gek, dat ik die mail nooit gehad heb...
- Doockles
- Amerika-expert
Hebben jullie online geboekt of in een kantoor? Want ik kan me voorstellen dat als je het in een kantoor boekt, dat je dan die mails niet krijgt natuurlijk.
Wij boeken altijd online en ja, dan krijg je natuurlijk alleen maar mails en geen papieren.
In ieder geval zou er op jullie papieren zeker ergens een boekingsnummer moeten staan. En als dat niet het geval is: gewoon eens naar Connections bellen en dat nummer vragen!
In ieder geval zou er op jullie papieren zeker ergens een boekingsnummer moeten staan. En als dat niet het geval is: gewoon eens naar Connections bellen en dat nummer vragen!
Onze reisverslagen:
Aha, gevonden op de boekingspapieren. Dankjewel!
De vlucht is inderdaad gewijzigd naar 11u35 vertrektijd. Vreemd dat Connections ons niets heeft laten weten.
We komen nu wel nog later aan in Phoenix: 8u29pm. We hebben oorspronkelijk onze huurauto vastgelegd om af te halen om 6u30 pm.
Moeten we dit wijzigen via Connections (daar boekten we hem) of via AVIS?
Of wachten we best nog een paar maanden tot de vlucht zeker vaststaat?
Alvast bedankt!
De vlucht is inderdaad gewijzigd naar 11u35 vertrektijd. Vreemd dat Connections ons niets heeft laten weten.
We komen nu wel nog later aan in Phoenix: 8u29pm. We hebben oorspronkelijk onze huurauto vastgelegd om af te halen om 6u30 pm.
Alvast bedankt!
- Doockles
- Amerika-expert
Hoe komt het dat je nu later aankomt? Is je tweede vlucht dan ook gewijzigd?
Van de autohuur zou ik me niets aantrekken. Wij zijn al eens meer dan 4u te laat toegekomen en bij de autohuur werd daar geen enkel probleem van gemaakt. Ik denk dat ze daar zulke dingen wel vaker meemaken.
Van de autohuur zou ik me niets aantrekken. Wij zijn al eens meer dan 4u te laat toegekomen en bij de autohuur werd daar geen enkel probleem van gemaakt. Ik denk dat ze daar zulke dingen wel vaker meemaken.
Onze reisverslagen:
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Ja en nee...TineL schreef:We komen nu wel nog later aan in Phoenix: 8u29pm. We hebben oorspronkelijk onze huurauto vastgelegd om af te halen om 6u30 pm.
Nee, omdat je reservering wel blijft staan ondanks dat je wat later bent.
Ja, omdat de kans groot is dat je de auto aan het eind toch om 18:30 uur moet inleveren terwijl je 'm misschien pas ophaalt om 21:30 uur. Hoewel het wellicht geen problemen oplevert aan het eind, kan het misschien handig zijn als je de auto aan het eind langer mag houden dan 18:30 uur.
Zou nog even wachten met eventueel wijzigen ophaaltijd (via Connections). Vlucht kan nog wel enkele keren wijzigingen.
Roland
-
lovely_laura
- Amerikakenner
wel balen dat je nu zo laat aankomt!
Wij zouden ook pas zo laat aankomen(na een wijziging) maar na gebeld te hebben met KLM bleek er toch nog een betere aansluiting te zijn en zijn we weer overgeboekt en komen we nu om 18:07 aan. Dus als je wilt kan je nog proberen er een gunstigere vlucht uit te krijgen.
Gr Laura
Wij zouden ook pas zo laat aankomen(na een wijziging) maar na gebeld te hebben met KLM bleek er toch nog een betere aansluiting te zijn en zijn we weer overgeboekt en komen we nu om 18:07 aan. Dus als je wilt kan je nog proberen er een gunstigere vlucht uit te krijgen.
Gr Laura
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Die van ons staat nu op 11.35u dat was eerst een uur eerder.. misschien dat di evan jou ook 11.35 wordt.TineL schreef:Doockles, hoe reserveer jij die stoelen?
Op de link kun je stoelen vastleggen en met je gegevens die je hebt... cnfirmation is een soort code met cijfers en letters kun je zien hoe het met je vlucht staat. Ik kan alleen de KLM vlucht terug niet zien... het is ook nog 107 dg en klm is 90 dagen vooruit te plannen. Wel nadeel al voor ons we zitten vrij achterin voor is alles vol of ik moet $61 pp meer betalen voor Ecomomy comfort. Ik zou dus gauw kijken.
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 3777 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 4 Reacties