Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Prijs vliegtickets daalt flink

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Re: Prijs vliegtickets daalt flink

Bericht door Coyote »

Ineke schreef:Yes, tóch geboekt
Nu dan wel gefeliciteerd! :D

Mooi hoor. Vliegtijden zijn niet verkeerd. Vooral terug is het wel prettig dat je niet 's ochtends vroeg al vertrekt. Net als ons, vertrekken jullie pas 's avonds.

Enneh, een globale route plaatsen mag ook hoor. Gaan jullie ook richting Mount Rushmore en/of Yellowstone?

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
santalyd
Amerikafan

Bericht door santalyd »

Hm, die daling van de prijzen vanwege de vliegtax en beveiligingstoeslag zal zeker niet gelden op reeds gemaakte boeking... Dan word je dus gestraft als je wel vanaf Amsterdam vliegt en trouw bleef en niet hebt gewacht op prijsverlagingen of naar de concurrent in Belgie of Duitsland ging :P
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Ik zag net dat die goedkope tickets alleen gelden wanneer je van nu tot (zo'n beetje) juni gaat vliegen....

Ik zit een beetje met een dilemma. In juli/begin augustus gaan mijn vriend en ik een reis maken in de States (NY-Denver-route naar LA). 5 augustus vliegen we weer terug.
Nu heeft hij een expositie aangeboden gekregen in een gallery in LA, hij is kunstenaar (dus helemaal te gek :dance: ). En waarschijnlijk wordt dat september.....
Om nou na 3/4 weken thuis weer terug te vliegen....kan wel, maar in september zijn die tickets dus niet meer zo goedkoop. Nu vind je tickets voor 400/500 euro pp, tegen die tijd voor minimaal 700 euro pp. Wat denken jullie? Als het zo doorgaat met de kredietcrisis worden de tickets in die periode ook zo goedkoop als nu....of heb je als je lang wacht het risico dat je de hoofdprijs moet betalen voor een ticket?
santalyd
Amerikafan

Bericht door santalyd »

Gefeliciteerd! Dat lijkt me echt goed nieuws :beerchug:

Nu zijn de prijzen inderdaad laag tot half juni, maar vandaag kwam naar buiten dat de vliegtax en toeslagen lager worden om mensen te trekken, dus het blijft gokken maar het lijkt me dat er tzt ook aanbiedingen zullen zijn..
santalyd
Amerikafan

Bericht door santalyd »

Krijg nu net de Schiphol-nieuwsbrief binnen, voor 414 naar Las Vegas met United van 19-2 t/m 16-6.
http://www.schiphol.nl/Reisbureau/BoekT ... ferID=6003
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Ja, het is echt goed nieuws......en staat natuurlijk goed op je cv, als je ge-exposeerd hebt in LA.

Waar ik nu aan twijfel is het volgende: We zouden ook onze terugvlucht kunnen uitstellen tot na de opening (dus 3/4 weken langer blijven). Vorige reis hebben we ook zoiets gedaan en dat kostte ons maar $100 pp (en de dollar stond historisch laag, was trouwens United). Wijzigen is dus goedkoper dan 2 keer vliegen. Alleen waar gaan we dan verblijven? Ik heb familie in LA maar wil ze dit niet vragen.... Er is een kans dat ze zelf die maand op vakantie zijn en misschien kunnen we dan in hun huis wonen (ben al een beetje aan het polsen...).

Ik zou er kunnen blijven omdat ik net werkloos ben geworden. Werkloos betekent vrij maar ook geldloos :(

Maar goed, dit is iets waar we zelf heeeel hard over na moeten denken (bovendien wil ik natuurlijk liever weer aan het werk en geld verdienen dan arm op vakantie moeten).
Iwan & Evelien
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 15

Goedkoop vliegen - aanbieding

Bericht door Iwan & Evelien »

Hallo allemaal,

Regelmatig zoek ik naar goedkope vluchten, maar wat ik hier tref is echt goedkoop.....

Kennissen van me willen hartje zomer naar het westen van de USA (27 juni - 18 juli) en vonden nog volop tickets voor Euro 453,- ! Je vliegt dan van Amsterdam naar Denver, en dan zit je op slechts 575 km van de eerste grote parken in Utah. Vergelijk dat maar eens met Los Angeles, wat bijna 700 km van de dichtsbijzijnde canyons en valleys in Utah ligt.

Ik weet niet of ik het zo hoor te vermelden, maar het verbijsterde mij dat ik Denver nog nooit als bestemming had gevonden, terwijl het toch zo dichtbij de mooie natuur ligt. Deze tickets het ik via http://www.kayak.com gevonden en zijn inclusief alle taxen en toeslagen.

Hopelijk help ik hier nog iemand mee....

Groetjes,
Iwan
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Goedkoop vliegen - aanbieding

Bericht door nieuwenoord »

Wij zijn vorig jaar geëindigd in Denver en doen dat dit jaar weer hoor. Beiden keren begonnen in San Francisco, maar een rondje Denver kan ook prima. Kijk maar eens op het forum hoeveel mensen dit jaar beginnen of eindigen (of allebei) in Denver, dat zijn er heel wat!
Gypsygirl1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Bericht door Gypsygirl1 »

Verleden jaar (2008) een pracht rondreis gemaakt die begon en eindigde in Denver, in 1999 ook en dit jaar van Orlando naar Denver!
bbeurden
Amerikakenner

Bericht door bbeurden »

Ook wij vliegen dit jaar terug vanuit Denver, maar nadeel is wel dat je met KLM/NWA geen rechtstreeks verbinding hebt tussen Amsterdam en Denver.
Heeft als het even kan mijn voorkeur.
Bauke
Zie voor de links naar alle reizen: http://www.bbeurden.nl/
myste87
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door myste87 »

Via Connections.be hadden wij voor onze reis tickets geboekt.

Vandaag kregen wij een bericht met een nota, of wij 196,00 bij wilden betalen, ik heb de nota's naast elkaar gelegd en het verschil zit hem wil in de taxes.

De tickets zijn al betaald (gelijk bij reservering).

Wie heeft dit ook mee gemaakt en wat is toen mee gedaan?
Onze site: http://www.vdheijdeninusa.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Hé, dat is vreemd. :?

Had je je e-ticket al wel ontvangen? Dus een bevesting met de boekingsreferentie (code van 6 cijfers/letters)?

Of zou Connections.be het ticket nog niet betaald hebben aan de airline en dat zodoende het ticket nog niet officieel uitgegeven was?

Roland

jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Ik vind het ook wel vreemd hoor. Wanneer heb je de tickets geboekt?
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Bij onze boeking bij connections is expliciet gezegd dat als de tickets ineens betaald werden bij boeking, er niets meer kon wijzigen aan de prijs. Geen taxes, fuell toeslag od.

Ik zou zeker eens informeren !
Groetjes,
Carine
myste87
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door myste87 »

jerbia schreef:Ik vind het ook wel vreemd hoor. Wanneer heb je de tickets geboekt?
Ik heb de tickets besteld en betaald op 26 januari, ze zijn ook bekend bij United, want ik heb daar al een keer zitten kijken.

Heb gisteren een mail naar Connections gestuurd dat ik niet voornemens ben om het prijsverschil te betalen.
Onze site: http://www.vdheijdeninusa.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Ben benieuwd wat ze gaan antwoorden.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Vincent Morit
Amerikafan

Bericht door Vincent Morit »

Ik heb op 13 januari mijn reis, met United, geboekt naar New York. Hopelijk komen ze ook niet aan met een 'prijsverhoging'.
2007: Miami/Orlando
2009: San Francisco/Los Angeles/Las Vegas
2009: New York
2010: New York/Philadelphia/Washington
2011: Miami
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

myste87 schreef:Ik heb de tickets besteld en betaald op 26 januari, ze zijn ook bekend bij United, want ik heb daar al een keer zitten kijken.
Dat duidt er inderdaad op dat de tickets al uitgegeven (en dus ook betaald) zijn. Het lijkt mij dat ze dan niet meer prijsverhogingen mogen doorvoeren.

Sowieso is het gek, jij hebt nu toch al je gegevens al en hebt in principe niets meer nodig met connections.be?

Roland

Noortje1
Amerikakenner

Bericht door Noortje1 »

? Heb jij die informatie via mail gekregen?
hebben ook in januari geboekt bij connections, en ook direct betaald.
Ik wil echt niet bij betalen he. Trouwens hebben ze ook gezegd dat dat niet moest.
Dat was rede dat we direct moeten betalen.
Hou ons op de hoogte! Ben benieuwd.
2008 : rondreis westkust - 2009 : NY \ LA \ LV - 2010 : LA \ LV \ Springdale - 2011 : LA/LV
snellejan
Amerikafan

Bericht door snellejan »

hmm wij hebben ook geboekt bij connections, e ticket al ontvangen stoelen vastgelegt bij America airlines en volgens mij met de creditcard betaalt. het lijkt mij vreemd dat ze achteraf ineens kosten kunnen doorberekenen. :blink:

Maar ik ben benieuwd naar je uitkomst.

Jan
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer