Gewoon brutaal zijn en je status matchen aan de National Executive Elite status, daar staat PC tegenover. Mij is het zo ook gelukt, is er iemand die ook daadwerkelijk je membership pass gaat bekijken heb je pech.Janssen_R schreef: ↑19 apr 2022, 22:46Begrijp ik! Maar ik had het idee dat het hier een aantal mensen is gelukt om dit voor elkaar te krijgen zonder andere speciale memberships. Maar mogelijk is dat toch niet het gevalIsherea schreef: ↑19 apr 2022, 22:37
Alleen als je een vergelijkbare status hebt bij een andere verhuurder kun je upgraden naar PC bij Hertz. Deze zijn: National EC executive elite, Avis Presidents Clib of SIXT Platinum.![]()
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
-
- Amerikafan
- Partner van: yente
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
-
- Amerikafan
- Partner van: yente
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Als ik het goed heb wordt de goedkoopste boeking geannuleerd op de startdag. @bedeve kun je dit bevestigen?mikekiwi schreef: ↑19 apr 2022, 20:15
Bedoel je dat bij 2 boekingen op 1 account een willekeurige boeking geannuleerd wordt op de startdag? Of dat als ik me bij de counter heb gemeld voor reservering 1, reservering 2 automatisch vervalt?
Ik heb nu de SUV op een gast-account geboekt, maar het lukt me niet om met met mijn Hertz-account alsnog een andere boeking te maken (zie eerdere foutmelding). Ik denk dat het verstandig is (correct me if I'm wrong) om juist de SUV-boeking nu te verwijderen, de cat. C boeking te maken op mijn Hertz PC-account, en dan zien of het me met een ander account (liefst met dezelfde credit-card) lukt om alsnog die SUV alsnog te boeken...
Mocht je een backup boeking maken met een andere account (en dus waarschijnlijk op iemand anders naam) zul je voor diegene ook een Creditcard moeten hebben, de naam op de CC moet overeen komen met de hoofdboeker.
Als jij je met een van beide boekingen gewoon in de auto die je hebt uitgezocht bij het uitrijdpoortje meldt vervalt de andere boeking automatisch. Het is wel zo netjes om zelf even te annuleren via app of website.
Bij mij is de betaling ook ineens weg van mijn CC (geboekt via Avis.dk).
Zal vanavond ook eens gaan mailen.
Zal vanavond ook eens gaan mailen.
Isherea schreef: ↑20 apr 2022, 00:37Als jij je met een van beide boekingen gewoon in de auto die je hebt uitgezocht bij het uitrijdpoortje meldt vervalt de andere boeking automatisch. Het is wel zo netjes om zelf even te annuleren via app of website.
Duidelijk, bedankt!steentjuh schreef: ↑19 apr 2022, 23:42Als ik het goed heb wordt de goedkoopste boeking geannuleerd op de startdag. @bedeve kun je dit bevestigen?
Mocht je een backup boeking maken met een andere account (en dus waarschijnlijk op iemand anders naam) zul je voor diegene ook een Creditcard moeten hebben, de naam op de CC moet overeen komen met de hoofdboeker.
Onze zomertrip '24 naar Hawaii: Eilandhoppen op Hawaii
Bekijk ons reisverslag van ons bezoek aan het zuidwesten in 2022:
>> Kiwi's on tour<<
Bekijk ons reisverslag van ons bezoek aan het zuidwesten in 2022:
>> Kiwi's on tour<<
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Iemand een reactie hierop?georgesken schreef: ↑19 apr 2022, 11:27Zou het kunnen dat bij een maandhuur de one wayfee wegvalt bij Hertz tov een huur van 3 weken met code 510000? (Tussen lax en sfo)
Van 19 aug tot 9 sept kom ik boven 1300$ uit met onewayfee
Van 19 aug tot 16 sept krijg ik een prijs van 1190$ en zie ik geen onewayfee meer staan… (of zou die toch nog moeten worden bijbetaald achteraf?)
Kunnen jullie dit ook eens checken?
En kan je voor een maand huren en dan een week te vroeg inleveren?
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
- bedeve
- Amerika-expert
Wanneer je in hetzelfde account de mid-size auto hebt gehuurd en een gewenste auto hebt gehuurd wordt op de startdag de mid-size auto geannuleerd.
Vandaar die opmerking over de back-up boeking in een ander account
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- bedeve
- Amerika-expert
Binnen Californie wordt geen one way -dropoff fee gerekend.georgesken schreef: ↑20 apr 2022, 08:41
Zou het kunnen dat bij een maandhuur de one wayfee wegvalt bij Hertz
Iemand een reactie hierop?
Auto een week eerder inleveren .?
Ja ; zonder dat er verrekening plaatsvind
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Normaal geen one way fees in California of tussen Las Vegas en zuid California. Maar ik kwam onlangs dit tegen:
https://carhireteam.co.uk/guides/one-way-fees/
Blijkbaar bij een rental in San Francisco wel een one way fee. Die is volgens mij nieuw? Geen idee of dat ook effectief wordt toegepast bij alle verhuurders.
https://carhireteam.co.uk/guides/one-way-fees/
Blijkbaar bij een rental in San Francisco wel een one way fee. Die is volgens mij nieuw? Geen idee of dat ook effectief wordt toegepast bij alle verhuurders.
-
- Amerikakenner
@bedeve
Ik dacht ook dat er geen dropoff fee was, maar die staat wel vermeld bij de totale kosten als ik de huur bij hertz ingeef. Enkel als ik maandtarief kies staat dit er niet bij.

