Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

voor € 200 naar New York

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Georgie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: voor € 200 naar New York

Bericht door Georgie »

Ben ik nou gek, of krijg ik alleen die 202 euro bij vertrek vanaf 17 februari tot en met 24 februari? Bij alle andere opties geeft ie een duurdere prijs aan. Ik kan de 17e nog niet weg, pas de 19e. Dan zou ik van 19 tot en met 24 februari op een bedrag van 260 uitkomen, wat ook prima is, maar bij andere data loopt het alweer in de 600 euro.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

Ik heb het vanmorgen nog geprobeerd met data in januari en toen was het ook 202. Overigens kon ik voor dezelfde prijs boeken bij unitedairlines.nl dus misschien kun je daar ook proberen voor jouw data.
Georgie
Amerika-expert

Bericht door Georgie »

Haha nou ik niet hoor, Aida, ik kom dan ook op 600 uit.
Ik denk dat ik voor de vlucht van 260 euro ga, dan moet ik zelf 60 euro bijleggen, nou, dat heb ik er wel voor over ;-)

Van zaterdag 19 februari tot en met donderdag 24 februari. Ik kom dan pas laat 's avonds op zaterdag aan helaas maar donderdagavond pas weer weg. Dan heb ik zondag tot en met woensdag als volledig dagen en donderdag praktisch ook nog.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

Heb even op vliegwinkel.nl gekeken voor jouw dagen. Ik kom dan wel op 206 maar dan moet je op de heenweg een overstap maken in Washington. De verdere prijzen zijn daar 258 en 260 maar ook allebei met een overstap op de heenweg.
Georgie
Amerika-expert

Bericht door Georgie »

Oh maar overstap in Washington vind ik niet erg. Ik moet op de heenweg nu in Frankfurt overstappen. Is dit heen en terug vanaf Schiphol of ook Frankfurt? Want dan kijk ik daar ook even naar.

Edit: Ja super fijn dat je mee zoekt! Ik heb 'm nu ook gevonden. Dat is toch nog wat goedkoper. Alleen is dat op de terugweg via Newark. Misschien is dat onpraktischer?
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Georgie schreef:Alleen is dat op de terugweg via Newark. Misschien is dat onpraktischer?
Maakt niet zoveel uit hoor, is ook met openbaar vervoer prima te doen (zie onze trip/weekend NY vorig jaar bv)
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Georgie
Amerika-expert

Bericht door Georgie »

Ik heb geboekt!!!

Ik ga straks in m'n New York topic wat al bestond wel verder de itinirary uitwerken!
Chrisp
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Chrisp »

Gefeliciteerd Sophie!

Ik ga 'helaas' in mijn voorjaarsvakantie al naar London, anders had ik het ook wel geweten :lol: .
Afbeelding
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door DVDGuy »

Wij gaan eind maart een camper ophalen in Indiana en dan in 3 weken naar Las Vegas; voor die tijd nog naar NY is overkill :mrgreen:
Chrisp
Amerikakenner

Bericht door Chrisp »

DVDGuy schreef: voor die tijd nog naar NY is overkill :mrgreen:
Nieeeeeeet :mrgreen: .
Afbeelding
SanneN
Amerikakenner

Bericht door SanneN »

Het wordt gezellig in NY in februari, wellicht kunnen wij de trein nemen uit DC :mrgreen:
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

Leuk Sophie! Heel veel plezier alvast!
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Volgens mij is de deal weg :shock:

Wilde net gaan boeken en vind nu alleen nog tickets voor 370 euro :(
Chrisp
Amerikakenner

Bericht door Chrisp »

Volgens mij heb je gelijk River.....

Damn, dat moet zuigen voor jou zeg! Ik kan me helemaal voorstellen hoe gefrustreerd je nu moet zijn.
Afbeelding
RiverCola
Amerika-expert

Bericht door RiverCola »

Heb zojuist een pijnstiller ingenomen inderdaad :crybaby:

Ik had gisteren wel gelijk willen boeken maar mijn vriend en ik moesten echt even goed overleggen over de financien en ik wilde even precies uitzoeken wat de treintickets gaan kosten. Wilde dus net gaan boeken, ik had sinds gisteren die pagina met de tickets laten staan maar deed natuurlijk een nieuwe zoektocht.....Evaporated :banghead:
ludwig
Amerikakenner

Bericht door ludwig »

Een kleine troost : ik heb gisteren de link geplaatst en ben vanaf dat moment bezig geweest om mijn moeder aan de lijn te krijgen met de vraag of ze mee wilde naar New York. Heb ik haar eindelijk vanmiddag gesproken is het tarief niet meer te boeken :sick:
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

en het ligt niet aan cookies of zoiets verwijderen?
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
RiverCola
Amerika-expert

Bericht door RiverCola »

Heel zuur inderdaad.

Hoe was je achter de actie gekomen?
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Jammer zeg :roll: .... Stond ook op het punt te gaan boeken, nog even overleggen met vrienden vanavond. Maar goed, hoeft niet meer dus. Was denk ik toch foutje in systeem, want kon ook haast niet voor die prijs (vorig jaar was ook volgens mij niet helemaal zoals het had gemoeten). Maar wie weet, komt er toch nog binnenkort weer zoiets :mrgreen:
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
ludwig
Amerikakenner

Bericht door ludwig »

Via dit forum heb ik ergens gelezen dat je je kon aanmelden voor een Schnäppchenalarm, dat heb ik gedaan. Ik heb er verder dus niets voor hoeven doen, kwam gewoon in mijn mailbox binnen. En nu maar hopen dat er weer een leuk tarief wordt ontdekt.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer