Nog steeds de ST?
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen met Hertz Ultimate Choice
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice
Snap ik en zou ik ook niet doen.Maar er zijn ook mensen die even op en neer vliegen voor de miles, dus vroeg me gewoon af of een dag autohuur ook je status zou behouden, allicht dat iemand het weet of zelfs doet?
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Yep!
Roland
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Het kan zeker en Hertz biedt die kans ook geven ze aan in de email. Het enige dat ik hoef te doen is 2x een auto huren vóór 31 mei. Ik heb dan weer de PC voordelen t/m 31/12/26. Dus volgend jaar ben je weer terug bij af...
Daar begin ik dus niet aan. Voor die enkele keer dat ik een auto huur vind ik dit absoluut niet nodig. Ook zonder PC valt er genoeg leuks te huren.
Roland
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Oh, ik maak me er ook geen seconde druk over, ben daar helemaal niet mee bezig, ik huur wat ik wil rijden, gold canopy is genoeg voor mij.
Al dat gedoe om een wat grotere auto te kunnen rijden is het mij niet waard.
Al dat gedoe om een wat grotere auto te kunnen rijden is het mij niet waard.
-
harryh
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 73
Ik ben nu ook van PC naar Five Star terug gezet. Heb direct geprobeerd om een statusmatch te doen, kreeg bericht dat ik daarvoor niet in aanmerking kom vanwege de 5 jaar. Ik zie in mijn mails dat ik dat voor het laatst in 2019 heb gedaan, maar Hertz houdt vol dat ik dat in maart 2025 heb gedaan. Heb ze nu gevraagd om dan mijn verzoek uit 2025 met me te delen. Ik kan het me niet herinneren en ook niets terugvinden.
@harryh je bent binnenkort toch weer in Amerika? Of heb je nog een open hertz reservering staan? Veerle ff berichtje sturen met die gegevens, dan regelt ze het misschien. Ik rij nu ook met een Hertz auto rond en ze heeft mij gelijk teruggezet naar PC.
-
harryh
- Amerika-expert
@BahamaOne Yep ik vertrek a.s. vrijdag, heb meerdere reserveringen staan, ook voor later in het jaar. Goed idee om te mailen, ik wacht nog even af of ze met iets komen en anders mail ik Veerle wel even.
- bedeve
- Amerika-expert
Mooi vooruitzicht @harryh om aanstaande vrijdag weer naar het westen te vliegen...
MBT. jouw bericht over terugzetting naar FiveStar...
Die mededeling is hier vaker te lezen.
Hoe komt dat dan tot stand ?
Heeft het met een statusmatch te maken ?
In mijn geheugen had jij in 2017 met die Lufthansa Senator actie meegedaan ...
https://loyaltylobby.com/2017/10/13/fr ... ober-2017/
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
-
harryh
- Amerika-expert
Thx!
Ik zie in mijn eigen email dat ik in 2019 een statusmatch heb gedaan, vermoedelijk omdat ik voor die datum altijd bij National huurde en toen een boeking bij Hertz met PC wilde maken. Afgelopen week ben ik teruggezet omdat ik afgelopen jaar niet voldoende gehuurd heb om aan de PC criteria te voldoen, ik heb net geen $4000 besteed. Dus wil ik nu terugmatchen vanuit National en dat is afgewezen.
Waar het om gaat is dat ik me niet kan herinneren dat ik in maart 2025 al een statusmatch heb gedaan zoals Hertz nu zegt, want dan zou ik inderdaad niet kunnen matchen vanwege die 1x per 5 jaar policy. Vind geen mails van 2025 over matchen en het was in 2025 ook helemaal niet nodig, mijn status is vorig jaar niet verlopen. Ik begin te denken dat ze aan hun kant iets verkeerd hebben staan oid.
Daarom dat ik ze vrijdag gevraagd heb om "bewijs" dat ik zelf om een status match heb gevraagd. Geen reactie tot nu toe.
-
Reny
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
- Contacteer:
Ik baal ervan, we hebben 3 jaar achter elkaar bij Hertz de auto gehuurd, dan zou je toch denken dat ze PC laten staan, zie ik vandaag dat ook mijn PC status verwijderd is............
Omdat de prijzen nog niet écht geweldig waren heb ik voor dit jaar nog niet bij Hertz geboekt, wel een reservering bij Alamo.de gemaakt.
Balen !!
Gr.
Reny
Omdat de prijzen nog niet écht geweldig waren heb ik voor dit jaar nog niet bij Hertz geboekt, wel een reservering bij Alamo.de gemaakt.
Balen !!
Gr.
Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
harryh
- Amerika-expert
Krijg net een mail van Hertz USA dat ik weer PC status heb. Ik vertrouwde het al niet helemaal, heb drie keer om "bewijs" gevraagd van mijn aanvraag vorig jaar, geen inhoudelijke reactie daarop @bedeve.
Veerle niet nodig gehad @BahamaOne.
Gode vakantie gewenst @harryh heb je een beetje fatsoenlijke prijs voor de auto kunnen krijgen?
-
harryh
- Amerika-expert
Thx @BahamaOne.
Zeker, een cat C PC voor $23/dag en als backup een RAM2500 voor $31/dag, prima toch?
Zeker, een cat C PC voor $23/dag en als backup een RAM2500 voor $31/dag, prima toch?
- nwolf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
@harryh mooie prijzen!
Fijne vakantie!!
Fijne vakantie!!
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida | 2026 California
fraai! Ik hoop op wat moois voor je! Ik rijd nu in een VW Atlas 4WD 7-zits Model 2026 met 3000 mijl op de teller. Bevalt wederom prima, zoals altijd, voor $26 p/d (had Midsize SUV gereserveerd met PC status, mocht uitzoeken en er stond genoeg in de PC)
-
harryh
- Amerika-expert
@BahamaOne Da's een fijne auto en super dat ie in de PC stond. Ik ga a.s. vrijdag naar Tampa, daar staan de laatste jaren eigenlijk alleen maar small SUVs en sedans in de PC helaas.
ik heb normaliter geen geluk in de PC in Phoenix (hooguit een midsize SUV), maar nu kwamen we op zondag avond aan en waren ze net alle ingeleverde auto's aan het terugzetten in de vakken. Er stonden een hoop auto's in de PC (en ook in gold en five star), waaronder meerdere (midsize) SUV's (Rogues, Equinox, Compass), een stuk of 5 pickup trucks en ook twee VW Atlas, waar in beide al iemand inzat, dus ik heb even een greeter gevraagd om een Atlas. Hij vroeg of ik een 5 of 7 zits wilde
dus 5 min later een 7-zits meegenomen 
-
Reny
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
- Contacteer:
Ik heb Veerle gemaild over de verdwenen PC status en kreeg volgende reactie:
"Thank you for contacting us.
Each calendar year the status of each membership is reviewed according to rental count and revenue created in the previous year .
Then the status is modified if applicable .
Unfortunately your one rental in 2025 is not enough to keep the President Circle status"
Zo te zien maakt het dus niets uit als je 3 jaar (achter elkaar) bij Hertz huurt (loyale klant?!) , ze kijken slechts naar 1 kalender jaar, jammer......... ik blijf in ieder geval (voorlopig) bij mijn Alamo.de boeking.
Gr. Reny
"Thank you for contacting us.
Each calendar year the status of each membership is reviewed according to rental count and revenue created in the previous year .
Then the status is modified if applicable .
Unfortunately your one rental in 2025 is not enough to keep the President Circle status"
Zo te zien maakt het dus niets uit als je 3 jaar (achter elkaar) bij Hertz huurt (loyale klant?!) , ze kijken slechts naar 1 kalender jaar, jammer......... ik blijf in ieder geval (voorlopig) bij mijn Alamo.de boeking.
Gr. Reny
Onze verslagen:
ik kreeg dezelfde reactie. Raar verhaal aangezien ik vorig jaar nog 24 dagen een auto heb gehuurd in BC.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 6420 Weergaves
-
Laatste bericht door Robv85
-
- 3 Reacties