Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickethulp deel 2 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Re: Tickethulp (eerste hulp bij het boeken van vliegtickets)
Ook wij hebben er afgelopen april (zie vakantie Florida) mee gevlogen en ook ons viel het mee. Dat komt wel omdat ik verwachtte dat het niet best zou zijn en daarom viel het wel erg mee
! Maar service en alles vond ik prima, toestellen zijn wel wat ouder, dat zie je, en dus bijvoorbeeld geen eigen schermpjes. Maar beenruimte vond ik ook prima. Als ik mocht kiezen, zou ik eerder gaan voor een van de grotere (Delta, Continental, NWA, United), maar als de prijs beter zou zijn, zou ik absoluut niet twijfelen om met US Airways weer te vliegen.

Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Wat is een goede prijs voor een vlucht naar Phoenix H/T in september? Ik heb al even gekeken, maar het lijkt me nog redelijk duur. Maar ik ga het vanaf nu een beetje opvolgen, maar dan weet ik wanneer ik het onderste uit de kan heb gehaald en het beste al kan gaan boeken.
Vanaf Antwerpen (ZWE) met klm in september vanaf EUR 549, vanaf Schiphol 649 en vanaf Brussel 636. Met een aanbieding erbij eind december of januari moet dit nog wel goedkoper kunnen.
-
- Amerikakenner
Inderdaad good to know ! Was eerst altijd een ZOZO maatschappij !
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
- Tim1980
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Ben druk op zoek naar een ticket Amsterdam-Seattle en terug vanaf LA. Maar wat zijn de tickets nog afschuwelijk duur zeg. Moet zeggen dat ik er dit jaar ook wel erg vroeg bij ben, dus ik weet niet of dat normaal is dat het nu nog zo aan de prijs is allemaal. Heb nog niks gevonden onder de 1050 EUR. inc. taxes. We willen vliegen rond 17 juli en terug rond 3 augustus. Eventueel kunnen we ook eerder vertrekken (vanaf 3 juli) Dus als iemand een betaalbaar ticket tegenkomt hou ik me aanbevolen!
Gr. Tim

Gr. Tim
http://timenmo2010.waarbenjij.nu/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://timenmo2009.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://timenmo2008.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://timenmo2007.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://timenmo2009.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://timenmo2008.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://timenmo2007.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerikakenner
Tja ik vond ook alles erg duur
Wil in April op en neer naar Amsterdam en vond niks onder 950 USD vanaf Miami
Wil in April op en neer naar Amsterdam en vond niks onder 950 USD vanaf Miami
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Kijk eens bij http://www.icelandair.nl/, op die data 863,61 Euro en het kan nog iets goedkoper.Tim1980 schreef:Ben druk op zoek naar een ticket Amsterdam-Seattle en terug vanaf LA. Maar wat zijn de tickets nog afschuwelijk duur zeg. Moet zeggen dat ik er dit jaar ook wel erg vroeg bij ben, dus ik weet niet of dat normaal is dat het nu nog zo aan de prijs is allemaal. Heb nog niks gevonden onder de 1050 EUR. inc. taxes. We willen vliegen rond 17 juli en terug rond 3 augustus. Eventueel kunnen we ook eerder vertrekken (vanaf 3 juli) Dus als iemand een betaalbaar ticket tegenkomt hou ik me aanbevolen!![]()
Gr. Tim
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
Re: Tickethulp deel 2 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)
Hoihoi,
Zijn er mensen die ervaringen hebben met Jet Airways?
Groet
Maya
Groet
Maya
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Icelandair vliegt toch niet op LA? Of zie ik dat verkeerd?Old Faithful schreef:Kijk eens bij http://www.icelandair.nl/, op die data 863,61 Euro en het kan nog iets goedkoper.Tim1980 schreef:Ben druk op zoek naar een ticket Amsterdam-Seattle en terug vanaf LA. Maar wat zijn de tickets nog afschuwelijk duur zeg. Moet zeggen dat ik er dit jaar ook wel erg vroeg bij ben, dus ik weet niet of dat normaal is dat het nu nog zo aan de prijs is allemaal. Heb nog niks gevonden onder de 1050 EUR. inc. taxes. We willen vliegen rond 17 juli en terug rond 3 augustus. Eventueel kunnen we ook eerder vertrekken (vanaf 3 juli) Dus als iemand een betaalbaar ticket tegenkomt hou ik me aanbevolen!![]()
Gr. Tim
Marjon
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Daar hebben wij vorig najaar mee gevlogen van Brussel naar Newark, een hele goede maatschappij om mee te vliegen.maya schreef:Hoihoi,
Groet
Maya
Zie verslag http://www.robenannie.nl/reisverslag2008-2.html
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Jij niet, ik welvana schreef:Icelandair vliegt toch niet op LA? Of zie ik dat verkeerd?Old Faithful schreef: Kijk eens bij http://www.icelandair.nl/, op die data 863,61 Euro en het kan nog iets goedkoper.
