Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickethulp deel 7 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)
Re: Tickethulp deel 7 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)
Volgens mij moet je in Frankfurt tijdens het overstappen door de paspoortcontrole. Dat was bij mij het geval.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Thanks! Is het een idee om op de komende wereld deal weken te wachten in september of is de kans klein dan tickets te kunnen vinden voor juni 2016? Air Berlin vliegt vanaf Dusseldorf voor €677,- pp naar LA (Amsterdam of Dusseldorf is vanaf ons even ver rijden
)

- Hans_Belgium
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Ik denk dat dat toch een goede prijs is voor een rechtstreekse vlucht 

Laatst gewijzigd door Mrvanilla op 16 jul 2015, 07:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bovenliggende berichten hoeven niet (geheel) geciteerd te worden
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Dat leek mij ook, met KLM ga ik dit niet vinden denk ik.. Hoe staan jullie tegenover Air Berlin? Is dit een goed alternatief ipv KLM?
Laatst gewijzigd door Mrvanilla op 16 jul 2015, 07:58, 1 keer totaal gewijzigd.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Waarom niet? Wij vlogen dit jaar in juni voor € 660 met KLM/Delta naar Las Vegas, geboekt in januari met de werelddealweken.Roy & Lisa schreef: Dat leek mij ook, met KLM ga ik dit niet vinden denk ik..
Maar als je nu een goede prijs ziet zou ik het boeken.
Marianne
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Wij hebben deze vlucht in 2011 gedaan. We hadden destijds geen eigen schermpjes maar voor de rest prima, niks mis mee.Roy & Lisa schreef:Dat leek mij ook, met KLM ga ik dit niet vinden denk ik.. Hoe staan jullie tegenover Air Berlin? Is dit een goed alternatief ipv KLM?
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Hoi allemaal! Ik ben van plan om in het voorjaar van 2016 twee maanden in en rondom Californië door te brengen. Ik ga uit van mei en juni, maar iets eerder of later kan ook. Probleem is dat ik echt 0,0 verstand heb van het boeken van voordelige vliegtickets. Ik heb altijd geleerd dat je zo vroeg mogelijk moet boeken, dus ben ik sinds deze week al een beetje aan het oriënteren. Ik ga daarbij steeds uit van een retourtje Amsterdam - Los Angeles, maar echt vrolijk word ik nog niet van de prijzen (niets onder 900,-). Bovendien kon ik via WTC mijn terugreis tot 17 juni plannen, later in de maand is blijkbaar nog niet bekend.
Zouden jullie mij wat tips kunnen geven waardoor ik wat specifieker en hopelijk effectiever kan zoeken? Vreemde tak van sport, die vliegtickets...
Ik ga dus alleen, ongeveer twee maanden lang. Ik ga uit van Los Angeles als uitvalsbasis, maar als Vegas/SF/wat dan ook handiger/goedkoper is, hoor ik dat graag!
Thanks! Matthijs
Zouden jullie mij wat tips kunnen geven waardoor ik wat specifieker en hopelijk effectiever kan zoeken? Vreemde tak van sport, die vliegtickets...
Ik ga dus alleen, ongeveer twee maanden lang. Ik ga uit van Los Angeles als uitvalsbasis, maar als Vegas/SF/wat dan ook handiger/goedkoper is, hoor ik dat graag!
Thanks! Matthijs

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Wil je rondreizen of moet je specifiek ergens zijn in California? Ben je bereid er wat voor te reizen? Aangezien je toch voor 2 maanden gaat is dat wat minder erg denk ik?! Dan kan je namelijk wel tickets krijgen voor zo'n 500,- / 550,-
Laatst gewijzigd door Mrvanilla op 23 jul 2015, 15:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Explore. Dream. Discover.
Travel 2017
Januari: Cuba+ Florida
April/Mei: Singapore,Vietnam,Cambodja
Aug: Japan
Travel 2017
-
- Amerika-ontdekker
Mijn voornaamste doel is om langere periode in Southern California door te brengen, vandaar dat ik L.A. als uitgangspunt neem. Ik ga geen strak reisschema maken, wil juist lekker vrij zijn en wel zien waar ik beland. 'Wat reizen' om daarmee goedkoper uit te zijn is dan ook geen enkel probleem. Ben benieuwd wat je in gedachte hebt!
Laatst gewijzigd door Mrvanilla op 23 jul 2015, 15:41, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerikafan
http://www.flugladen.de/checkout/flight ... agesize=10
Minder totaal nog zelfs. Ticket hierboven is 230,- + een multicity ticket naar Oslo en terug vanuit Gothenburg van bv KLM voor 150,- Maakt een totaal van 380,- alleen een nachtje slapen in Oslo zal je wel moeten, gezien de vertrektijd. Maar dat is dan ook juist wel weer leuk. Eventueel kan je je stop in Londen ook langer maken dmv stopover/multicity.
Minder totaal nog zelfs. Ticket hierboven is 230,- + een multicity ticket naar Oslo en terug vanuit Gothenburg van bv KLM voor 150,- Maakt een totaal van 380,- alleen een nachtje slapen in Oslo zal je wel moeten, gezien de vertrektijd. Maar dat is dan ook juist wel weer leuk. Eventueel kan je je stop in Londen ook langer maken dmv stopover/multicity.
Travel 2017
Travel 2017
-
- Amerika-ontdekker
Genius! Zo creatief ga ik dus nooit worden als het gaat om tickets zoeken... Ik ben zeker bereid om een route als deze af te leggen, dus hier kan ik een hele hoop mee, thanks!
Deze data zijn wel wat vroeg in het jaar, dat scheelt misschien nog wat in de prijs. Je vliegt op SF en terug vanuit Santa Ana, is dat altijd goedkoper dan LAX? Nog andere algemene tips waar ik op moet letten? Als anderen nog ideeën hebben, shoot!
Deze data zijn wel wat vroeg in het jaar, dat scheelt misschien nog wat in de prijs. Je vliegt op SF en terug vanuit Santa Ana, is dat altijd goedkoper dan LAX? Nog andere algemene tips waar ik op moet letten? Als anderen nog ideeën hebben, shoot!

