Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: vergelijk de vliegticketprijzen deel 2!
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Re: Vliegen naar Amerika: vergelijk de vliegticketprijzen!
Van cheaptickets.nl weet ik het niet, van cheaptickets.com weet ik dat er alleen nog rond de $ 14 apart afgerekend wordt naast het ticket. De kosten daar zijn allemaal inzichtelijk voordat je definitief kiest. Geen verborgen kosten dus op het moment dat je echt wilt boeken (alleen die $ 14 dus).
Boek zelf daarom liever bij de .com-site dan de .nl-site.
Roland
Roland
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Tip: gebruik flight alert (google even), je vult de stad in waar je heen wilt plus het max bedrag dat je wilt betalen en je krijgt mailtjes als een aanbieder van tickets onder jouw prijs die vlucht aanbied! Ik krijg altijd mailtje als er tickets onder bv 400 euro zijn voor new york e.d. 

Op naar de volgende reis... http://www.emintheusa.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Maar ik neem aan dat daar de reis- en annuleringsverzekering ook niet inclusief is? (omdat je die niet per se daar hoeft te boeken?) Ik heb net even gekeken, maar mijn vlucht is op de .com website stukken duurder (150 euro) dan op de .nl website en vraag me af waar dat verschil dan in zit.Coyote schreef:Van cheaptickets.nl weet ik het niet, van cheaptickets.com weet ik dat er alleen nog rond de $ 14 apart afgerekend wordt naast het ticket. De kosten daar zijn allemaal inzichtelijk voordat je definitief kiest. Geen verborgen kosten dus op het moment dat je echt wilt boeken (alleen die $ 14 dus).
Roland
Is 1.40 trouwens voldoende overstaptijd op de terugweg op Philly?
(ik kan kiezen tussen 4,5 uur, 4 uur en 1.40 uur)
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Is meer dan genoeg, je moet van T-B naar T-A west dat is max 10 minuten lopen.Is 1.40 trouwens voldoende overstaptijd op de terugweg op Philly?
Wij hadden bij onze laatste reis niet eens een security check tussen de beide terminals en stonden binnen 5 minuten bij de volgende gate.
-
- Amerikakenner
Ja het leek me ook al meer dan voldoende. Kan me nog herinneren van de vorige keer dat ik ook lang gewacht heb op de terugweg....en toen heb ik ook nog een tijd bij de bagageband staan wachten..eerste keer dat ik vloog en niemand had me verteld dat op de terugweg je bagage itt tot de heenweg WEL automatisch doorgestuurd zou worden...na een half uur maar eens gevraagd waar de bagage van mijn vlucht toch bleef, toen vertelden ze me dat ik het niet weer opnieuw op hoefde te halen 

Goeie tip! Dank!Raafje87 schreef:Tip: gebruik flight alert (google even), je vult de stad in waar je heen wilt plus het max bedrag dat je wilt betalen en je krijgt mailtjes als een aanbieder van tickets onder jouw prijs die vlucht aanbied! Ik krijg altijd mailtje als er tickets onder bv 400 euro zijn voor new york e.d.

on the road
-
- Amerikakenner
Mijn favoriete site voor het zoeken en boeken van tickets is Hipmunk( http://www.hipmunk.com/). Ben ik hier op AA geloof ik nog niet tegengekomen. Ik boek er graag mijn vliegtickets omdat ze je veel selectiecriteria geven, maar vooral omdat ze de vluchten op een interessante manier aanbieden.
Je geeft je bestemming en data in, geeft een voorkeur aan voor land- en opstijgtijden (of niet), voor overstappen (of niet) en voor vliegtuigmaatschappijen(of niet).
Alle vluchten die aan je selectiecriteria voldoen worden in een grafiek gezet, en gesorteerd op "agony" Dat betekent dat ze niet alleen prijs meewegen in de volgorde, maar ook veel of weinig overstaps en (on)gunstige vertrek- en aankomsttijden. Dat zie je dan in een oogopslag. Handig voor mij, ik kan meer met gekleurde balkjes dan met tabellen vol cijfertjes
T nadeel is dan wel weer dat je er AA niet mee sponsort als je bij ze boekt.
Je geeft je bestemming en data in, geeft een voorkeur aan voor land- en opstijgtijden (of niet), voor overstappen (of niet) en voor vliegtuigmaatschappijen(of niet).
Alle vluchten die aan je selectiecriteria voldoen worden in een grafiek gezet, en gesorteerd op "agony" Dat betekent dat ze niet alleen prijs meewegen in de volgorde, maar ook veel of weinig overstaps en (on)gunstige vertrek- en aankomsttijden. Dat zie je dan in een oogopslag. Handig voor mij, ik kan meer met gekleurde balkjes dan met tabellen vol cijfertjes