En dit staat er als ik week langer kies en maandtarief selecteer:

Ik dacht ook dat er geen dropoff fee was, maar die staat wel vermeld bij de totale kosten als ik de huur bij hertz ingeef. Enkel als ik maandtarief kies staat dit er niet bij.

En dit staat er als ik week langer kies en maandtarief selecteer:

1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
Is er iemand die al succesvol een auto heeft opgehaald met de hele lage prijs op Avis.is van begin april? Of word ik het proefkonijn?
Wij gaan het over 3 dagen proberen met een reservering voor 3 weken a $400, dus ben benieuwd of het allemaal gaat lukken.
Alles staat netjes gekoppeld aan Avis Preffered en de reservering is zichtbaar in de app. Dus heb goede hoop.

Wij gaan het over 3 dagen proberen met een reservering voor 3 weken a $400, dus ben benieuwd of het allemaal gaat lukken.
Alles staat netjes gekoppeld aan Avis Preffered en de reservering is zichtbaar in de app. Dus heb goede hoop.

- bedeve
- Amerika-expert
Tis Zot @georgesken ...georgesken schreef: ↑20 apr 2022, 10:07@bedeve
En niet alleen zoals wel vaker gebeurt op .com zelfs op .be zit deze vout er in !
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
@OSMDonald Ik ga vrijdag, dus laat het weten (Avis.dk) , maar verwacht geen problemen
- bedeve
- Amerika-expert
Tis niet te hopen dat iedereen die een auto huurt hier ook nog laat weten dat het gelukt is ...
Voor foto's en een review van je auto is er al jarenlang een apart topic, dat je hier vind:
viewtopic.php?f=30&t=27599&p=1278315&hi ... e#p1278315
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
En wbt de N744100:
Thank you for taking the time to contact Avis Customer Service in regards to the discount number provided. We will be more than happy to address your inquiry.
We can confirm it is from British Airways for Executive Blue. If you require further details of its benefits and validation, please contact British Airways directly.
Thanks for choosing Avis, we appreciate your business and hope you have a great day.
-
- Amerikakenner
Ok, en je punt is…?
Waarom zou dit fout zijn als dit in de voorgestelde afrekening staat?
Dit vind ik wel iets andere situatie. Zitten meerdere mensen hier in spanning (waaronder ik) omdat niet alles helemaal vlekkeloos is gegaan met de reservering bij Avis.dk. In eerste instantie geen bevestigingsmail, betaling die ineens van je CC verdwijnt.bedeve schreef: ↑20 apr 2022, 11:12Tis niet te hopen dat iedereen die een auto huurt hier ook nog laat weten dat het gelukt is ....
Voor foto's en een review van je auto is er al jarenlang een apart topic wat je hier vind ;
viewtopic.php?f=30&t=27599&p=1278315&hi ... e#p1278315
Zou het toch waarderen als mensen het hier vermelden of er problemen zijn geweest of niet.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 16
En uit het Avis Preferred topic:PieterSilke schreef: ↑16 apr 2022, 06:13
Hier ben ik dan, tadaaanee sorry drukke reis zoals iedereen wel weet. Ondertussen al tot in monument valley geraakt met, jawel de Avis wagen via avis.is voor 400 euros voor drie weken. Alles perfect verlopen bij ophalen. Echter stond de wagen wel niet klaar, moest nog gewassen worden. Na goe half uur kwam de wagen ten voorschijn, nog nat van de carwash. We rijden nu rond in een Jeep Compass. Tevreden met de wagen, echter wel enorm hoog verbruik naar mijn ervaring. Maar klagen mogen we niet met deze top prijs in deze tijden!
Gast schreef: ↑17 apr 2022, 15:30Ondertussen zijn we in US en hier kort mijn ervaring met Avis.
Geboekt: Avis.DK en vooruit betaald, vliegveld Austin TX.
Geboekt: Premium SUV
Aangekomen op het vliegveld meteen doorgelopen naar de garage. Daar aangekomen is er een klein kantoortje van Preferred. Daar mij gemeld en na ontvangst van mijn CC en Avis nummer meteen een auto gekregen. Dit was voor mij de eerste keer Avis en ging dus goed.
Gekregen een Suburban met 27K op de teller. Auto was niet de schoonste echter acceptabel.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Zolang je de reservering terugvindt op Avis.com onder 'Reservations' --> 'View/Modify/Cancel', zie hier zou ik me niet al te druk maken.
Roland
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 26
Mijn betaling aan Avis.de is ook verdwenen van mijn cc.
Bij Avis.com vindt ik echter beide reserveringen nog gewoon terug.
Staat wel bij “prepaid”. Ben benieuwd in juni .
Estimated Total (DKK) DKK920.29
Amount Prepaid (DKR) 920.27
Base Rate DKK920.27
Mileage Unlimited
Rental Options DKK0.00
Discount Codes
Fees & Taxes DKK0.00
Rate Terms & Conditions
Payment Received: UNKNOWN ************7232 (DKR)
Bij Avis.com vindt ik echter beide reserveringen nog gewoon terug.
Staat wel bij “prepaid”. Ben benieuwd in juni .
Estimated Total (DKK) DKK920.29
Amount Prepaid (DKR) 920.27
Base Rate DKK920.27
Mileage Unlimited
Rental Options DKK0.00
Discount Codes
Fees & Taxes DKK0.00
Rate Terms & Conditions
Payment Received: UNKNOWN ************7232 (DKR)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 20495 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 15 Reacties