Marjon

Groet,
Old Faithful
Old Faithful
Rob, dank voor je reactie, ik ga zo effe naar jullie verslag kijken.
Via Cheaptickets.nl kwam ik Jet Airways tegen en zij kwamen met een vrij redelijke prijs ( € 3000 incl.) voor 4 personen in het hoogseizoen. New York heen en via Orlando weer terug. Echter 2 uur later was het weg, hmm
Maargoed, we gaan gewoon weer door met zoeken..
Groet
Maya
Via Cheaptickets.nl kwam ik Jet Airways tegen en zij kwamen met een vrij redelijke prijs ( € 3000 incl.) voor 4 personen in het hoogseizoen. New York heen en via Orlando weer terug. Echter 2 uur later was het weg, hmm

Maargoed, we gaan gewoon weer door met zoeken..
Groet
Maya
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Ik wil in Juni - July weer naar de USA. We willen dan naar Denver, en weer terug vanaf San Diego. Via cheaptickets kom ik op prijzen van ca 600 - 700 p/p. Is dit normaal voor de tijd van het jaar. Afgelopen aug - sep betaalden we 450 p/p voor een retourtje (heen vegas en terug vanaf san diego). Nu lijkt het me wel normaal dat het in het hoogseizoen duurder is. Zijn deze prijzen dan goed, of kan ik beter nog even wachten op betere prijzen?
Ik heb net even hetzelfde truucje geprobeerd als met de goedkope tarieven van 163€ naar New York in de winter en kom via http://www.continental.com tot een prijs van 514€ pp. Je vertrekt dan wel vanaf Brussel en komt aan op Schipholzwaffel schreef:Ik wil in Juni - July weer naar de USA. We willen dan naar Denver, en weer terug vanaf San Diego. Via cheaptickets kom ik op prijzen van ca 600 - 700 p/p. Is dit normaal voor de tijd van het jaar. Afgelopen aug - sep betaalden we 450 p/p voor een retourtje (heen vegas en terug vanaf san diego). Nu lijkt het me wel normaal dat het in het hoogseizoen duurder is. Zijn deze prijzen dan goed, of kan ik beter nog even wachten op betere prijzen?
Price Details:
2 Adults (age 18 to 64) 894.00 EUR
Additional Taxes/Fees 133.20 EUR
Total Price 1,027.20 EUR
Flight Details:
Depart:
09:45
Wed., 16 Jun., 2010
Brussels, Belgium (BRU) Arrive:
12:00
Wed., 16 Jun., 2010
New York/Newark, NJ (EWR - Liberty) Flight Time:
8 hr 15 mn OnePass Miles/
Elite Qualification*:
3,681 /100% Flight: CO61
Aircraft: Boeing 767-400ER
Fare Class: Economy (S)
Meal: Lunch
Change Planes. Connect time in New York/Newark, NJ (EWR - Liberty) is 2 hours 45 minutes .
Depart:
14:45
Wed., 16 Jun., 2010
New York/Newark, NJ (EWR - Liberty) Arrive:
16:58
Wed., 16 Jun., 2010
Denver, CO (DEN) Flight Time:
4 hr 13 mn
Travel Time:
15 hr 13 mn OnePass Miles/
Elite Qualification*:
1,617 /100%
Total Miles:
5,298 Flight: CO728
Aircraft: Boeing 737-800
Fare Class: Economy (S)
Meal: Snack
No Special Meal Offered.
Depart:
21:15
Tue., 6 Jul., 2010
San Diego, CA (SAN) Arrive:
05:28 +1 Day
Wed., 7 Jul., 2010
5 hr 13 mn OnePass Miles/
Elite Qualification*:
2,425 /100% Flight: CO327
Fare Class: Economy (V)
Change Planes. Connect time in New York/Newark, NJ (EWR - Liberty) is 11 hours 52 minutes .
Depart:
17:20
Wed., 7 Jul., 2010
07:00 +1 Day
Thu., 8 Jul., 2010
Amsterdam, Netherlands (AMS) Flight Time:
7 hr 40 mn
Travel Time:
24 hr 45 mn OnePass Miles/
Elite Qualification*:
3,657 /100%
Total Miles:
6,082 Flight: CO102
Aircraft: Boeing 757-200
Fare Class: Economy (L)
Meal: Dinner
Note: You are arriving Denver, CO (DEN) and departing San Diego, CA (SAN).
Note: You are departing Brussels, Belgium (BRU) and arriving Amsterdam, Netherlands (AMS).
Edit: de overstaptijden waren tamelijk slecht en ik heb nog een lager prijsje gevonden: 439€ !!!, dus bij deze een andere verbinding:Chi Sin X schreef:Wat is een goede prijs voor een vlucht naar Phoenix H/T in september? Ik heb al even gekeken, maar het lijkt me nog redelijk duur. Maar ik ga het vanaf nu een beetje opvolgen, maar dan weet ik wanneer ik het onderste uit de kan heb gehaald en het beste al kan gaan boeken.
Price Details:
1 Adults (age 18 to 64) 372.00 EUR
Additional Taxes/Fees 67.28 EUR
Total Price 439.28 EUR
Flight Details:
Depart:
09:45
Tue., 14 Sep., 2010
Brussels, Belgium (BRU) Arrive:
12:00
Tue., 14 Sep., 2010
8 hr 15 mn OnePass Miles/
Elite Qualification*:
3,681 /100% Flight: CO61
Aircraft: Boeing 767-400ER
Meal: Lunch
Change Planes. Connect time in New York/Newark, NJ (EWR - Liberty) is 3 hours 55 minutes .
Depart:
15:55
Tue., 14 Sep., 2010
17:42
Tue., 14 Sep., 2010
Cleveland, OH (CLE) Flight Time:
1 hr 47 mn OnePass Miles/
Elite Qualification*:
416 /100% Flight: CO51
Change Planes. Connect time in Cleveland, OH (CLE) is 56 minutes .
Depart:
18:38
Tue., 14 Sep., 2010
Cleveland, OH (CLE) Arrive:
19:48
Tue., 14 Sep., 2010
Phoenix, AZ (PHX) Flight Time:
4 hr 10 mn
Travel Time:
19 hr 3 mn OnePass Miles/
Elite Qualification*:
1,738 /100%
Total Miles:
5,835 Flight: CO169
No Special Meal Offered.
Depart:
07:15
Tue., 21 Sep., 2010
Phoenix, AZ (PHX) Arrive:
11:56
Tue., 21 Sep., 2010
Houston, TX (IAH - Intercontinental) Flight Time:
2 hr 41 mn OnePass Miles/
Elite Qualification*:
1,009 /100% Flight: CO1569
No Special Meal Offered.
Change Planes. Connect time in Houston, TX (IAH - Intercontinental) is 3 hours 44 minutes .
Depart:
15:40
Tue., 21 Sep., 2010
Houston, TX (IAH - Intercontinental) Arrive:
08:20 +1 Day
Wed., 22 Sep., 2010
Amsterdam, Netherlands (AMS) Flight Time:
9 hr 40 mn
Travel Time:
16 hr 5 mn OnePass Miles/
Elite Qualification*:
5,013 /100%
Total Miles:
6,022 Flight: CO58
Aircraft: Boeing 777-200ER
Meal: Dinner
Note: You are departing Brussels, Belgium (BRU) and arriving Amsterdam, Netherlands (AMS).
Laatst gewijzigd door gulliver op 30 okt 2009, 19:29, 1 keer totaal gewijzigd.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Is wel een erg lange overstap tijd naar mijn idee.Change Planes. Connect time in New York/Newark, NJ (EWR - Liberty) is 11 hours 52 minutes .
Deze overstap tijden zijn weer aan de krappe kant, Heathrow staat niet echt goed bekend om zijn vlotte overstappen en Houston is je eerste luchthaven in Amerika en dus moet je door immigration en customs.Change Planes. Connect time in London, England (LHR - Heathrow) is 1 hour 50 minutes .
Change Planes. Connect time in Houston, TX (IAH - Intercontinental) is 1 hour 30 minutes .
Wel iets om rekening mee te houden.
Klopt, ik heb dan wel de eerste de beste goedkope verbinding gekozen. Voor 5-10€ meer heb je keus uit verschillende andere opties, misschien is daar dan wel weer wat bij. Van de andere kant heb je natuurlijk een vervoerscontract met een maatschappij direct en zal het wel mogelijk zijn, op de volgende verbinding om te boeken, als je een verbinding niet haalt...Rob schreef:Is wel een erg lange overstap tijd naar mijn idee.Change Planes. Connect time in New York/Newark, NJ (EWR - Liberty) is 11 hours 52 minutes .Deze overstap tijden zijn weer aan de krappe kant, Heathrow staat niet echt goed bekend om zijn vlotte overstappen en Houston is je eerste luchthaven in Amerika en dus moet je door immigration en customs.Change Planes. Connect time in London, England (LHR - Heathrow) is 1 hour 50 minutes .
Change Planes. Connect time in Houston, TX (IAH - Intercontinental) is 1 hour 30 minutes .
Wel iets om rekening mee te houden.