T nadeel is dan wel weer dat je er AA niet mee sponsort als je bij ze boekt.
Wat ik zelf een goede vergelijkingssite vind is chase.nl. Al blijft het uiteindelijk altijd uitproberen.
Ik heb er eigenlijk altijd de goedkoopste vlucht gevonden, behalve voor de komende keer naar Canada.
Ik heb er eigenlijk altijd de goedkoopste vlucht gevonden, behalve voor de komende keer naar Canada.
ik kijk meestal op skyscanner.nl
-
- Amerikafan
- Partner van: Els (sinds 1970)
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik had hier nog nooit van gehoord, dus direct gekeken. Wij boeken altijd rechtstreeks KLM site.Redouan10 schreef:ik kijk meestal op skyscanner.nl
AMS >< LAX half mei en begin juli:
Skyscanner 1682 eur met overstap
KLM 1527 eur (heen met overstap/ terug non-stop)
KLM 1705 eur non-stop
Zelf al in november KLM geboekt non- stop voor 1320 eur. (geboekt op KLM site)
We've been long together, through pleasant and through cloudy weather. (Anna Laetitia Barbauld)
http://elssander.waarbenjij.nu
http://elssander.waarbenjij.nu
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik kijk eigenlijk ook altijd even naar http://www.kayak.com In het midden krijg je na het invullen van je vluchtgegevens een overzicht, maar ik kijk ook altijd nog even in de balk aan de linkerkant. Vaag genoeg staan daar vaak ook nog enkele goedkopere opties namelijk. Wel altijd goed checken of de reisdata kloppen met overstappen ed.
Ik heb wel eens op wtc, cheaptickets en connections gezien dat je bv maandags naar Philadelphia vloog en dan pas dinsdags naar je eindbestemming. Of dat je op een dinsdagmorgen de trein van brussel naar Amsterdam moet nemen en dan woensdags pas 's middags naar je 2e overstapbestemming vliegt, van dat soort dingen.
Ik heb wel eens op wtc, cheaptickets en connections gezien dat je bv maandags naar Philadelphia vloog en dan pas dinsdags naar je eindbestemming. Of dat je op een dinsdagmorgen de trein van brussel naar Amsterdam moet nemen en dan woensdags pas 's middags naar je 2e overstapbestemming vliegt, van dat soort dingen.
is er veel verschil tussen cheaptickets.NL en -.Com??
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
geen idee. Ik dacht dat Nederlanders niet via cheaptickets.com konden boeken eigenlijk, maar dat weet ik niet zeker
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Je kunt gewoon via cheaptickets.com boeken, al meerdere malen gedaan.
Roland
Roland
Wij hebben bij schipholtickets.nl geboekt en vliegen vanaf Dusseldorf. We komen nog niet eens bij Schiphol in de buurt! Schipholtickets was toen wij wilden boeken het voordeligste: 760 euro pp in juli 2012 voor een retourvlucht Dusseldorf - Los Angeles (met overstap in Londen).
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hmm dan zit ik waarschijnlijk in de war met sommige autoverhuurbedrijven waar je verplicht wordt het goede land op te geven ook al verschilt het soms 100+ euro'sCoyote schreef:Je kunt gewoon via cheaptickets.com boeken, al meerdere malen gedaan.
Roland
Bij autoverhuurbedrijven kan het soms flink schelen vanwege de verzekeringen.
Ik heb ook nog een interessante site: http://www.goedkoopvliegen.nl. Hier kun je 1x je gegevens invullen en deze geeft dan links naar de grootste NL websites. Oa. cheaptickets, vliegtickets, schipholtickets, WTC, e-bookers en vliegtarieven staan er bij.
Je wordt gelijk doorgestuurd naar hun resultatenpagina, dus je kunt snel de grootste sites vergelijken.
Hij slaat ook je zoekgegevens op dus kun je snel weer terug om opnieuw te zoeken (of om meerdere opties te vergelijken)
Je wordt gelijk doorgestuurd naar hun resultatenpagina, dus je kunt snel de grootste sites vergelijken.
Hij slaat ook je zoekgegevens op dus kun je snel weer terug om opnieuw te zoeken (of om meerdere opties te vergelijken)
Kreeg gister een mail van wtc: Alle tickets naar Amerika onder de 600,-.
Weet niet hoe lang dat is, maar is toch weer een fijne deal!
Weet niet hoe lang dat is, maar is toch weer een fijne deal!
- knop
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ik vermoed dat deze nu weer voorbij is, ik krijg nu prijzen van rond de 700 euro
Laatst gewijzigd door Rob op 08 mar 2012, 22:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van complete, bovenstaande bericht verwijderd. Lees a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten"
Reden: Quote van complete, bovenstaande bericht verwijderd. Lees a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten"
Groet,
Frans
Frans
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 12819 Weergaves
-