Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Status matchen autoverhuur - stappenplan.
Re: Status matchen autoverhuur - stappenplan.
Gelukt, letterlijk 7 mails gestuurd dat het niet zichtbaar was. En vandaag dan kennelijk wel. Degene die gisteren reageerde heeft het ook daadwerkelijk geregeld..... en door!
Re: Status matchen autoverhuur - stappenplan.
Tip om toch ook de 5 jaar te omzeilen bij Hertz voor PC status. Als je nog een oude AMEX PLAT kaart hebt liggen, foto maken(nummer achterzijde afplakken, voorzijde code afplakken) bijvoegen in de bijlage. Dit mailen naar het bekende mailadres hertzstatusmatch@hertz.com en vragen naar matching PC. Binnen 3 uur geregeld.... Medewerker wees mij steeds af, maar als ik een AMEX PLAT houder was kon het wel. Mocht ik die kaart nou nog wel hebben liggen, maar wel maanden hebben opgezegd. Wie wat bewaard.....
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 6875 Weergaves
-
Laatste bericht door d_vdploeg