Edit: daarom heb ik mijn oorspronkelijke verbinding door een betere (qua tijden én qua prijs) vervangen!
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wij vliegen volgend jaar met zes personen naar New York. Omdat we de campers bij Moturis moeten halen, is een vlucht op Newark noodzakelijk. Maar ons gezelschap is wel een beetje ingewikkeld en ik vraag me af hoe ik dit het best kan regelen nu. Duidelijk is dat we British Airways zullen kiezen, die is voor business class veruit het goedkoopst. Vier van de zes personen zullen business class vliegen, de twee anderen economy, maar wel met dezelfde vluchten. Om het extra ingewikkeld te maken, vliegen twee van de vier BC-vliegers 10 dagen eerder terug.
Heeft iemand al weleens telefonisch tickets geboekt, rechtstreeks bij British Airways?
Even het beeld:
29 september 2010: Amsterdam - Newark (via Heathrow)
Albert - Monique: business class
Ton - Ria: business class
Jan - Anita: economy class (zij zijn van normaal postuur
)
15 oktober 2010: Newark (want met shuttle Moturis) - Amsterdam (via Heathrow)
Ton - Ria: business class (moeten eerder terug vanwege bedrijf)
25 oktober 2010: Newark of JFK (maakt niet uit, komen vanuit Manhattan) - Amsterdam (ook via Heatrow)
Jan - Anita: ecomony class
Kunst is dus om iedereen bij elkaar te krijgen op de heenvlucht, Jan & Anita en Albert & Monique ook op dezelfde vlucht op de terugvlucht en dat kan volgens mij alleen als we telefonisch of per mail boeken, niet via online boekingen. De kans dat het dan mis gaat, is me te groot
BA is nu al te boeken tot en met 18 oktober (terug), dus volgende week zouden we aan de slag kunnen. Business class kost ongeveer 1725 euro p.p., economy rond de 600. Jan & Anita weten dat het economy vast goedkoper kan, maar willen wel met 'de groep' mee.
Heeft iemand al weleens telefonisch tickets geboekt, rechtstreeks bij British Airways?
Even het beeld:
29 september 2010: Amsterdam - Newark (via Heathrow)
Ton - Ria: business class
Jan - Anita: economy class (zij zijn van normaal postuur

15 oktober 2010: Newark (want met shuttle Moturis) - Amsterdam (via Heathrow)
Ton - Ria: business class (moeten eerder terug vanwege bedrijf)
25 oktober 2010: Newark of JFK (maakt niet uit, komen vanuit Manhattan) - Amsterdam (ook via Heatrow)
Jan - Anita: ecomony class
Kunst is dus om iedereen bij elkaar te krijgen op de heenvlucht, Jan & Anita en Albert & Monique ook op dezelfde vlucht op de terugvlucht en dat kan volgens mij alleen als we telefonisch of per mail boeken, niet via online boekingen. De kans dat het dan mis gaat, is me te groot
BA is nu al te boeken tot en met 18 oktober (terug), dus volgende week zouden we aan de slag kunnen. Business class kost ongeveer 1725 euro p.p., economy rond de 600. Jan & Anita weten dat het economy vast goedkoper kan, maar willen wel met 'de groep' mee.
- Souraia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Gulliver hoe heb je dat gedaan dan, ik kom op hele andere prijzen. Wij willen 9, 10 of 11 juli naar Denver en terug op resp 10, 11 of 12 augustus vanaf SF terug naar Amsterdam. Wij zijn 2 volwassenen, 1 kind, 1 baby.
Zou jij voor mij kunnen kijken of jij een mooi prijsje vind. Ik kom alleen op prijzen boven de 900 euro pp.
Zou jij voor mij kunnen kijken of jij een mooi prijsje vind. Ik kom alleen op prijzen boven de 900 euro pp.
Kan graag even voor je kijken, maar voor de duidelijkheid heb ik nog wat gegevens nodig:Souraia schreef:Gulliver hoe heb je dat gedaan dan, ik kom op hele andere prijzen. Wij willen 9, 10 of 11 juli naar Denver en terug op resp 10, 11 of 12 augustus vanaf SF terug naar Amsterdam. Wij zijn 2 volwassenen, 1 kind, 1 baby.
Continental wil de leeftijd van het kind weten: 2-4, 5-11, 12-14 of 15-17, en bij de baby of hier een extra stoel gewenst is of de baby op de schoot wordt genomen?
De prijs die ik boven vond was voor juni omdat in dat berichtje wat voor juni stond. Bovendien wil je vanaf SF ipv San Diego terug, kan dus best wat duurder worden, vooral omdat die data in de vakantie liggen, terwijl juni nog voorseizoen is!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 13197 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 14 Reacties