Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
MichelAngelo66
Amerikafan
Berichten: 180
Lid geworden op: 31 jul 2014, 19:22

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door MichelAngelo66 »

Ik heb mijn (oude) Emerald Executive gematched en heb een mail gekregen dat ik nu van Hertz Gold naar Five Star gezet ben. Zet dat zoden aan de dijk? Ik zoek op Youtube naar content en voorbeelden voor Atlanta, maar kan niet vinden. Wel andere airports gezien en daar word ik meestal niet warm van. Iemand met ervaringen?
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 2625
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door dejong89 »

@MichelAngelo66 zie

https://www.flyertalk.com/forum/hertz-g ... IRK.q.m74c

Five star is leuk, maar PC is nog leuker. En, het is vrij eenvoudig om PC status te verkrijgen. Zoek even in onderstaand topic.


viewtopic.php?f=30&t=78751
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 2625
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door dejong89 »

Via co.uk is de prijs voor mijn periode weer iets gezakt.
Gebruik gemaakt van de 633306 code, 960 usd voor een fullsize met aisle keuze en drop fee inclusief tussen Washington en Atlanta.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
DreCubeUSA
Amerika-ontdekker
Berichten: 43
Lid geworden op: 10 nov 2021, 19:00
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door DreCubeUSA »

Voor mij al even geen beweging meer in prijs, ja omhoog ipv omlaag.
LAX - DFW, 11 mei 26 mei
Boeking staan bij Hertz met PC status op $857.46
CDP 427346
zit nu op 950$ zoiets als ik kijk.
Gebruikersavatar
ryan
Amerika-ontdekker
Berichten: 81
Lid geworden op: 19 feb 2008, 10:42
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door ryan »

Hertz Orlando PC was helemaal leeg met alleen wat kleinere auto’s. Ik had Mid-SUV gereserveerd, maar zelfs die hadden ze niet… Uberhaupt geen mid-size SUV’s. Konden een Polestar meekrijgen en die dan morgen weer terugbrengen… Dat is niet handig kost weer veel tijd… Niet gedaan en flink geklaagd. Liep ook weinig personeel. Greeter ook aangesproken. Die ging kijken in systeem en kwam uiteindelijk met de sleutels van een witte VW Atlas aan. Dus volhouden helpt… Maar vond het ten opzichte van andere keren bij Hertz een mindere ervaring. Kan zijn dat we rond 2300 er waren, maar toch. Aanbod was erg mager.
BahamaOne
Amerikakenner
Berichten: 429
Lid geworden op: 01 nov 2024, 12:37

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door BahamaOne »

Ik zou zeker niet klagen met een VW Atlas: dat is zeer zeker geen mid-size SUV en op dit moment mijn favoriete auto in de USA (je komt nu nog heel weinig Explorers tegen in de standard SUV klasse, omdat deze, net als de Atlas ook 6 of 7-zits is. Soms is er drukte en tja het is meivakantie, kwestie van geluk hebben. De beschikbaarheid bij welke auto verhuurder dan ook is echt een moment opname.

Je kunt nu wel lekker gaan genieten van je vakantie! :thumbup:
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5631
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 74
Locatie: West-Brabant NL

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door harryh »

Inderdaad. Ik heb maandag op TPA die keus niet gehad. Een Kia Sorento is het deze keer geworden, backup truck was veel duurder.
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 2625
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door dejong89 »

@harryh je schrijft Ford Explorer verkeerd. :P
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
BahamaOne
Amerikakenner
Berichten: 429
Lid geworden op: 01 nov 2024, 12:37

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door BahamaOne »

:lol: :lol: :lol: :lol:
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5631
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 74
Locatie: West-Brabant NL

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door harryh »

:clap: :D :thumbup: :P
Gebruikersavatar
ryan
Amerika-ontdekker
Berichten: 81
Lid geworden op: 19 feb 2008, 10:42
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door ryan »

BahamaOne schreef:
29 apr 2026, 12:24
Ik zou zeker niet klagen met een VW Atlas: dat is zeer zeker geen mid-size SUV en op dit moment mijn favoriete auto in de USA (je komt nu nog heel weinig Explorers tegen in de standard SUV klasse, omdat deze, net als de Atlas ook 6 of 7-zits is. Soms is er drukte en tja het is meivakantie, kwestie van geluk hebben. De beschikbaarheid bij welke auto verhuurder dan ook is echt een moment opname.
Helemaal eens hoor! Is prachtige wagen. Maar al ik niet door was blijven vragen, dan was het toch een stuk minder geweest.. Normaliter maak ik ook wel back-ups maar dit keer niet gedaan…
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 6405
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door bedeve »

harryh schreef:
29 apr 2026, 15:33
Inderdaad. Ik heb maandag op TPA die keus niet gehad. Een Kia Sorento is het deze keer geworden, backup truck was veel duurder.
Toch ook niet een verkeerde auto @harryh ....
Ik wens jou een goed verdriet mbt het afscheid nemen van de Explorer...
Zo 'n beetje 10 jaar geleden hadden wij het hier over de Chrysler Pacifica...
Voor de allereerste keer rijd ik er nu in..

