Roland
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickethulp deel 2 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Re: Tickethulp deel 2 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)
Waar heb je deze tickets geboekt? Ben ik wel nieuwsgierig naar en wellicht hebben anderen er ook wat aan.
Roland
Roland
Tja dat klopt... ik ga er even over denken...Coyote schreef:Voor zover ik op deze pagina van Continental kan zien, kun je je ticket dan wel annuleren maar tegen een fee van $ 75,00. De tax die je betaald hebt bij het boeken met de miles kun je overigens wel terug vragen.
Vind het overigens nog een flink bedrag voor de over te dragen mijlen. Kun je ook bijna een ticket voor kopen...![]()
Roland
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
- Souraia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Ik heb dan eindelijk geboekt. Toch gewoon via Exit reizen, was voor ons het goedkoopst en meest gunstig kwa tijden. Eindelijk kan ik beginnen met met mijn reisroute.
Willen jullie even met me meedenken;
Van 27 sept tot 11 oktober willen we naar new york. Nu heb ik een vlucht gezien bij connection.be en bij continental.com voor 400 euro pp.
Is dit een goed prijs?
ALvast bedankt!
Groetjes
Ellen
Van 27 sept tot 11 oktober willen we naar new york. Nu heb ik een vlucht gezien bij connection.be en bij continental.com voor 400 euro pp.
Is dit een goed prijs?
ALvast bedankt!
Groetjes
Ellen
Van 1998 tot en met 2007 verschillende amerika reizen, 2009 Noordwesten http://renellen.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; en reis mee met onze camperreis in het zuidwesten juni 2011 http://ellenrenejaydin.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Vind ik op zich geen gekke prijs. Vertrek je dan vanaf Amsterdam?
Via www.ebookers.be vind ik vanaf Brussel een vlucht voor € 376,84 met op de terugweg een tussenstop in Madrid.
Roland
Via www.ebookers.be vind ik vanaf Brussel een vlucht voor € 376,84 met op de terugweg een tussenstop in Madrid.
Roland
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Ik had net twee tickets gevonden op budgetair.nl Brussel-Phoenix en terug van Las Vegas, in mei, voor de mooie prijs van 948 euro totaal, 50 euro goedkoper dan connections, klik ik verder komt er even 60 euro bij voor ticket fee en administratie kosten.
Vind dat toch wel veel geld, het zal dan toch wel connections worden.
Vind dat toch wel veel geld, het zal dan toch wel connections worden.
Nee dan vertrekken we van Brussel.....zonder tussenstop. Met best gunstige tijden aankomen 12 uur smiddags en als we terug gaan dan vertrekken we savonds om 19 uur.Coyote schreef:Vind ik op zich geen gekke prijs. Vertrek je dan vanaf Amsterdam?
Via http://www.ebookers.be vind ik vanaf Brussel een vlucht voor € 376,84 met op de terugweg een tussenstop in Madrid.
Roland
Ik heb nog wel even verder gekeken en ik heb nu een prijs voor 378 bij cheaptickets.nl.....ook zonder tussenstop
Ellen
Van 1998 tot en met 2007 verschillende amerika reizen, 2009 Noordwesten http://renellen.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; en reis mee met onze camperreis in het zuidwesten juni 2011 http://ellenrenejaydin.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat is zeker een mooie prijs vind ik. Er zijn niet veel die een ticket voor < € 400 kunnen boeken.
Ben je gebonden aan de vertrek- en retourdata? Soms kan het enorm schelen als je een paar dagen eerder of later vertrekt.
Roland
Ben je gebonden aan de vertrek- en retourdata? Soms kan het enorm schelen als je een paar dagen eerder of later vertrekt.
Roland
Ja op zich zitten we vast aan deze data maar ik zal eens proberen.....
En als ik niets anders zie dan ga ik vanavond boeken als ik alle gegevens heb van de medereisgenoten
En als ik niets anders zie dan ga ik vanavond boeken als ik alle gegevens heb van de medereisgenoten
Zie soms wel hele leuke prijzen voorbij komen. Zijn dit gewoon momenten dat de prijzen zo laag zijn bij sommige aanbieders? Ga er niet vanuit dat ik in de maand Juli een ticket ga vinden voor slechts 400 euro. Momenteel zie ik ze voornamelijk voor 900 tot 1000 euro met 1 stop.
2010: SF - Yosemite - DV - LV - Zion - Bryce - Page - GC - Palm Springs - LA
2011: New York - Miami - Key West - Fort Meyers - Orlando - Washington - Philadelphia - New York

2011: New York - Miami - Key West - Fort Meyers - Orlando - Washington - Philadelphia - New York

-
Bralo20
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Ik zag gisteren prijzen voor zo'n 650 EUR vanuit BRU naar oa IAD met UA via connections... Lijkt me best mee te vallen... Dezelfde vlucht rechtstreeks bij UA kost een paar honderd EUR meer...
Mss moet ik dit jaar toch maar eens in het "hoogseizoen" op verlof gaan
Mss moet ik dit jaar toch maar eens in het "hoogseizoen" op verlof gaan
Op welke site staan die aanbiedingen?

Op orbitz goede tarieven hoogseizoen (juli-half aug) voor BRU-LAX met BA voor $1070 dus zo'n €730

- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
op de site van Connections.beErwintje schreef:Op welke site staan die aanbiedingen?
Als iemand nog eens goeie deals tegekomt voor San Fransisco dan hou ik me aanbevolen. Goedkoopste wat ik tot dusver kan vinden is rond de 900 euro.
Wij willen vertrekken op 11 juli 2009.
Wij willen vertrekken op 11 juli 2009.

822 euro op connections maar ik heb zomaar een return datum ingegeven. Ik weet niet wanneer jij wil terug keren.
Dat is met één tussenstop in New York.
Dat is met één tussenstop in New York.
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
We blijven van 11 juli tot 30 juli.

Ah ik had 31 juli genomen
Gewoon een dagje langer blijven dan
Gewoon een dagje langer blijven dan
Grts, Bart
En dan is het trouwens nog 822 euro PP en de vlucht is dan via American Airlines met dus tussenstop in New York (heen en terug)
Bart
Bart
Grts, Bart
-
Gerben Steeg
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
twijfel nog tussen vegas en SF als start. Zag idd ook die 822,- , met AAirlines. Is dit een degelijke maatschappij (bijv in vergelijk met KLM)? Hebben tzt een baby van tussen de 3 en 4 maanden bij ons.
Gr, Gerben
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 4521 Weergaves
-
Laatste bericht door roverdijk
-