Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen met Hertz Ultimate Choice
Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice
@jacko1972
Dat is mooi dat je goede ervaringen hebt. Mooi geregeld mbt het verhaal van de bizon!
Bij mij was het zo bij Hertz dat de sleutel van de Suburban gewoon in de auto lag bij de PC.
Ik vraag me ook af wat er gebeurt als je bijvoorbeeld uit de standaard SUV rij een auto zou kiezen en je PC reservering laat zien bij de exit booth. Ik heb wel een aantal keer een greeter $20 toegestopt om iets mooiers te krijgen bij National maar vroeg me wel altijd af of en hoe ze dat nu bij de exit booth doorkrijgen.
Ik heb ook in dit forum (geen idee meer waar) gelezen dat iemand het ook gewoon zo deed. Een auto uit een normale rij pakte en gewoon de auto mee kreeg. (Zolang er een sleutel in zit natuurlijk). Ik heb het zelf nog niet zo geprobeerd in ieder geval.
Dat is mooi dat je goede ervaringen hebt. Mooi geregeld mbt het verhaal van de bizon!
Bij mij was het zo bij Hertz dat de sleutel van de Suburban gewoon in de auto lag bij de PC.
Ik vraag me ook af wat er gebeurt als je bijvoorbeeld uit de standaard SUV rij een auto zou kiezen en je PC reservering laat zien bij de exit booth. Ik heb wel een aantal keer een greeter $20 toegestopt om iets mooiers te krijgen bij National maar vroeg me wel altijd af of en hoe ze dat nu bij de exit booth doorkrijgen.
Ik heb ook in dit forum (geen idee meer waar) gelezen dat iemand het ook gewoon zo deed. Een auto uit een normale rij pakte en gewoon de auto mee kreeg. (Zolang er een sleutel in zit natuurlijk). Ik heb het zelf nog niet zo geprobeerd in ieder geval.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 21
Dat vraag ik me ook weleens af. Ik heb bij uitrijden maar één keer de opmerking gehad gehad dat dit niet is wat ik gereserveerd had. Melden dat ik naar een andere rij was gestuurd was voldoende, was trouwens wel de waarheid. Toen had ik klasse A geboekt en iets meegenomen uit Five Star.
Dus ik vermoed dat een auto uitkiezen uit welke rij dan ook en uitrijden geen probleem is. Zeker niet als je C geboekt hebt.
Heb ook nog nooit een reservering hoeven laten zien, rijbewijs en cc en ze zien alles in de computer wat ze nodig hebben. Ik heb wel de app waar PC in staat maar er is zelden wifi in zo'n garage. Misschien maar eens een schermafdruk maken voor de zekerheid. Hoewel ik alleen maar goede ervaringen heb, zonder gedoe.
Dus ik vermoed dat een auto uitkiezen uit welke rij dan ook en uitrijden geen probleem is. Zeker niet als je C geboekt hebt.
Heb ook nog nooit een reservering hoeven laten zien, rijbewijs en cc en ze zien alles in de computer wat ze nodig hebben. Ik heb wel de app waar PC in staat maar er is zelden wifi in zo'n garage. Misschien maar eens een schermafdruk maken voor de zekerheid. Hoewel ik alleen maar goede ervaringen heb, zonder gedoe.
Tja, het blijft rommelig bij de verhuurders en lijkt meer mazzel als ik de verhalen zo lees.
Ook ik huurde altijd bij National nooit een probleem gehad.
Nu is National te duur maar Hertz ook en ben ik op Avis terecht gekomen. Alle stappen doorlopen
bij alle verhuurders de hoogste status. Quickpass ingevuld maar ik ga er vanuit dat ik even moet melden
voor de eerste keer dus hopen dat het rustig is.
Het is te hopen dat ze ook bij Hertz de boel weer op gang krijgen.
Ook ik huurde altijd bij National nooit een probleem gehad.
Nu is National te duur maar Hertz ook en ben ik op Avis terecht gekomen. Alle stappen doorlopen
bij alle verhuurders de hoogste status. Quickpass ingevuld maar ik ga er vanuit dat ik even moet melden
voor de eerste keer dus hopen dat het rustig is.
Het is te hopen dat ze ook bij Hertz de boel weer op gang krijgen.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Schijnbaar had iemand de "aanval" van de Bizon gefilm https://www.youtube.com/watch?v=PGxEBAPBbF0(ik had alleen maar foto's van de schade.Droopy4u schreef: ↑16 jun 2023, 21:02@jacko1972
2005 CA, AZ, NV, UT
2006 CA, OR, WA, ID, MT, WY, UT
2008 NV, UT, WY, MT, SD, CO
2009 FL en CA, AZ, NV
2012, 2014, 2014, 2015 en 2017 FL
2019 FL, GA, SC
2022 UT, ID, WY, SD, NE, CO
2023 Canada, WA, ID, MT
2024 FL
2024 DC, VA, DE, NJ, PA, NY, CT, RI, MA
2025 NV,CA,AZ,UT
2006 CA, OR, WA, ID, MT, WY, UT
2008 NV, UT, WY, MT, SD, CO
2009 FL en CA, AZ, NV
2012, 2014, 2014, 2015 en 2017 FL
2019 FL, GA, SC
2022 UT, ID, WY, SD, NE, CO
2023 Canada, WA, ID, MT
2024 FL
2024 DC, VA, DE, NJ, PA, NY, CT, RI, MA
2025 NV,CA,AZ,UT
Ongelooflijk. Wat een BIZONder verhaal zeg
. Zo te zien was de bizon er zelf overigens niet echt van geschrokken.

- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Ik heb vorig jaar oktober in LasVegas, met mijn gold canopy boeking, een Explorer meegenomen uit de reserved rij. Sleutel lag geheel links in het hoekje op het dashboard en bij de exit booth was ik binnen een minuut weg, niks geen opmerking gekregen.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Wat sneu voor de mensen die deze auto wel dachten te hebben gereserveerd. Het gaat ook alleen nog maar over de ‘dikke ik’.
Net een C4 type ( Polestar 2 of gelijkwaardig) gereserveerd in Orlando voor de periode rond Kerst. Was vreemd want gister was die versie nog in alle landen beschikbaar om te boeken. Gisteravond kon ik hem niet zo snel meer vinden, vanmiddag nog een keer gezocht, zelfde verhaal: onvindbaar. Alleen op de Ierse website stond hij er plotseling bij toen ik uitgelogd ging zoeken (nog steeds niet op de andere sites uitgelogd vindbaar, heel vreemd). Dus snel de reservering in Ierland gemaakt want qua prijs is hij erg scherp. 795 USD met betaal later voor 14 dagen. In Ierland zitten toch ook alle verzekeringen voor de VS erbij? Zag zo snel niks geks in ieder geval. Gelijk een mail gestuurd naar het Alpha mailadres met de vraag hem te koppelen aan mijn Hertz GPPC status.
2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
- HennyCox
- Amerikakenner
@peacelord Maak je niet zo druk. Maakt het leven een stuk fijner 

- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Probeer ook eens CDP 522000. Deze behoort tot Air France/KLM Flying blue. Heb wat zitten rommelen. Soms kom ik goedkoper uit met deze CDP dan met de 51k. Vergeet ook niet je Flying blue nummer te koppelen. 5 FB mile per euro is leuk verdienen.
Bijvoorbeeld: 3 weken juli. Ophalen en afleveren LAX:
859 usd voor een misdize suv.
859 voor een catogerie C ( dus te verwaarlozen ).
Met de 51k code is deze prijs 1011USD en 1000 USD.
Bijvoorbeeld: 3 weken juli. Ophalen en afleveren LAX:
859 usd voor een misdize suv.
859 voor een catogerie C ( dus te verwaarlozen ).
Met de 51k code is deze prijs 1011USD en 1000 USD.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
- Coyote Buttes
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
@peacelord en @HennyCox
PeaceLord zegt het juist en dat is nou net wat er mis is met jouw gedachtengang; Ikke, ikke, ikke.
Je neemt gewoon iemand anders zijn auto, als jij hem maar hebt.
Ik hoop dat ze jouw reservering een keertje pakken en jij daar staat te kijken, misschien dat je jezelf dan wel druk maakt.
PeaceLord zegt het juist en dat is nou net wat er mis is met jouw gedachtengang; Ikke, ikke, ikke.
Je neemt gewoon iemand anders zijn auto, als jij hem maar hebt.
Ik hoop dat ze jouw reservering een keertje pakken en jij daar staat te kijken, misschien dat je jezelf dan wel druk maakt.
- HennyCox
- Amerikakenner
Misschien had iemand mijn droomauto wel net voor mijn neus weggekaapt...hopelijk was jij dat en heb je nu een fijn gevoel daaroverCoyote Buttes schreef: ↑27 jun 2023, 12:10Ik hoop dat ze jouw reservering een keertje pakken en jij daar staat te kijken, misschien dat je jezelf dan wel druk maakt.

- HennyCox
- Amerikakenner
Ik heb dat ook al vaker gedaan, maar ben nu wel bang dat dit als ikke-ikke en als omkoping gezien gaat worden door @Coyote Buttes en @peacelord

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 68
Interessante code, hier https://www.hertz.nl/rentacar/partner/i ... rlines.jsp staan de details:
dus voor 522000 moet je een Air France instapkaart kunnen overleggen.Kies hieronder uw lidmaatschapsniveau met uw kortingscode (CDP nummer), en kies 'Air France-KLM' als uw vliegmaatschappij loyaliteitsprogramma. Vergeet niet uw Air France instapkaart of Flying Blue kaart te laten zien bij het ophalen van uw Hertz auto.
Air France Passagiers CDP 522000
Flying Blue Ivory CDP 629733
Flying Blue Silver CDP 963123
Flying Blue Gold CDP 963122
Flying Blue Platinum CDP 567704
Nu heb ik FB Silver en guess what: Zelfde prijs, voor 3 weken LAS scheelt CDP 963123 bijna $100 tov 510k

Bedankt voor het delen @dejong89

Voor een ruim 4 weken boeking in Florida met 2 locaties kon ik deze code overigens niet toepassen.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Kan je met deze klasse auto ook uit de president circle kiezen of moet je een elektrische auto kiezen? Weet iemand dit?
Intermediate Electric Elite
(C4) Polestar 2 oder ähnlich
Deze klasse is 100$ goedkoper dan de gewone C klasse
Intermediate Electric Elite
(C4) Polestar 2 oder ähnlich
Deze klasse is 100$ goedkoper dan de gewone C klasse
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
- HennyCox
- Amerikakenner
@georgesken Ja, die zag ik ook al voorbij komen. Ben benieuwd of iemand hier het antwoord op heeft.
Ik heb die C4 Polestar or similar gehuurd in Orlando. Duurt nog even, december '23. Ging er eigenlijk vanuit dat het geen verschil maakt of je elektrisch boekt of benzine. Bij de PC mag je toch gewoon iets in het algemeen kiezen, heb nergens gezien dat er dan de verplichting zou kunnen zijn om alleen elektrisch te kiezen. Maar mocht iemand aanvullende informatie hebben....graag!
2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Deze vraag is ook wel eens op Flyertalk voorbij gekomen.
https://www.flyertalk.com/forum/34947143-post944.html
Het lijkt dus geen probleem om een C4 te reserveren en iets uit de aisle te kiezen.
https://www.flyertalk.com/forum/34947143-post944.html
Het lijkt dus geen probleem om een C4 te reserveren en iets uit de aisle te kiezen.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 68
@georgesken @HennyCox maak een pay later boeking dan zie je Gold Canopy in de bevestiging hoop ik, anders cancel je 'm toch?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Stond er hier niet ergens dat het niet uitmaakte welke cdp je gebruikte van AMEX? dan heb je met de platinum meer korting denk ikharryh schreef: ↑27 jun 2023, 16:54Interessante code, hier https://www.hertz.nl/rentacar/partner/i ... rlines.jsp staan de details:dus voor 522000 moet je een Air France instapkaart kunnen overleggen.Kies hieronder uw lidmaatschapsniveau met uw kortingscode (CDP nummer), en kies 'Air France-KLM' als uw vliegmaatschappij loyaliteitsprogramma. Vergeet niet uw Air France instapkaart of Flying Blue kaart te laten zien bij het ophalen van uw Hertz auto.
Air France Passagiers CDP 522000
Flying Blue Ivory CDP 629733
Flying Blue Silver CDP 963123
Flying Blue Gold CDP 963122
Flying Blue Platinum CDP 567704
Nu heb ik FB Silver en guess what: Zelfde prijs, voor 3 weken LAS scheelt CDP 963123 bijna $100 tov 510ken alles zit erin.
Bedankt voor het delen @dejong89![]()
Voor een ruim 4 weken boeking in Florida met 2 locaties kon ik deze code overigens niet toepassen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 2023 Weergaves
-
Laatste bericht door Robv85
-
- 24 Reacties