Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Dodge Durango of Chevy Equinox
Re: Dodge Durango of Chevy Equinox
Daarin heb je gelijk, maar ik heb het idee dat het heel erg per staat verschild......
In het westen is het altijd veel duurder dan in het oosten.....
Heeft dat met taxen te maken?
In het westen is het altijd veel duurder dan in het oosten.....
Heeft dat met taxen te maken?
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Precies! Dat heeft alles met taxen te maken. Die verschillen per staat en je kunt niet stellen dat het in het oosten goedkoper is dan in het westen. Het westen bestaat uit meer staten dan Californië en Washington alleen, waar inderdaad de benzineprijzen hoog zijn. Maar ook in het oosten zijn er diverse gebieden waar de prijs hoger is dan andere staten in het westen.
Je kunt het heel goed zien op het kaartje op de vorige bladzijde.
Marjan
Je kunt het heel goed zien op het kaartje op de vorige bladzijde.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Oké, dat is toch wel heel verschillen dan met NL waar gewoon een tax prijs is. 
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Nederland is maar een klein landje binnen de Europeesche Unie. Andere landen die hiertoe behoren hanteren ook verschillende taxtarieven.
Zo kun je deze Europeesche landen binnen de Unie vergelijken met de Staten in Amerika.
Marjan
Zo kun je deze Europeesche landen binnen de Unie vergelijken met de Staten in Amerika.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Kan iemand met ervaring met de Dodge Durango dit misschien beantwoorden?
Veel verzekeringen dekken eventuele diefstal van bagage alleen als het zich onder een hoedenplank, rolhoes of een ander soortgelijke vastgemonteerde voorziening bevind. Een deken is dus bijvoorbeeld niet afdoende.
Weet iemand of de Dodge Durango zo'n vastgemonteerde voorziening heeft?
Op de foto's in de diverse topics was de bagageruimte behoorlijk volgepropt en daardoor niet zichtbaar of het ook uit het zicht opgeborgen kon worden.
Alvast bedankt voor de reactie!
Veel verzekeringen dekken eventuele diefstal van bagage alleen als het zich onder een hoedenplank, rolhoes of een ander soortgelijke vastgemonteerde voorziening bevind. Een deken is dus bijvoorbeeld niet afdoende.
Weet iemand of de Dodge Durango zo'n vastgemonteerde voorziening heeft?
Op de foto's in de diverse topics was de bagageruimte behoorlijk volgepropt en daardoor niet zichtbaar of het ook uit het zicht opgeborgen kon worden.
Alvast bedankt voor de reactie!
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
De Durango die ik in 2005 meekreeg had bij mijn weten geen afdekzeil. Ik had de achterste bank (2 rijen achterin) naar beneden en het zou kunnen dat het mij daarom niet opgevallen is. Zal zo even kijken voor foto's. Overigens zijn de ramen donker getint waardoor je echt goed moet kijken wat er achterin ligt.
Roland
Roland
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Hieronder 2 foto's van de Dodge Durango.
Op de eerste heb ik de achterste bank alweer omhoog (was vlak voor het inleveren). Ik kan echter niets van een afdekzeil of hoedenplank ontdekken. Op de andere foto kun je goed zien dat de achterste ramen donker getint zijn. Zou me dus niet al te druk maken om spullen achterin. Ik heb nog nooit iets afgedekt in al die jaren.

Roland
Op de eerste heb ik de achterste bank alweer omhoog (was vlak voor het inleveren). Ik kan echter niets van een afdekzeil of hoedenplank ontdekken. Op de andere foto kun je goed zien dat de achterste ramen donker getint zijn. Zou me dus niet al te druk maken om spullen achterin. Ik heb nog nooit iets afgedekt in al die jaren.

Roland
- Disney-Golf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 999
In Juli 2008 Durango gehuurd en ook geen afdekzeil en of hoes...
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Een SUV heeft zelden een afdekking over de bagageruimte, het lijkt me niet dat de verzekering moeilijk zal doen bij een eventuele inbraak, maar als je het zeker wilt weten, kun je er misschien een mailtje naar je verzekeraar aan wagen.
Het lijkt me in ieder geval verstandig geen laptops en dure fototoestellen in het zicht te laten liggen.
Het lijkt me in ieder geval verstandig geen laptops en dure fototoestellen in het zicht te laten liggen.
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb wel een afdekhoes in mijn suv maar ja dat is weer een Volkswagen.
Trouwens vroeger ook een Jeep grand cherokee gehad. Die had ook een afdekhoes en ford BroncoII daarvoor had ook een rolhoes
Trouwens vroeger ook een Jeep grand cherokee gehad. Die had ook een afdekhoes en ford BroncoII daarvoor had ook een rolhoes
- Color01
- Amerika-expert
wij hebben een uit trekbare afdek hoes in onze Grand Cherokee.

Bedankt voor de reacties! Maar eens even kijken wat er in de rij met full size suv's klaarstaat voor ons. Logischerwijs zullen we geen dure apparatuur in het zicht laten liggen 
Wij hebben meestal een kleed bij ons. Ooit gekocht bij de K-Mart en we kunnen er ook op zitten aan het strand bijv.
(kun je alleen niet je bagage afdekken, als je op het strand zit
)
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht