Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hoe/waar auto parkeren tijdens reis op luchthaven Zaventem (Brussel).
Re: Hoe/waar auto parkeren tijdens reis op luchthaven Zaventem (Brussel).
Heeft iemand enig idee hoe ver van tevoren je kan reserveren voor een parkeerplek bij Zaventem zelf? Ik ben nu aan het kijken voor de periode 18 april t/m 4 mei . Ik krijg de melding: Sorry no availability for selected car park.... Ik weet het, ik ben er op tijd bij . Het lijkt me sterk dat alle plekken al bezet zijn.
Dieuwertje
Dieuwertje
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Dat kan vanaf zo’n maand of 6 vantevoren.
Zeker niet vol dus
Zeker niet vol dus
We hebben voor april 2025 nu kunnen reserveren voor parkeren op Zaventem. Gekozen voor P3 Holiday parkeergarage. Weer iets wat we kunnen afvinken.
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Ik heb zelfs voor juli al een plek gereserveerd. Is toch nog te annuleren.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
2025 - midwest
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
2025 - midwest
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Wij zijn net terug en hebben de auto bij Holiday Inn Airport Brussel geparkeerd. Was voor 1 maand, 8 september tot en met 8 oktober, € 171,-. In de ochtend kun je met de shuttle à € 10,- (p.p.? dat weet ik zo even niet meer) naar het vliegveld en in de middag rijdt die niet meer. Wij zijn met de bus van het vliegveld naar het hotel gegaan, maar dat is een slecht idee. Volgende keer zouden we een Uber regelen.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Ik vind de Reservation Zone tot nu toe echt de beste keuze. Makkelijk parkeren, straat oversteken en je bent zo in de hal. Kost iets meer maar nog altijd best redelijke prijzen.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
- Contacteer:
@jpbriaire
Bedankt voor de tip, ik heb zojuist onze parkeerplek voor september/oktober 2025 op Reservation Zone gereserveerd.
Gr.
Reny
Bedankt voor de tip, ik heb zojuist onze parkeerplek voor september/oktober 2025 op Reservation Zone gereserveerd.
Gr.
Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
- Tantelotje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Ik vind parkeren op Zaventem echt top.
Hele redelijke prijzen en geen gedoe met shuttlebussen. Wij staan vaak of op Reservations, of op P3 Holiday parking.
Voor m'n werk vlieg ik ongeveer eens per maand vanaf Zaventem. Dan staat de auto altijd op de 'dure' Lock Parking. Net zover lopen maar je betaalt een hoop meer voor1 extra slagboom.
Hele redelijke prijzen en geen gedoe met shuttlebussen. Wij staan vaak of op Reservations, of op P3 Holiday parking.
Voor m'n werk vlieg ik ongeveer eens per maand vanaf Zaventem. Dan staat de auto altijd op de 'dure' Lock Parking. Net zover lopen maar je betaalt een hoop meer voor1 extra slagboom.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht