Om nog even een duit in het zakje te doen m.b.t. een reservering aanpassen: dat is inderdaad echt verschrikkelijk. Voor mijn komende boeking in juni was de prijs onlangs gedaald met $85 met de landcode op de o zo populaire Christmas Islands. In eerste instantie had ik via landcode Nederland de beste prijs. Ik ga naar mijn huidige reservering, klik daar op wijzigen, zet de landcode op CI, vul de juiste CDP in en wat ik ook probeer, altijd blijft de 'oude' prijs terugkomen. In het scherm waar ik de auto kan kiezen staat de juiste prijs, maar wanneer ik doorklik en deze definitief wil maken, komt de oude prijs altijd weer terug. Zowel mobiel als op laptop.
Dus maar weer annuleren en opnieuw boeken, dan gaat het prima. De vorige keer (op IAH) leverde dat alleen een probleem op. Ook daar heb ik verschillende keren geannuleerd en opnieuw geboekt als er een betere prijs voorbij kwam. Reservering aanpassen kon niet.
De schermen waarop de namen van de boeker staan waren kapot in de garage. Iedereen (ook gold/five star/PC) werd naar de balie in de garage gestuurd. Rijbewijs laten zien en de medewerker haalt mijn reservering op.
"Waarom heb je zo vaak geannuleerd?"
- "Omdat de prijs steeds beter werd, maar jullie systeem steeds irritanter."
Door de vele annuleringen claimde de medewerker dat-ie niet de juiste gegevens op kon halen. Hij kwam niet verder dan een bonnetje waarop mijn reservering t.w.v. $685 opeens veranderd was naar $2240. Meer kon-ie er niet van maken.
Niet mee akkoord gegaan natuurlijk. Uiteindelijk kon een iets handiger collega er wel soep van maken en kwam alles in orde, maar dat heeft toch zeker 30/40 minuten geduurd.