Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Prijs vliegtickets daalt flink
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: Prijs vliegtickets daalt flink
Misschien is het gewoon een foutje van connections, wel een heel vervelend foutje waar je toch van schrikt.
Er hebben in januari heel veel mensen van het forum bij connections geboekt en tot nu heeft nog verder niemand een brief gehad.
Er hebben in januari heel veel mensen van het forum bij connections geboekt en tot nu heeft nog verder niemand een brief gehad.
Dit was de informatie die stond op de bijgaande nota:
Reis info Reservatie info
Bestemming Denver, Colorado
Vertrekdatum 15-Aug-09
Reservatiedatum 27-Jan-09
Afdruk datum 03-Mar-2009 Bestelbon
En dit stond op de eerdere nota:
Bestemming Chicago, Illinois, O. Hare Int.
Vertrekdatum 15-Aug-09
Ik heb de 2 nota's naast elkaar gelegd en er zit muv de tax geen verschil in.
Vooralsnog heeft connections nog niet gereageerd.
Bestemming Denver, Colorado
Vertrekdatum 15-Aug-09
Afdruk datum 03-Mar-2009 Bestelbon
En dit stond op de eerdere nota:
Bestemming Chicago, Illinois, O. Hare Int.
Vertrekdatum 15-Aug-09
Ik heb de 2 nota's naast elkaar gelegd en er zit muv de tax geen verschil in.
Vooralsnog heeft connections nog niet gereageerd.
Onze site: http://www.vdheijdeninusa.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Annie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Vreemd.
Maar je hebt al wel je e-tickets?
Wij hebben het ook een keer gehad, was niet bij connections, wij hadden de tickets in een keer betaald i.v.m. met eventuele verhoginge,die je dan niet meer hebt.
Na een telefoontje was het opgelost.
Misschien kan je bellen dan heb je vlugger antwoord?
Maar je hebt al wel je e-tickets?
Wij hebben het ook een keer gehad, was niet bij connections, wij hadden de tickets in een keer betaald i.v.m. met eventuele verhoginge,die je dan niet meer hebt.
Na een telefoontje was het opgelost.
Misschien kan je bellen dan heb je vlugger antwoord?
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Je zou bijna denken dat de tickets pas kortgeleden definitief zijn gemaakt (lees: betaald) door connections.be en dat door prijsstijgingen je nu moet bijbetalen. Ik zou zeker een duidelijke uitleg van ze eisen en me niet laten afschepen met een standaard verhaaltje. Ik ga er vanuit dat je in België (is immers geboekt in België) ook geen toeslagen meer mogen worden doorberekend nadat alles betaald is en de tickets uitgegeven zijn?
Als je kijkt op de site van United, staat dan bij jouw itineray ook 'confirmed'? En stond dat er ook al voordat je dit bericht van connections.be kreeg?
Roland
Als je kijkt op de site van United, staat dan bij jouw itineray ook 'confirmed'? En stond dat er ook al voordat je dit bericht van connections.be kreeg?
Roland
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Contacteer:
Wij hebben ook onze tickets geboekt bij Connections.be maar we hebben geen bericht gehad van bijbetalen o.i.d. Ben ik overigens ook niet van plan want dat is niet volgens de voorwaarden. Wij hebben de tickets gelijk bij boeking betaald en dan mogen er naderhand geen toeslagen meer extra in rekening worden gebracht.
Marjan
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Wat onduidelijke berichten van Connections, 2 keer een mail met de stukken waarbij de informatie onduidelijk is en 1 mail met excuses, dat het allemaal in orde is.
Bij United stonden de vluchten 2 weken geleden al als "confirmed", dus ik weet niet precies wat er aan de hand is, heb wel om uitleg gevraagd.
Bij United stonden de vluchten 2 weken geleden al als "confirmed", dus ik weet niet precies wat er aan de hand is, heb wel om uitleg gevraagd.
Onze site: http://www.vdheijdeninusa.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Nou hopen dat ze je die kunnen geven.
Hoogseizoen 474 euro Brussel San Francisco
Dacht ik er goed aan te doen om vroeg (november) te boeken voor een vlucht naar San Francisco, is de prijs nu honderden euro's lager. Ik vlieg in 21 juli voor 750 euro vanaf Dusseldorf, 17 augustus terug. Nu op ebookers 474 euro, vanaf Brussel (22-7 heen, 17-8 terug). Dat is even slikken. Wel bij deze vlucht 4 uur wachttijd in Atlanta.
Voor wie er zijn voordeel mee kan doen! Zelfde prijs naar Las Vegas
Voor wie er zijn voordeel mee kan doen! Zelfde prijs naar Las Vegas
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Re: Hoogseizoen 474 euro Brussel San Francisco
Jemig, prijzen kunnen blijkbaar nog lager ... Als ik in november een prijs had gezien voor EUR 750 naar de westcoast, dan had ik ook geboekt (maar Dld is geen optie voor mij, en ik kwam niet uit onder de EUR 1.000) ... Ik vlieg nu voor EUR 550 met United. Dit is dus nog goedkoper en ook nog eens met Delta (gok ik, vanwege Atlanta) ... had ik 4 uur overstap graag voor over gehad ...
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Re: Hoogseizoen 474 euro Brussel San Francisco
Inmiddels is het al weer meer dan 800 euro.
- Annie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Er zijn weer super aanbiedingen bij connections.
Zo, Boston voor 220 euro!
Als ik niet al twee keer naar de USA ging dit jaar, dan wist ik het wel
!
Als ik niet al twee keer naar de USA ging dit jaar, dan wist ik het wel

Ik heb ook naar Boston gekeken. Geen enkele datum had dat tarief het was telkens duurder.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Ineke
- Amerikakenner
- Contacteer:
En die actie van de KLM is volgens mij ook behoorlijk "nep"
Gisteren ook zitten zoeken, nou ik kon niet een datum voor dat goedkope tarief vinden v.a. eind mei en juni.
Misschien zou het lukken als je in maart of april wilt gaan, maar in het vakantieseizoen zijn toch echt de goedkope tickets er al uit.
gr, Ineke
www.ine1149.web-log.nl

Gisteren ook zitten zoeken, nou ik kon niet een datum voor dat goedkope tarief vinden v.a. eind mei en juni.
Misschien zou het lukken als je in maart of april wilt gaan, maar in het vakantieseizoen zijn toch echt de goedkope tickets er al uit.
gr, Ineke
www.ine1149.web-log.nl
Ik kijk voor April en Mei en dat lukt dus gewoon niet.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ben benieuwd of ze ook nog een keer met leuke prijzen gaan komen voor eind augstus 

- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met connections wat betreft de klantenservice. Ik belde vorige week met ze om te informeren naar de mogelijkheid om de datum van onze terugvlucht te wijzigen (vanwege de expositie die mijn vriend plotseling in LA bij een galerie heeft aangeboden gekregen, wellicht hebben enkelen van jullie in een ander topic daar al over gelezen). Ze deden erg moeilijk, het kon niet vanwege het speciale tarief dat we hebben geboekt. Bovendien was de dame erg onvriendelijk, en sprak slecht Nederlands.
Vervolgens belde ik met British Airways en daar werd me verteld dat het wel degelijk te wijzigen is. Wanneer wij dat van te voren willen regelen moet dat via het reisbureau. Als we het toch via BA willen regelen moet het reisbureau een autorisatie afgeven (oftewel in de boeking aangeven) dat BA dit mag doen. Wanneer we al op reis zijn kan BA de wijziging uitvoeren.
Weet iemand hier meer over? En wat voor ervaringen hebben anderen met de klantenservice van Connections?
Vervolgens belde ik met British Airways en daar werd me verteld dat het wel degelijk te wijzigen is. Wanneer wij dat van te voren willen regelen moet dat via het reisbureau. Als we het toch via BA willen regelen moet het reisbureau een autorisatie afgeven (oftewel in de boeking aangeven) dat BA dit mag doen. Wanneer we al op reis zijn kan BA de wijziging uitvoeren.
Weet iemand hier meer over? En wat voor ervaringen hebben anderen met de klantenservice van Connections?
Hallo,
Nog geen ervaring mee. Ik weet wel dat toen wij in januari geboekt hebben aan speciaal tarief ze gezegd hebben
dat er geen wijzigingen mogelijk zijn.
Nog geen ervaring mee. Ik weet wel dat toen wij in januari geboekt hebben aan speciaal tarief ze gezegd hebben
dat er geen wijzigingen mogelijk zijn.
2008 : rondreis westkust - 2009 : NY \ LA \ LV - 2010 : LA \ LV \ Springdale - 2011 : LA/LV
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Ik heb al een paar keer bij Connections gebeoekt, wel telkens in één van hun shops hier in Leuven (dus niet via telefoon of internet), en de medewerkers daar waren altijd heel vriendelijk.
Goedkope promotietickets zijn altijd niet wijzigbaar/niet annuleerbaar, dat is bij elke maatschappij en touroperator zo. Wijzigbare tickets zijn altijd duurder. Je kan steeds proberen of de maatschappij ze toch nog wilt wijzigen, maar dat zal volledig van de goodwill van die maatschappij afhangen.
Goedkope promotietickets zijn altijd niet wijzigbaar/niet annuleerbaar, dat is bij elke maatschappij en touroperator zo. Wijzigbare tickets zijn altijd duurder. Je kan steeds proberen of de maatschappij ze toch nog wilt wijzigen, maar dat zal volledig van de goodwill van die maatschappij afhangen.
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Ik heb tweemaal tickets bij ze besteld en elke keer waren ze heel vriendelijk.
Maar bij boeking hebben ze heel duidelijk aangegeven dat de tickets niet wijzigbaar of annuleerbaar zijn.
Ik denk dat het zoals koen70 schrijft, volledig afhangt van de goodwill van de maatschappij.
Carine
Maar bij boeking hebben ze heel duidelijk aangegeven dat de tickets niet wijzigbaar of annuleerbaar zijn.
Ik denk dat het zoals koen70 schrijft, volledig afhangt van de goodwill van de maatschappij.
Carine
Groetjes,
Carine
Carine
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 3564 Weergaves