Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
United ervaringen
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: United ervaringen
Op een aantal binnenlandse vluchten van die pay per view schermpjes gehad. Wrs waren ze daarvoor.
Nou, een heel gedoe het inchecken bij Delta. Online ging al niet en net bij de kiosk ook niet. Inderdaad zo'n miep die dan wel snugger denkt te zijn en het 'voor me doet', maar goh...it really doesn't work.
Na 30 min aan een balie met een net zo verbaasde medewerker en 10 telefoontjes later is het toch geregeld.
Nu krijg ik net te horen dat ik mn carry-on wrs niet mee mag nemen aan boord en dat het ook ineens doorgestuurd gaat worden naar Amsterdam. Mijn ervaring met Delta zowel met de bagage heen en terug is dus ruk. klm reageerde gelukkig een stuk sneller. Met continental/United eigenlijk nooit problemen gehad.
Nou, een heel gedoe het inchecken bij Delta. Online ging al niet en net bij de kiosk ook niet. Inderdaad zo'n miep die dan wel snugger denkt te zijn en het 'voor me doet', maar goh...it really doesn't work.
Na 30 min aan een balie met een net zo verbaasde medewerker en 10 telefoontjes later is het toch geregeld.
Nu krijg ik net te horen dat ik mn carry-on wrs niet mee mag nemen aan boord en dat het ook ineens doorgestuurd gaat worden naar Amsterdam. Mijn ervaring met Delta zowel met de bagage heen en terug is dus ruk. klm reageerde gelukkig een stuk sneller. Met continental/United eigenlijk nooit problemen gehad.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Je kunt je eigen schermpje d.m.v. je credit card aan zetten.tetouani schreef:Jeetje, dus de schermen zaten er al in maar zetten ze normaal niet aan?
Wat is dat dan voor gierigheid? Haha, als ze geen schermpjes hebben oke, maar je gaat toch geen schermpjes uit laten als ze er in zitten?

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Op de internationale vlucht stond ie gewoon aan, maar dit ging om een binnenlandse vlucht, en dan moet je er normaal voor betalen.tetouani schreef:Jeetje, dus de schermen zaten er al in maar zetten ze normaal niet aan?
Wat is dat dan voor gierigheid? Haha, als ze geen schermpjes hebben oke, maar je gaat toch geen schermpjes uit laten als ze er in zitten?
- Rianrocks
- Amerika-ontdekker
Even nieuwsgierig. Heeft iemand nog ervaringen met united airlines van dit jaar? Wij vliegen over 3 week met united airlines naar van Amsterdam naar New York en LA en ben benieuwd of er veel keuze is uit entertainment en hoe de maaltijden zijn oa.
Als je je vluchtnummer(s) invoert op http://www.seatguru.com, krijg je te zien wat het meest gebruikte type vliegtuig is op die vlucht, inclusief informatie over het informatie systeem aan boord.
Voor WAT er precies te zien is, kijk je hier: http://www.united.com/web/en-US/content ... fault.aspx
Qua eten? Tja, dat is echt een persoonlijke ervaring wat ik misschien lekker vind, vindt jij niet te pruimen. Maar er is een redelijke kans dat de keuze kip of pasta is
Voor WAT er precies te zien is, kijk je hier: http://www.united.com/web/en-US/content ... fault.aspx
Qua eten? Tja, dat is echt een persoonlijke ervaring wat ik misschien lekker vind, vindt jij niet te pruimen. Maar er is een redelijke kans dat de keuze kip of pasta is

===== Permanent Resident since July 23, 2014 =====
- Rianrocks
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor de linkjes. Seat guru had ik al een keer gevonden, maar de link van united had ik nog nooit gezien.
Het scheelt dat ik een makkelijke eter ben. Eet eigenlijk alles wel.

Het scheelt dat ik een makkelijke eter ben. Eet eigenlijk alles wel.

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht