Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur via www.usareisen.de deel 2
- JeroenB
- Amerikakenner
- Contacteer:
Re: Autohuur via www.usareisen.de deel 2
Je kan dan de auto vanaf de luchthaven dan toch voor een paar dagen huren en dan omruilen bij een ander verhuur station, gewoon even kijken wat het meest gunstig uitpakt voor jullie. Je kan er toch het nodige mee doen met het totaalbedrag aan extra fees.
Property Manager voor vakantie woningen in de Kissimmee area
Wie weet tot wanneer de vroegboekaction bij usareisen.de loopt ?
Vraagje: wat is de Midsize Suv in het Duits? Is dat Zwischengrösse? Ik zie er niets bij wat lijkt op een SUV....
Sep.
Sep.
- Knabbeltje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
Als je op de site van usareisen naar een midsize suv zoekt ,wordt het ook gewoon midsize suv genoemd .
Ook op de voucher staat midsize suv op .
Gr.,
Ook op de voucher staat midsize suv op .
Gr.,
De "Equinoxe-truuk" bracht in de afgelopen 4 jaar een prijs van 300-400 Euro voor 2 weken in mei. We doen nu in juli/augustus een rondje in het Noordoosten en vertrekken vanaf JFK. Usareisen geeft hier voor 15 dagen afhankelijk van de huurklasse tarieven af van 1200 Euro en meer.
Dat is wel ff slikken, wie heeft hier nog goede tips? Buiten de luchthaven huren is inderdaad een goede tip echter wij komen om 21.00 uur aan op JFK en dat maakt ons niet echt flexibel. Een hotel in de buurt van de luchthaven kost ook gauw $125 dus eerst overnachten en dan een auto huren ligt ook niet voor de hand. Met een taxi naar La Guardia of Newark zou kunnen maar dan is het ook middernacht voor we daar zijn...
Enfin, we zijn weer lekker aan het puzzelen
(de helft van de pret zeg ik altijd!)
Dat is wel ff slikken, wie heeft hier nog goede tips? Buiten de luchthaven huren is inderdaad een goede tip echter wij komen om 21.00 uur aan op JFK en dat maakt ons niet echt flexibel. Een hotel in de buurt van de luchthaven kost ook gauw $125 dus eerst overnachten en dan een auto huren ligt ook niet voor de hand. Met een taxi naar La Guardia of Newark zou kunnen maar dan is het ook middernacht voor we daar zijn...
Enfin, we zijn weer lekker aan het puzzelen
Laatst gewijzigd door cvr op 16 jan 2011, 21:05, 2 keer totaal gewijzigd.
- JeroenB
- Amerikakenner
- Contacteer:
De tarieven verschillen ook per huur locatie, dus eventueel 1 dag huren en op een andere locatie de auto omruilen zou een optie kunnen zijn.
Verder misschien even kijken bij andere verhuurders zoals Dollar.de of carhireagency.com
Verder misschien even kijken bij andere verhuurders zoals Dollar.de of carhireagency.com
Property Manager voor vakantie woningen in de Kissimmee area
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Maar heb je al gekeken wat autohuur bij La Guardia of Newark kost? Als je op JFK huurt is dat inderdaad duurder, ben ik ook al eens tegenaan gelopen bij het vergelijken van prijzen. Als het dusdanig veel scheelt had ik er toch wel een taxiritje voor over. Weet uiteraard niet wat zo'n rit kost.cvr schreef:Met een taxi naar La Guardia of Newark zou kunnen maar dan is het ook middernacht voor we daar zijn...
Zijn de tickets al geboekt? Anders een andere aanvliegstad (luchthaven) kiezen?
Roland
Taxi prijs weet ik niet, OV wel:Coyote schreef:Maar heb je al gekeken wat autohuur bij La Guardia of Newark kost? Als je op JFK huurt is dat inderdaad duurder, ben ik ook al eens tegenaan gelopen bij het vergelijken van prijzen. Als het dusdanig veel scheelt had ik er toch wel een taxiritje voor over. Weet uiteraard niet wat zo'n rit kost.cvr schreef:Met een taxi naar La Guardia of Newark zou kunnen maar dan is het ook middernacht voor we daar zijn...
JFK -> La guardia: $7 ($5 voor de airtrain, $2 voor de subway/bus combo)
JFK -> Newark: $7 + trein vanaf Penn naar Newark. Ik denk dat je iets van $14 pp in totaal kwijt bent pp.
De huur bij La Guardia zal niet veel afwijken van die op JFK. Hooguit de airport toeslag. In beide gevallen zit je gewoon in NYC. Voor Newark kan het inderdaad schelen. Je zit dan in een andere staat (NJ). Maar reken wel op anderhalf uur reistijd!
Roel.
Als ik JFK, La Guardia en Newark prijzen vergelijk zie ik dat je inderdaad gelijkt hebt. JFK en La Guardia ontlopen elkaar niet veel, Newark is wel duidelijk goedkoper. Ik las hier op het forum dat Dollar momenteel een goed alternatief is voor Usareisen en voor 16 dagen scheelt Newark vs JFK toch ruim 200 Euro op een minivan of Jeep-klasse. Daarvoor moeten we dan wel met z'n 4en van JFK naar Newark en ik verwacht dat we met een landing om 21.00 uur pas tegen 23.00 buiten staan...
Zelfs via Newark zitten we nog wel op 675 GBP voor de Jeep-klasse en met de huidige koers van rond de 1,20 Euro gaan we door de 800 Euro heen. Da's toch wat anders dan de gebruikelijke 300-400 Euro voor 2 weken in mei. Ik weet dat het hoogseizoen is maar ik vind het verschil wel erg groot...
Zelfs via Newark zitten we nog wel op 675 GBP voor de Jeep-klasse en met de huidige koers van rond de 1,20 Euro gaan we door de 800 Euro heen. Da's toch wat anders dan de gebruikelijke 300-400 Euro voor 2 weken in mei. Ik weet dat het hoogseizoen is maar ik vind het verschil wel erg groot...
Even een update; heb uiteindelijk via eautohuur gehuurd ipv usareisen; daar was het mogelijk om op te halen op Reagan luchthaven (ligt namelijk dichterbij centrum van Washington, dus dat scheelt taxikosten bij het ophalen vanuit centrum) en terug te brengen op JFK. Was net zo duur (minivan) als usareisen. Even via mail offerte aangevraagd met check of het gaat om Dollar (vanwege lage drop offkosten), en inderdaad. Kreeg toen ik na een week nog niet gereserveerd had herinnering om te boeken met 25 euro korting, dus totaal 416 euro + 100 dollar drop off voor 9 dagen minivan platinum. Gelijk geboekt en dus nog 25 euro bespaard!
wilhornis schreef:Hallo
Omdat huren in de oostkust wat complexer is dan aan de westkust (meer drop off kosten, sowieso hogere prijzen), ben ik wat verschillende combinaties voor onze aanstaande rondreis in april a.s. gaan invoeren. Ik weet niet of dat ligt aan de nieuwe site, maar ik liep wel tegen wat onduidelijkheden op. Overigens vind ik de site wel duidelijker dan andere sites (van verhuurders zelf of bv eautohuur) voor wat betreft wat je krijgt en wat niet voor een bepaald tarief. De site levert echter vaker frustratie op omdat een bepaalde op/afhaallocatie niet mogelijk is volgens de site, terwijl de verhuurders toch echt wel een verhuurstation hebben daar (bij andere sites lukt dat nl ook wel)
Zo krijg ik geen Alamo als ik Washington naar New York invul, alsof Alamo geen afhaallocaties heeft in Washington...
En bij dollar is het wel mogelijk om een mid size suv te huren in washington en in te leveren op newark, maar niet om deze in te leveren op jfk (terwijl dat wel geldt voor andere types)...
Waar ik verder tegenaan loop, is dat ik als ik Washington Dulles selecteer in het geval van Dollar er een toeslag wordt vermeld van 100 $ (Gebühren für Einwegmiete vor Ort zahlbar US-$ 100 (vorbehaltlich Änderung)), terwijl als ik Washington F St selecteer er 500$ staat. Wie weet waar dat aan ligt? Is nogal een verschil, en zit toch niet aan het aantal mijlen...
Wil
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 25646 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-