-
- Amerikafan
http://www.flugladen.de/checkout/flight ... agesize=10
Deze is wat later in het jaar + terug op Düsseldorf (scheelt wat gereis) en vertrek vanuit Göteborg voor 380,- +80 enkeltje=460,-
Je kan er ook nog mee wachten, aangezien het nog wel bijna een jaar duurt voor je wilt gaan. Er komen vast nog wel leuke deals vanuit Nederland (wel wat duurder waarschijnlijk).
Deze is wat later in het jaar + terug op Düsseldorf (scheelt wat gereis) en vertrek vanuit Göteborg voor 380,- +80 enkeltje=460,-
Je kan er ook nog mee wachten, aangezien het nog wel bijna een jaar duurt voor je wilt gaan. Er komen vast nog wel leuke deals vanuit Nederland (wel wat duurder waarschijnlijk).
Travel 2017
Travel 2017
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Even een vraagje aan de kenners hier:
Via Momondo ben ik de prijzen wat in de gaten aan het houden voor onze reis in de zomer van 2016 richting Denver. Het goedkoopste tarief daar is via een vlucht met Icelandair. De prijs op Momondo ligt iets lager dan op de website van Icelandair zelf, alleen moet er geboekt worden via mytrip.com.
Zijn zo'n websites betrouwbaar? Of is het beter iets meer te betalen via de website van de luchtvaartmaatschappij zelf? Zijn alle voorwaarden via een mytrup.com dezelfde als op de pagina van Icelandair zelf?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Via Momondo ben ik de prijzen wat in de gaten aan het houden voor onze reis in de zomer van 2016 richting Denver. Het goedkoopste tarief daar is via een vlucht met Icelandair. De prijs op Momondo ligt iets lager dan op de website van Icelandair zelf, alleen moet er geboekt worden via mytrip.com.
Zijn zo'n websites betrouwbaar? Of is het beter iets meer te betalen via de website van de luchtvaartmaatschappij zelf? Zijn alle voorwaarden via een mytrup.com dezelfde als op de pagina van Icelandair zelf?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Zuidwest USA 2006: http://zuidwestusa06.wordpress.com
New York 2008: http://ny08.wordpress.com
Midwest USA 2016: http://midwestusa16.wordpress.com
New York 2008: http://ny08.wordpress.com
Midwest USA 2016: http://midwestusa16.wordpress.com
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Is 849 euro een redelijke prijs voor:
Rechtstreeks heen van Amsterdam naar Chicago op 11 april 2016
terug met 1 overstap van Las vegas naar Amsterdam op 17 mei?
Anna
Anna
Ik vind het wat hoog. Maarja, het is ook ver weg. Ik zou nog wat rondkijken, tijd genoeg. Aan de andere kant, het is wel een efficiente route (8.30 op de heenweg, 12.15 op de terugweg, redelijk gunstige tijden. De vraag is ook: om hoeveel stoelen gaat het. Met een stoel kun je denken: wil ik 150 euro voordeel proberen (en tijd investeren), of wil ik nu zekerheid? Hoe meer stoelen, hoe lastiger die afweging wordt. Ga je met z'n vieren dan kan het al zo 600 euro schelen.
Overigens, met SAS kun je, met wat minder directe routes, voor ruim 100 euro minder vliegen op dit moment. http://www.kayak.nl/flights/AMS-ORD/201 ... 2016-05-17
Mijn advies zou zijn: nu al voor jezelf een treshold bepalen: komt het daaronder (en klopt het qua vliegtijden, directheid, etc) dan direct boeken. Elke paar dagen een keer Kayak en Google flights refreshen om te kijken wat de tarieven zijn. In september (vanaf 9/9) weer KLM werelddealweken. Wellicht dat deze route dan goedkoper wordt.
Overigens, met SAS kun je, met wat minder directe routes, voor ruim 100 euro minder vliegen op dit moment. http://www.kayak.nl/flights/AMS-ORD/201 ... 2016-05-17
Mijn advies zou zijn: nu al voor jezelf een treshold bepalen: komt het daaronder (en klopt het qua vliegtijden, directheid, etc) dan direct boeken. Elke paar dagen een keer Kayak en Google flights refreshen om te kijken wat de tarieven zijn. In september (vanaf 9/9) weer KLM werelddealweken. Wellicht dat deze route dan goedkoper wordt.
-
- Amerikakenner
Dank zover je reactie.
Bij de klm deals gaan dan alle vluchten in de aanbieding of kan het zijn dat "onze" vlucht geen aanbieding is?
Bij de klm deals gaan dan alle vluchten in de aanbieding of kan het zijn dat "onze" vlucht geen aanbieding is?
Dat kan, je weet het niet.. Het blijft een gok.. Zekerheid koop je nu, wil je afwachten dan is er een grote kans dat je goedkopere opties krijgt, maar dat hoeft niet. Het kan ook duurder worden. Als morgen de oliemarkt een klap krijgt en de brandstofprijzen de lucht in schieten bijvoorbeeld. Resultaten uit het verleden bieden geen..
-
- Amerikakenner
Oké. We wachten nog even een nemen de gok. 

-
- Amerikafan
Nèt ietsje anders... 11 april van Amsterdam naar Chicago, en terug vanuit Santa Ana (net onder LA) naar Düsseldorf voor 630,- met beide 1 tussenstop in Londen.covri schreef:Is 849 euro een redelijke prijs voor:
Anna
Òf echt nog wat anders is Amsterdam naar New York, en terug Santa Ana Düsseldorf voor 520. Mocht je zin hebben in een aantal dagen New York

Maar er komen vast nog wel leuke prijzen voorbij. 849,- vind ik aardig aan de prijs voor die periode.
Travel 2017
Travel 2017
-
- Amerikakenner
Klinkt allemaal aantrekkelijk maar helaas
we brengen een camper van Chicago naar Las Vegas. Dus begin en eind bestemming staan vast.

we brengen een camper van Chicago naar Las Vegas. Dus begin en eind bestemming staan vast.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 3230 Weergaves
-
Laatste bericht door roverdijk
-
- 16 Reacties