Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Air Transat

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Air Transat

Bericht door vana »

katrienenluc schreef:Kan je bij Air Transat je stoel 24u voor het opstijgen kiezen (bij het online inchecken) of krijg je er een toegewezen?
Je kunt meteen bij boeking al kiezen of later. Tot 24 uur voor vertrek, zie hier
katrienenluc
Amerikakenner
Partner van: Luke21
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door katrienenluc »

we hebben ook geboekt :Amsterdam- Vancouver :clap: :clap: :clap:
bigroc
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door bigroc »

Katrienenluc, toch gekozen voor Vancouver i.p.v. Seattle!

Ik ben ook op zoek naar tickets voor een rondje NW met Canada, starten vanaf Vancouver of Seattle.

Bij welke broker/boekingsite hebben jullie nu geboekt met Air Transat? Goede vlucht en overstaptijden?
En welke periode voor welke prijs?

Alvast bedankt

Groetjes,
Mirjam
http://usadegroot.wordpress.com

1990/1991/1994,NY&Florida/Westkust/muziekrondje
1999/2005/2007:Florida
2009:westkust
2011:west & YNP
2013:NY-Orlando
2014:Florida
2016:Denver eo
2017:NO
2018:NW
2019:NW&Canada
2022:Muziek&Texas
2023:Texmex
katrienenluc
Amerikakenner

Ik had een reactie getypt, maar die is blijkbaar niet verschenen. Nu opnieuw maar via laptop dan.
Wij hebben rechtstreeks bij Air Transit geboekt.
het gaat om een rechtstreekse vlucht Amsterdam-Vancouver.
We betaalden 579 euro pp, INCL bagage. Dus een goede prijs lijkt me voor hoogseizoen. We reizen van 30/6 tem 27/7.
Succes!
roelb
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door roelb »

harryh schreef:Op Schiphol zal dat, net als met een 777 trouwens die ik daarom bij KLM vermijd, al standaard voor vertraging zorgen omdat er vrijwel nooit een 2e slurf wordt gebruikt en de crew tegenwoordig pas laat aan boord kan/komt.
Off topic, maar dat was de opmerking ook: op Schiphol wordt een KLM 777 vrijwel altijd met twee slurven geboard. Linksaf voor business door deur 1L, rechtdoor voor economy, door deur 2L. De hele economy cabin gaat inderdaad wel door dezelfde slurf.
ClaireVHaut
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door ClaireVHaut »

even enorme kick :-)

Wij vliegen in 2020 ook met AirTransat. Prijsverschil met KLM was echt zo veel dat ik het echt zonde vond. zelf als ik Option plus bij zou boeken was KLM nog steeds stuk duurder Dus..

Ik hou altijd erg van op tijd mijn stoelen boeken, ben een enorme miep qua stoelen en beenruimte en plek.. Ik heb gloeiende hekel aan opgevouwen te zitten en ik hou eigenlijk niet van mensen voor me ;-)

Nu kan ik kiezen uit Option plus , maar kan ik dan iedere stoel kiezen die ik wil (behalve club class) ? En als je beetje beenruimte wil betaal je dan ook alsnog extra of valt dit onder die Option plus , idem met 2 op een rij ?

Zijn er nog specifieke fijne plekken in hun toestellen ?
Zoek je informatie over Canada ? Ga naar https://www.facebook.com/groups/CanadaR ... urePassie/ en meld je aan! Een schat aan informatie over Canada (en Vs). Een vriendelijke groep vol met ervaring.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Voor goede plekken in het vliegtuig kan je seatguru.com raadplegen.
katrienenluc
Amerikakenner

Wij vlogen met Air Transat in juli en kozen op voorhand onze stoelen tegen een meerprijs. Die bleken dan nog extra beenruimte te hebben ook!
Het gaat om de eerste rij stoelen met maar 2 naast elkaar, net achter de rijen per 3. (Ik dacht rij 43)
ClaireVHaut
Amerikakenner

dank je voor de info. Kan je die stoelen reserveren via Option plus of komt dat er dan nog bij ? Dat is mij nl. nog steeds niet duidelijk.

Options plus geeft aan dat je stoelen kan reserveren (dat is incl.) maar ik heb het idee dat die " bijzondere" stoelen nog eens extra kosten. Ik heb vanochtend heel lang in de wacht gehangen bij AT en geen contact gekregen ..
Zoek je informatie over Canada ? Ga naar https://www.facebook.com/groups/CanadaR ... urePassie/ en meld je aan! Een schat aan informatie over Canada (en Vs). Een vriendelijke groep vol met ervaring.
katrienenluc
Amerikakenner

Wij hadden geen Option Plus en betaalden per stoel per vlucht 36 euro extra. Ik heb het opgezocht.
ClaireVHaut
Amerikakenner

wederom dank :-). Enige voordeel van options plus is extra bagage (kleedjes en eten vind ik niet van belang), dat eerder instappen etc is voor mij ook geen ding.

Ik ga eens even uitzoeken wat het kost om 1 extra koffer mee te nemen en die stoelen. Als dat voordeliger is dan options plus dan doen we dat. Eten vind ik sowieso niet van belang en oortjes heb ik altijd zelf mee ;-)
ClaireVHaut
Amerikakenner

Na wat strubbelingen is het gelukt. 2 seaters geboekt voor onze trip en omdat losse bagage bijboeken duurder was das Option plus hebben we gekozen voor laatste. Gezien het wisselende karakter van het weer neem je al snel wat meer kleding mee dan normaal, dus is relaxte hoeveelheid kilo's wel zo handig ;-)
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer