Alles online ingevuld (hoe, waar en wanneer is de schade ontstaan)., en gedekt door de benodigde verzekering (CDW). Prachtig om in het rapport te zien hoe goed die scanners zijn.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen met Hertz Ultimate Choice
Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice
Vandaag mijn auto ingeleverd bij Hertz op PHX, waar dus inderdaad zo’n schade scanner poortje staat waar je doorheen rijdt bij het ophalen en inleveren van de auto. Prompt een e-mail in de bus met het schade rapport van onze hagel storm schade.
Alles online ingevuld (hoe, waar en wanneer is de schade ontstaan)., en gedekt door de benodigde verzekering (CDW). Prachtig om in het rapport te zien hoe goed die scanners zijn.
- bedeve
- Amerika-expert
Wat was jouw damagewaiver @BahamaOne ?
Ik ben op LAX met een auto zonder achterruit door de scanner heengereden , zonder dat het apparaat daar op reageerde.
Werd dus een handmatig schaderapport
Ik ben op LAX met een auto zonder achterruit door de scanner heengereden , zonder dat het apparaat daar op reageerde.
Werd dus een handmatig schaderapport
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Achterruit was gewoon heel erg schoon dus geen detectie 
- nwolf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
@habbekuk Zat geen krasje op gaf de scanner aan 
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida | 2026 California
-
harryh
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 74
Hertz PC status als je Mastercard World Elite-kaarthouder bent: https://www.priceless.com/travel/produc ... ent-circle
Exclusive to World Elite™ Mastercard®, World Elite Debit Mastercard, World Elite Mastercard-Immediate Debit, World Elite Mastercard for Business and Mastercard Corporate World Elite Card
Offer valid through to 31 December 2026
Offer cannot be used in conjunction with any other offer
To receive the benefits associated with any Hertz Gold Plus Rewards membership, your membership number must be quoted at the time of reservation
Your enhanced President's Circle Status can take up to 72 hours to process and to appear on your Hertz account after initial registration. Cardholders can check their status by logging into their Hertz account after setup
Exclusive to World Elite™ Mastercard®, World Elite Debit Mastercard, World Elite Mastercard-Immediate Debit, World Elite Mastercard for Business and Mastercard Corporate World Elite Card
Offer valid through to 31 December 2026
Offer cannot be used in conjunction with any other offer
To receive the benefits associated with any Hertz Gold Plus Rewards membership, your membership number must be quoted at the time of reservation
Your enhanced President's Circle Status can take up to 72 hours to process and to appear on your Hertz account after initial registration. Cardholders can check their status by logging into their Hertz account after setup
Ik had gewoon le verzekeringen erbij zitten (LDW/CDW en SLI/LIS).Nu rijd ik in een Ford Bronco van Alamo, en ik heb geen schaderapport of scanner gezien op PHX. Die zijn dus iets minder precies met hun auto’s en regels.
-
Moose91
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Voor het eerst sinds maanden dropt mijn boeking: van $992 naar $872 voor drie weken midsize SUV, ophalen begin september in Seattle en daar ook weer inleveren. Landcode Curacao met de AF KLM Flying Blue Silver code. Wie weet geldt dit ook voor anderen!
Hier de laatste paar dagen goede prijzen op hertz.com (dus niet op hertz.co.uk) met landcode UK, scheelt een goede $100 t.o.v. alle andere landen die ik gechecked heb. Icm MasterCard World Elite code, 3 weken Texas mid sept/begin okt, ophalen Houston.
-
goose00
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Via Hertz Duitsland:
Ontvang tijdelijk tot 15% korting op huurauto's wereldwijd wanneer u uiterlijk 24 augustus boekt en de auto ophaalt tussen 14 augustus en 31 december 2026. Aanbieding geldt voor boekingen gemaakt tussen 07-08-2026 en 24-08-2026 onder vermelding van CDP-code 907036.
Met de vermelding dat de korting niet geldt in de USA voor de periode 07.11.2026 – 31.12.2026
Ontvang tijdelijk tot 15% korting op huurauto's wereldwijd wanneer u uiterlijk 24 augustus boekt en de auto ophaalt tussen 14 augustus en 31 december 2026. Aanbieding geldt voor boekingen gemaakt tussen 07-08-2026 en 24-08-2026 onder vermelding van CDP-code 907036.
Met de vermelding dat de korting niet geldt in de USA voor de periode 07.11.2026 – 31.12.2026
- MichaelJohnson
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik had hem vanmorgen ook voorbij zien komen bij Hertz Ierland, zie: https://www.hertz.ie/rentacar/special-o ... -sale-2026
2000 NYC & Toronto | 2010 NYC | 2014 WA OR CA NV AZ | 2022 ME NH VT MA RI CT NY NJ PA DC DE MD VA WV | 2023 IL MO AK TN KY VA NC GA | 2025 TX NM | 2026 NV UT CO NM AZ | 2027 GA SC FL AL MS LA | 27/50
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 34
- Contacteer:
En je vindt 'm ook via Hertz.nl, zie hier.
Even bij alle drie landen een fictieve boeking gemaakt waarbij Duitsland het goedkoopst was, dan Nederland (€ 30 hoger) en dan Ierland (€ 60-70 hoger).
Echter, als ik doorklik tot het afrekenscherm zie ik bij alle 3 dat het om een tarief gaat van 'Betaal nu en bespaar'. Wil je op de locatie betalen dan is de prijs gewoon € 150 hoger
Dat maakt deze 'aanbieding' al niet meer zo interessant.
Roland
Even bij alle drie landen een fictieve boeking gemaakt waarbij Duitsland het goedkoopst was, dan Nederland (€ 30 hoger) en dan Ierland (€ 60-70 hoger).
Echter, als ik doorklik tot het afrekenscherm zie ik bij alle 3 dat het om een tarief gaat van 'Betaal nu en bespaar'. Wil je op de locatie betalen dan is de prijs gewoon € 150 hoger
Roland
- MichaelJohnson
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
In augustus 2022 een upgrade naar President's Circle gehad, en gisteren is er opnieuw eentje doorgekomen dus ben opnieuw PC.
Overigens staat in mijn account nog steeds Gold+ ipv PC. Dat duurde even voor dat door kwam toch?
Nu ook Hertz maar eens serieus gaan bekijken voor oktober Vegas. Iemand nog tips daarvoor?
Overigens staat in mijn account nog steeds Gold+ ipv PC. Dat duurde even voor dat door kwam toch?
Nu ook Hertz maar eens serieus gaan bekijken voor oktober Vegas. Iemand nog tips daarvoor?
2000 NYC & Toronto | 2010 NYC | 2014 WA OR CA NV AZ | 2022 ME NH VT MA RI CT NY NJ PA DC DE MD VA WV | 2023 IL MO AK TN KY VA NC GA | 2025 TX NM | 2026 NV UT CO NM AZ | 2027 GA SC FL AL MS LA | 27/50
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 7047 Weergaves
-
Laatste bericht door Robv85
-
- 0 Reacties