Rob schreef:Even voor de goede orde: Gerd is geen hij maar een zij, ze is getrouwd met John (wel een hij )
hahaha Rob , je bent weer geweldig . Ik ben dat al gewoon hoor . Hier in België hoor je dat trouwens nog dat vrouwen Gerd noemen . Tja , Gerd en John hadden ook twee mannen kunnen zijn hé ?
Nog even verder gekeken : Tioga heeft ons al een boekingscode gegeven , maar we geraken er toch niet meer mee binnen bij Delta airlines om eventueel nog eens te checken waar we nu ook alweer onze zitjes hebben .
Wij hebben ook bij Tioga geboekt en vliegen ook met Delta. Gisteren nog ingelogt bij Delta om de stoelen opnieuw vast te leggen ivm een wijziging van de vlucht. Ging prima.
Als het goed is heb je van Tioga een "Receipt en Itinerary" overzicht per persoon gekregen. Daar staat bij Flight Information een DELTA CONFIRMATION #: XXXXXX
Dat nummer (bestaat uit letters en cijfers) moet je ingeven op de Delta site, met je voor en achternaam.
Let wel op hoofdletter gebruik en een nul of een O wil ook nog wel eens onduidelijk zijn.
Indien het toch niet lukt kan je ook nog kiezen voor "Other options" daar is het ook mogelijk om op ticketnummer te zoeken, staat onder het confirmationnumber op je papieren.
Hoop voor je dat het toch nog lukt!
We hebben alles item gedaan zoals jullie beschrijven , behalve die O of 0 kan idd verradelijk zijn . Ik zal er eens op letten morgen . Bedankt voor de tip .
Ik heb ons net online ingechecked voor de vlucht van Schiphol naar Atlanta en van Atlanta naar Los Angeles morgen. We kregen zelfs een mailtje: It's time to check in!
Online inchecken ging prima, geen problemen gehad. Ging via de site van KLM. Nog snel even plaatsen veranderd, zitten nu bij een exit-row
Heeft er iemand een idee hoe het met KLM zit? Ik heb via connections een vliegtuigticket Schiphol - Washington DC geboekt uitgevoerd door KLM (vertrek morgen), maar het lukt mij maar niet om mij online in te checken via de website van KLM.
In principe zou je online moeten kunnen inchecken, maar soms kan het voorkomen dat het niet werkt. Je zou KLM eens kunnen bellen, ze kunnen je wellicht via de telefoon inchecken. Anders gewoon op Schiphol morgen bij vertrek
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation. Clint's Thoughts
gooss schreef:Heeft er iemand een idee hoe het met KLM zit? Ik heb via connections een vliegtuigticket Schiphol - Washington DC geboekt uitgevoerd door KLM (vertrek morgen), maar het lukt mij maar niet om mij online in te checken via de website van KLM.
Alvast bedankt!
Probleem is opgelost! Wat ben ik blij dat je ze kunt contacteren tot 23u, anders had ik een slapeloze nacht voor de boeg
De reden waarom ik niet online kan inchecken is omdat ik mijn eerste traject van Antwerpen Centraal naar Schiphol per Thalys afleg. Je moet eerst een bewijs kunnen afleveren dat je het eerste traject met de trein hebt afgelegd (gewoon je treinticket volstaat) vooraleer je kan inchecken.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.