Het is er niet makkelijker op geworden, dat klopt. Je moet echt heel goed zoeken en vergelijken. Flexibel zijn en veel geduld hebben helpt wel eens. Het gaat niet veel worden als je denkt van "nu wil ik een mooie goedkope deal!" Je gaat pas in mei dus er is nog genoeg tijd.
Düsseldorf inderdaad al zien voorbij komen, maar onze voorkeur gaat toch uit naar Brussel of Amsterdam...
Dat is ook niet zo complex. Bij alle allianties kun je er vanuit gaan dat de prijs die je in Google flights ziet de prijs voor het unbundled tarief is (basic economy/restricted/etc, in ieder geval zonder bagage en vaak nog met extra restricties). De normale prijs ligt bijna altijd exact 80 euro hoger voor een retour EU-USA. Even doorklikken naar de airline en je weet het zeker.
Overstaptijden: als een airline het verkoopt, dan kan het. Punt, klaar, simpel. Bij een hele krappe overstap in Europa op de heenweg moet je misschien even nadenken wat de gevolgen zijn van een misconnect. Vliegen er diezelfde dag nog meer vluchten van die alliantie die kant op. Maar de route die ik je gaf is geen enkel probleem. En ik kan je bijna garanderen dat je deze prijs niet snel opnieuw zult zien, het is echt heel erg goedkoop. Niets mis ook met DUS. Prima bereikbaar, goedkoop en superdichtbij parkeren, snelle security, helemaal goed.
roelb schreef:Niets mis ook met DUS. Prima bereikbaar, goedkoop en superdichtbij parkeren, snelle security, helemaal goed.
Als ik moet kiezen op basis van vliegveld tussen Amsterdam, Brussel en Dusseldorf. Zal mijn keuze altijd op Dusseldorf vallen. Daarna Brussel. En dan pas Amsterdam. Ook al wonen we er 3 kwartier vandaan.
roelb schreef:Waarom ben je bang voor vertragingen van een dag?
Ik las wat reviews van mensen die de volgende dag moesten reizen en in het algemeen niet heel goede reviews. Maar ik zal er maar van uigaan dat veel tevreden mensen niet de moeite nemen om een review te plaatsen.
Ik kreeg ook medelijden met de kinderen, die van mama absoluut geen eten mochten aannemen van de crew. Zelfs geen warm appelgebakje of de pannekoekjes bij het ontbijt, in plaats daarvan kregen ze alleen maar voorverpakte crackers, koekjes, etc.
Ik zal zeker rekening houden met mijn medepassagiers. Het is voornamelijk dat we niet in de verleiding komen om voor 10 euro M&M’s te kopen en wellicht een bammetje.
hallo,
het is de allereerste keer dat ik zelf een vlucht boek, en al helemaal naar Amerika. We zouden vanaf half juli 2019 naar het Zuidwesten willen.
Ik heb wat zitten zoeken en ik kom het volgende tegen op Tix.nl:
Heenvlucht op 15 juli 2019 via Amsterdam met tussenstop in Zürich van 2 uur. Aankomst in LAX; totale reistijd 15u 40
Terugvlucht op 8 augustus 2019 LAX met tussenstop in München van 1u 20. Aankomst in Amsterdam; totale reistijd 14u 05
Voor 4 volwassenen komt dit op 3160 euro
Is dit een gunstige prijs, of wacht ik best nog?
Is de overstap in de terugvlucht van 1u 20 niet te weinig?
Zijn er zaken waar ik nog op moet letten bij het boeken van een vlucht?
Alvast bedankt,
Cindy
Zojuist geboekt: BRU-SFO-BRU in de meivakantie (20 april - 4 mei) voor 288 Euro pp inclusief bagage. Met BA naar Londen en dan met Virgin naar SFO in een Dreamliner, prima dus
Gevonden via Momondo, geboekt op Schipholtickets.com. Er zijn aanbieders voor 275 Euro pp maar Schipholtickets was voor mij de eerste betrouwbare uit het rijtje. Vaker geboekt en dat is altijd prima gegaan. We hebben 3 uur in Londen dus dat is ruim voldoende.
cvr schreef:Zojuist geboekt: BRU-SFO-BRU in de meivakantie (20 april - 4 mei) voor 288 Euro pp inclusief bagage. Met BA naar Londen en dan met Virgin naar SFO in een Dreamliner, prima dus
Gevonden via Momondo, geboekt op Schipholtickets.com. Er zijn aanbieders voor 275 Euro pp maar Schipholtickets was voor mij de eerste betrouwbare uit het rijtje. Vaker geboekt en dat is altijd prima gegaan. We hebben 3 uur in Londen dus dat is ruim voldoende.
