Je kan ook United even bellen en het gewoon alleen voor die twee vluchten doen (of voor 1). Als je niet vaker met United gaat vliegen per jaar is zo'n abonnement wellicht onzinnig.Corry schreef: Je kunt ook de gok wagen en wachten tot je vertrekt en dan aan de balie om de upgrade vragen. Voor de US is het meen ik iets van $79.-(of euro-dat weet ik even niet meer) en dat is dan per persoon.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Economy Plus van United Airlines
Re: Economy Plus van United Airlines
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
-
Heleen72
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Is het niet zo dat je per vlucht betaald? Ik bedoel dus dat als je ook nog een binnenlandse vlucht hebt, dat je daar ook weer voor moet betalen. Je vliegt bijvoorbeeld van Amsterdam naar Phoenix, via Washington. Dan moet je als ik me niet vergis dus het bedrag voor economy plus betalen voor de vlucht van Amsterdam naar Washington ($79,--) en nog een keer voor de vlucht van Washington naar Phoenix en v.v. Die laatste vlucht is dan wel een lager bedrag, maar toch... Je bent dan goedkoper uit met een abonnement.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Je betaald inderdaad per vlucht en per persoon, dus als je met twee of meer gaat en op heen en terug reis een tussenlanding hebt kan je beter een abonnement nemen.
Ik heb volgens mij een keer gelezen dat het voor de binnenlandse vluchten niet echt interessant zou zijn.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wij hebben nu een aantal keren binnenlands economy plus gevlogen en dit is ons iig wél goed bevallen, zaten altijd op rij 1 of 2. Ideaal je bent zo het vliegtuig uit.
Wij vlogen in het voorjaar ook met United (vanaf LHR). Op de heenweg zaten we Economy Plus zonder dag we daarom vroegen of geboekt hadden. Heerlijk.... Te vergelijken met Business Class binnen Europa. Echt ruimte zat. Ik kon gewoon af en toe met m'n benen over elkaar zitten. Terug konden we bij het inchecken upgraden tegen betaling. Volgens mij inderdaad iets van USD 79 pp. We hebben het niet gedaan, want ik wilde graag bij vrouw en zoontje zitten en voor hen is een upgrade onzin want die hebben bij iedere maatschappij in elke stoel ruimte zat. Ik ben zelf 1.93.
Aan de andere kant, je weet dat je even krap moet zitten als je economy vliegt. Daar betaal je ook voor.
Aan de andere kant, je weet dat je even krap moet zitten als je economy vliegt. Daar betaal je ook voor.
Weet er iemand of je met je miles punten van U.A. economy plus kunt kregen?
Nee, dat kan spijtig genoeg niet.
Economy plus is gratis voor mileage plus Premier leden (en hoger). Anderen kunnen een jaarabonnement nemen of betalen per vlucht (enkel met geld, niet met miles).
* Opmerking moderator - Marco:
Quote van complete, bovenstaande bericht verwijderd.
Lees a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten":
viewtopic.php?f=1&t=17691
Economy plus is gratis voor mileage plus Premier leden (en hoger). Anderen kunnen een jaarabonnement nemen of betalen per vlucht (enkel met geld, niet met miles).
* Opmerking moderator - Marco:
Quote van complete, bovenstaande bericht verwijderd.
Lees a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten":
viewtopic.php?f=1&t=17691
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht