Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 8 (info in 1e bericht)
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 8 (info in 1e bericht)
Ik zie niet direct een probleem. Op de site :
https://americanvacation.be/autoverhuur-amerika/ Vind je direct een link om een auto te huren zonder dat je een reis moet hebben geboekt en deze gaat onmiddellijk naar de bovenvermelde url.
https://americanvacation.be/autoverhuur-amerika/ Vind je direct een link om een auto te huren zonder dat je een reis moet hebben geboekt en deze gaat onmiddellijk naar de bovenvermelde url.
- Almere vak V
- Amerika-expert
Ook ik heb een auto geboekt via bovenstaande link voor onze vakantie 2 weken geleden. Was binnen 5 minuten op weg met de geboekte auto zonder vragen of wat dan ook.Q-BiC schreef:Ik vraag mij af of je met http://www.alamo-affiliate.de/american_vacations geen problemen krijgt aan de balie. Dit is immers een discount voor "American Vacation" customers. Zou je dan niets moeten voorleggen ter bewijs?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wat is de beste locatie in Washington DC om een huurauto op te halen?
Ik neem aan dat Washington Dulles Airport het beste is, ivm veel keus?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Je geeft gelukkig zelf het antwoord alMadphil schreef:Wat is de beste locatie in Washington DC om een huurauto op te halen?

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Haha ja, het was even de afweging tussen:
- weinig slepen met de koffers en weinig keus, of
- veel slepen met de koffers en veel keus.
Maar nu ik dit aan het typen ben bedenk ik dat het hotel misschien wel een airport shuttle heeft.
- weinig slepen met de koffers en weinig keus, of
- veel slepen met de koffers en veel keus.
Maar nu ik dit aan het typen ben bedenk ik dat het hotel misschien wel een airport shuttle heeft.
DCA is ook helemaal prima hoor, net zo veel keuze. En een stuk beter bereikbaar vanuit DC, een metroritje van twee stops en je bent er.
Hallo,
Zijn er ondertussen al mensen die geboekt hebben via us car hire (dollar) en hun auto reeds hebben opgehaald ?
Zo ja, wat is jullie ervaring ?
Zijn er ondertussen al mensen die geboekt hebben via us car hire (dollar) en hun auto reeds hebben opgehaald ?
Zo ja, wat is jullie ervaring ?
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Welke ervaring doel je op?
Ongeacht via welke broker je hebt gereserveerd, ter plekke is het vooral het personeel van Dollar (zowel balie als in de garage) die je ervaring bepaald. En die is op elke locatie anders.
Ongeacht via welke broker je hebt gereserveerd, ter plekke is het vooral het personeel van Dollar (zowel balie als in de garage) die je ervaring bepaald. En die is op elke locatie anders.

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
De laatste jaren regelmatig geboekt via us carhire, en altijd alles in orde, gewoon een betrouwbare broker.
-
- Amerikakenner
- Partner van: Sjaan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Inmiddels al iemand ervaring met de supervoordelige aanbieding van een paar maanden terug uit Prestige collectie van Hertz in Las Vegas. In ons geval 3,5 week voor nog geen 1300 Dollar.
Reisverslag 2018: https://www.pindat.com/reis/dagboek/not ... s-usa-2018
2010: New York + California
2011: Florida
2014: Florida
2015: Zuid West USA
2018: Utah-Nevada-Wyoming-Colorado
2020: Oregon + Washington
2010: New York + California
2011: Florida
2014: Florida
2015: Zuid West USA
2018: Utah-Nevada-Wyoming-Colorado
2020: Oregon + Washington
We hebben 2 reservaties lopen :Frasi schreef:Welke ervaring doel je op?
1 via US CAR HIRE bij DOLLAR (pick up Las Vegas en drop off San Francisco), 14 dagen, Minivan 7p : 565$
1 via ALAMO rechtstreeks, 14 dagen, Minivan 7p : 909$
Ik heb meer vertrouwen in Alamo (reviews en berichten op dit forum) maar het prijsverschil is toch groot ...
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Voor dat prijsverschil zou ik voor Dollar kiezen...
Daar ben ik ook enorm benieuwd naar!Ron Notenboom schreef:Inmiddels al iemand ervaring met de supervoordelige aanbieding van een paar maanden terug uit Prestige collectie van Hertz in Las Vegas. In ons geval 3,5 week voor nog geen 1300 Dollar.
Voor ons wacht er in Denver een Cadillac Escalade AWD/Lincoln Navigator (Categorie P6) voor 964 euro (3 weken)
Dacht eerst dat het een error was, maar het tarief is nu nog steeds beschikbaar.
Heb ook nog steeds een back-up reservering voor de executive-aisle bij Nationalcar voor 643 euro, maar die denk dat daar niet veel kans is op een vergelijkbare auto.
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Mijn ervaring met Alamo is beter dan met Dollar. De baliemedewerkers van Dollar lijken toch wat opdringeriger met extra's en vaak wordt je een auto toegewezen.
Maar met zo'n prijsverschil zou ik toch voor Dollar gaan. Gewoon even goed op letten aan de balie en je niets laten aansmeren. En zoveel verschillende Minivan's zijn er niet (doorgaans Dodge Grand Caravan of Chrysler Town &Country) dus dat kan ook niet echt mis gaan.
Maar met zo'n prijsverschil zou ik toch voor Dollar gaan. Gewoon even goed op letten aan de balie en je niets laten aansmeren. En zoveel verschillende Minivan's zijn er niet (doorgaans Dodge Grand Caravan of Chrysler Town &Country) dus dat kan ook niet echt mis gaan.

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
Weet je zeker dat het tarief bij Dollar wel inclusief alle verzekeringen is? Je geeft namelijk een tarief in USD, en normaliter zijn reserveringen bij US Car Hire altijd prepaid. Je kunt wel een postpaid reservering in USD via hen doen, maar dan is het een rate voor Amerikanen zonder CDW/SLI.Heather schreef: 1 via US CAR HIRE bij DOLLAR (pick up Las Vegas en drop off San Francisco), 14 dagen, Minivan 7p : 565$
Ik heb meer vertrouwen in Alamo (reviews en berichten op dit forum) maar het prijsverschil is toch groot ...
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik snap alle angst voor Dollar niet zo, ik huur bijna altijd daar, gewoon omdat ze goedkoop zijn. (Vaak de goedkoopste)
Baliemedewerkers die je extra’s willen verkopen tref je overal, gewoon overal nee op zeggen en klaar.
Nog nooit een negatieve ervaring gehad, en zeker op de grotere locaties kan je zelf een auto uitzoeken.
Baliemedewerkers die je extra’s willen verkopen tref je overal, gewoon overal nee op zeggen en klaar.
Nog nooit een negatieve ervaring gehad, en zeker op de grotere locaties kan je zelf een auto uitzoeken.
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Voor ons staat er ook een Cadillac Escalade te wachten in juli in Las Vegas voor $1142,00 (3 weken), ben ook benieuwd!Ron Notenboom schreef:Inmiddels al iemand ervaring met de supervoordelige aanbieding van een paar maanden terug uit Prestige collectie van Hertz in Las Vegas. In ons geval 3,5 week voor nog geen 1300 Dollar.
Supplier Dollarroelb schreef:Weet je zeker dat het tarief bij Dollar wel inclusief alle verzekeringen is? Je geeft namelijk een tarief in USD, en normaliter zijn reserveringen bij US Car Hire altijd prepaid. Je kunt wel een postpaid reservering in USD via hen doen, maar dan is het een rate voor Amerikanen zonder CDW/SLI.Heather schreef: 1 via US CAR HIRE bij DOLLAR (pick up Las Vegas en drop off San Francisco), 14 dagen, Minivan 7p : 565$
Car type 7 Seater Passenger Van (MVAR) (details)
Hire type Silver Inclusive (details)
From 10 Jul 2018 at 16:30
To 23 Jul 2018 at 18:00
Pick up Las Vegas Airport (LAS)
Drop off San Francisco - OFarrell St (Dollar)
Number of days 14
Flight number DELTA2051
Total Price: $565.28
Payment received on 17 Mar 2018 $30.00
Total Due: $535.28
Please note that your car rental won't be valid until full payment has been made on the order.
Any outstanding balance is due by 15 May 2018. We will email you a reminder, but please note that it is your responsibility to ensure that the balance is paid by that date.
Silver Inclusive
1 or 2 drivers - email us for details (up to 4 drivers in California only).
Rental with unlimited mileage.
Loss Damage Waiver (LDW) / Collision Damage Waiver (CDW) - This covers damage to the car.
Supplemental Liability Insurance (SLI) up to $1M cover - This covers damage and injuries to 3rd Parties.
Uninsured / Under-insured Motorist Protection (UMP) - This covers the eventuality that an uninsured driver is involved in an incident with you.
All taxes and airport fees.
The tank will be full on collection. If you return empty you will be charged for the tank of fuel on return of the car. If you select Alamo or National, and return the car full then you will not be charged.
Save Time at the desk with Alamo and National Kiosks (for bookings of 30 days or less).
Ik heb al een voorschot betaald en op 15/05 wordt alles gedebiteerd.
Zie ik iets qua verzekeringen over het hoofd ?

Laatst gewijzigd door Hinko op 10 mei 2018, 16:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Modkleur blauw verwijderd.
Reden: Modkleur blauw verwijderd.
Ik huur ook al jaren bij Dollar.
Een keer een probleem met een langzaam leeglopende band. Ik kon hem direct omruilen.
Verder op MCO diverse keren uit de rij uitgezocht en een keer een grandioze upgrade gehad van een Ford Focus (oid) naar een Ford Crown Victoria (zo'n echte US politie auto) als ik hem tenminste wou hebben. Een keer raden. Twee keer gehad dat er naast de kiosk een klaar stond. Een keer een (upgrade) grote Chrysler en in maart dit jaar weliswaar een midsize SUV als gereserveerd, maar een met nog geen 400 miles op de teller. Alleen de bestuurdersgordel was gebruikt, de andere zaten nog in de fabriekshoesjes.
Je begrijpt misschien al, mij hoor je niet klagen over Dollar, ook eigenlijk altijd de goedkoopste bij een combinatiereis via Expedia..
Een keer een probleem met een langzaam leeglopende band. Ik kon hem direct omruilen.
Verder op MCO diverse keren uit de rij uitgezocht en een keer een grandioze upgrade gehad van een Ford Focus (oid) naar een Ford Crown Victoria (zo'n echte US politie auto) als ik hem tenminste wou hebben. Een keer raden. Twee keer gehad dat er naast de kiosk een klaar stond. Een keer een (upgrade) grote Chrysler en in maart dit jaar weliswaar een midsize SUV als gereserveerd, maar een met nog geen 400 miles op de teller. Alleen de bestuurdersgordel was gebruikt, de andere zaten nog in de fabriekshoesjes.
Je begrijpt misschien al, mij hoor je niet klagen over Dollar, ook eigenlijk altijd de goedkoopste bij een combinatiereis via Expedia..
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 20589 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 15 Reacties