Zin in!
Dat is een mooie deal!!
[2016] Zuidwest Amerika
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
Ik ga in februari voor het eerst naar Amerika, Orlando. We gaan met 2 personen. Het plan is om heen te gaan op 23 februari en terug te gaan op 3 maart (aankomst in NL 4 maart).
Ik zit de afgelopen dagen de tickets een beetje in de gaten te houden en de goedkoopste tickets AMS-MCO-AMS zijn nu 375,- (op vergelijkingssites). Daar zal natuurlijk nog wel wat bijkomen met bagage enzo.
Mijn vraag aan jullie: is dit een beetje een okee prijs? Moet ik zo snel mogelijk gaan boeken of kan het nog veel goedkoper?
EDIT: Tevens zie ik ook de optie om te vliegen vanaf BRU en dan in Londen van het ene naar het andere vliegveld te reizen met de bus ofzo en dan weer vliegen naar Orlando. Dit lijkt een stuk goedkoper, maar is dit aan te raden?
Vraagje: ons internationaal paspoort vervalt in februari, maar we zouden graag onze tickets voor volgend jaar al boeken. Kan dit met ons huidig paspoort?
cvr schreef:Zojuist geboekt: BRU-SFO-BRU in de meivakantie (20 april - 4 mei) voor 288 Euro pp inclusief bagage. Met BA naar Londen en dan met Virgin naar SFO in een Dreamliner, prima dus
Deze prijzen ook voorbij zien komen
Ik zie dat het economy is, maar vraag mij af of dit economy light of classic is? (bagage 1x 23 kg of enkel handbagage)
M23M schreef:Vraagje: ons internationaal paspoort vervalt in februari, maar we zouden graag onze tickets voor volgend jaar al boeken. Kan dit met ons huidig paspoort?
Bij je reservering hoef je geen paspoortnummer in te geven. Wel je naam zoals die in je paspoort staat, maar die zal waarschijnlijk niet veranderen
West-Canada (2023)
Deep South (2022)
Colorado-South Dakota-Wyoming-Utah (2019)
Zuid-Westen (2017)
New York (2009)
Deze prijzen ook voorbij zien komen
Ik zie dat het economy is, maar vraag mij af of dit economy light of classic is? (bagage 1x 23 kg of enkel handbagage)
Staat vermeld: inclusief bagage (23 kg pp). Virgin Atlantic heeft blijkbaar (nog) geen 'light' tarieven. Er zijn nog wel goedkopere tickets met oa Finnair/Iberia/BA maar die zijn allemaal wel zonder bagage. Op dit moment zijn de Virgin Atlantic tickets weer hoger in prijs geworden helaas. Ze waren ook via Expedia te boeken en dan icm hotelovernachtingen erbij was het helemaal aantrekkelijk. Misschien komen ze later weer terug.
Ik ga in februari voor het eerst naar Amerika, Orlando. We gaan met 2 personen. Het plan is om heen te gaan op 23 februari en terug te gaan op 3 maart (aankomst in NL 4 maart).
Ik zit de afgelopen dagen de tickets een beetje in de gaten te houden en de goedkoopste tickets AMS-MCO-AMS zijn nu 375,- (op vergelijkingssites). Daar zal natuurlijk nog wel wat bijkomen met bagage enzo.
Mijn vraag aan jullie: is dit een beetje een okee prijs? Moet ik zo snel mogelijk gaan boeken of kan het nog veel goedkoper?
EDIT: Tevens zie ik ook de optie om te vliegen vanaf BRU en dan in Londen van het ene naar het andere vliegveld te reizen met de bus ofzo en dan weer vliegen naar Orlando. Dit lijkt een stuk goedkoper, maar is dit aan te raden?
Als 375 zonder bagage is dan wordt het iets va 475 en dat is geen bijzondere prijs. Wisselen van vliegveld in Londen kan maar is een crime om te doen, niet echt een relaxte manier om aan je vakantie te beginnen. Ik zou het niet doen tenzij het HEEL veel scheelt.
Ik heb net Brussel Orlando geboekt met BA en Virgin.
20-apr-2019 t/m 10-mei-2019 (3 weken) incl bagage 23 kg voor € 270,41 p.p. retour.
Dat is dan wel met vliegveld wisselen op Londen, maar ik ben er blij mee . Met een gezin van 4 scheelt het toch flink.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.