Sta ik in Sierra Vista AZ op de hotelparkeerplaats en zie dit....
De rechter is degene die in op LAX HEB opgehaald.
Bijlagen
pacifica.jpeg
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5631
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 74
Locatie: West-Brabant NL

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door harryh »

Klopt @bedeve, die Sorento bevalt prima maar wel basic qua uitrusting zoals de meeste auto's bij Hertz tegenwoordig.
Wat een toeval met die andere Pacifica! Die stond vroeger nog wel eens in de PC aisle, net als de Toyota Siena waar jij me ooit op attendeerde, fijne auto's.
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 6405
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door bedeve »

Rij je in de onmetelgrote USA ..meer Dan 1000 kilometer van de plek waar de auto vandaan komt , tref je even precies dezelfde auto met even opeenvolgend kenteken....
Ik heb de mijne uit de PC rij gehaald...
Niieuwe auto : 4100 MLS op de teller
Vervolgens met een Hertz chef een gesprekje over gehad...
Het is vrij bijzonder dat zo n auto in de PC rijen staat...
Hertz is de PC voordelen aan t downgraden.
Net zoals je op de meeste plaatsen green five star meer ziet.
De golden tijden van het Gold PC membership zijn voorbij...

Fijne kilometers met de Sorento @harryh
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14135
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 33
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Coyote »

bedeve schreef:
30 apr 2026, 03:55
Rij je in de onmetelgrote USA ..meer Dan 1000 kilometer van de plek waar de auto vandaan komt , tref je even precies dezelfde auto met even opeenvolgend kenteken....
Dat is wel heel toevallig dat je een opeenvolgend kenteken (en ook nog eens dezelfde type auto) tegenkomt.

Weet je één ding zeker: de andere is ook een huurauto van dezelfde verhuurder. :mrgreen:

Ooit in 2009 een auto gehuurd in Denver en bij Devils Tower in Wyoming zagen we een auto met nagenoeg hetzelfde kenteken. :D

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 6405
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door bedeve »

Ik heb de huurders van de andere auto jammer genoeg niet gezien @Coyote ....Had wel willen weten waar zij de auto afgehaald hadden
De verhuurder kennen we in ieder geval...
Heb dat zelf regelmatig als ik even even auto ga afleverenb; dat er zo een aantal identieke met opeenvolgende kentekens op een rij Satan...
Welke moest ik ook al weer hebben .... :roll: :roll:

PS .
Jij ook bijna op pad ?
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Gebruikersavatar
ryan
Amerika-ontdekker
Berichten: 81
Lid geworden op: 19 feb 2008, 10:42
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door ryan »

Even toch nog een reactie op mijn vorige post met ervaring op Orlando.
Bij het inleveren van de Volkswagen Atlas bleek dat ze zonder dat ze het aangegeven of gevraagd hadden toch een betaalde upgrade gedaan hadden. En die blijkbaar ook al van mijn Amex betaald was. Nadat de medewerker 2 managers gesproken had, vertelde hij ons dat ze niet zelf een refund konden doen, maar dat we naar een e-mailadres van een persoon moesten mailen. Vond het een niet zo fijne streek van ze… Als ze geen auto in mijn klasse beschikbaar hadden, dan kan ik het toch niet helpen? We hebben nergens accord op gegeven of getekend.
Hebben jullie tips of ervaringen hiermee?
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5631
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 74
Locatie: West-Brabant NL

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door harryh »

Heb je bij het uitrijden een geprinte rental agreement meegekregen? Wat staat daar? Als daar die upgrade ook staat ben ik bang dat je het niet teruggedraaid gaat krijgen.

Ik check het totaalbedrag op de rental agreement en de verzekeringen altijd even voor ik wegrij. Paar jaar terug stond er meer dan de dubbele prijs dan waarvoor ik geboekt had, heb dat bij de Gold balie moeten laten corrigeren (na een half uur discussiëren overigens). "Don't know what happened sir".
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 2625
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door dejong89 »

@ryan Als het goed is heb je bij aanvang van de verhuur je rental agreement gekregen, dan wel niet per mail . Ik zou deze goed nakijken. Ik heb zelf wel eens wat gedonder gehad met Hertz over kosten die niet akkoord waren. Ik ben toen in de pen geklommen en heb gemaild naar customer-relations@hertz.com en toen is het vrij snel opgelost.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 2625
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door dejong89 »

Hertz Christmas Islands geeft mij best interessante tarieven voor een F150 of Standaard SUV.
3 weken voor 750 a 850 USD. Afhankelijk van de gebruikte code. Locatie Washington DC. In mijn geval komt er nog wel een flinke drop fee bovenop maar als back up boeking is dit vooralsnog het meest interessant.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer