Een goede tip als ze een bedrag, onverwacht, terugstorten. direct je Creditkaart laten blokkeren en nieuwe aanvragen. Dan kunnen ze nooit meer aan het geld aan. Heb dit ook zo eens gedaan en niks meer van gehoord.Ingrid1958 schreef:Heb te vroeg gejuicht, het wordt weer opnieuw van de rekening geplukt, een dure les, autoverhuurbedrijven vind ik net verzekeringen, zoveel mogelijk geld proberen binnen te halen, en verder niet thuis, niks zo makkelijk als argeloze "victims" hiervoor te gebruiken
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
is dollar autoverhuur goed ?
Re: is dollar autoverhuur goed ?
- pollyblue
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 30
Re: is dollar autoverhuur goed ?
Heb vorig jaar ook dat formulier van usa-reisen ingevuld, toen voor Alamo. Heb ik niet eens moeten tonen, dus of dat nu echt zo zinvol is?ralfbosz schreef:Dit is inderdaad een super-aktie, nu nog voor de andere verhuurders een zelfde formulier (of zal ik gewoon het logo vervangen door NationalHockey schreef:Dat vind ik een TOP actie van Drive-usa.).
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 1923 Weergaves
-
Laatste bericht door robinthart