Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Budgetair
Re: Budgetair
Volgens mij is die 24 uur al voorbij.
- Jean-Paul
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Je bent toch geen bushcrafter he?!bedeve schreef:Jean Paul,
En over reizen met een trolley ; zelfs na weken op pad heb je dan nog spullen bij je die je helemaal niet gebruikt hebt.
Altijd te veel.

Ik heb een rondreis van ruim 3 weken voor de boeg en dan wil ik toch iets meer meenemen dan alleen een trolley. Met alleen mijn fotoapparatuur zit de trolley al vol.

- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Nu wel...mtl schreef:Volgens mij is die 24 uur al voorbij.

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Dat is toch wel zeer naïef. Prijzen van 50 euro per koffer per vlucht (inclusief overstap in principe) zijn de gangbare kost en dan kom je per persoon al minstens aan 100 euro. Met een paar tientjes red je het denk ik nergens.Jean-Paul schreef:ik heb dus deze vluchten geboekt met de gedachten dat er een paar tientjes bij zouden komen voor de bagage.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Tja, voor de gemiddelde AA bezoeker zal die bagagetoeslag ondertussen bekend zijn, maar of dit ook geldt voor de gemiddelde vakantieganger ?
Vergeet niet dat het voor veel andere (niet Europese) bestemmingen nog heel normaal is dat de bagage gratis mee mag. (al is het de vraag hoe lang nog, want Scoot en Air Asia komen steeds dichterbij)
Vergeet niet dat het voor veel andere (niet Europese) bestemmingen nog heel normaal is dat de bagage gratis mee mag. (al is het de vraag hoe lang nog, want Scoot en Air Asia komen steeds dichterbij)
Als je nog binnen de 24 uur zit: Cancellen en nooit meer zaken doen met een broker.
Het probleem is dat de 24uurs regel volgens mij juridisch alleen van toepassing is op /airlines/ die van en naar de USA vliegen. Een tussenpersoon is geen airline en is daar dus wellicht niet aan gebonden.
Maar zoals ik al vaker zeg in dit topic, het is _NOOIT_ voordelig om een tarief zonder bagage ("unbundled", "basic", "light") te boeken als je wel van plan bent om bagage in te checken. Boek dan altijd het reguliere economy tarief, meestal 80 euro meer (dat is het tarief dat zowel binnen Star Alliance als binnen Skyteam standaard is). Als een broker dat niet aanbiedt, pech, dan ga je naar een andere broker of travel agent, of, nog beter: naar de website van de airline zelf.
Bij united, gewoon direct, op dit moment op heel veel dagen in het aankomende jaar EUR 445 retour AMS-LAS, en als je tijdens het boeken kiest voor het reguliere tarief wordt dat EUR 525. Dan mag je gewoon stoelen selecteren en kostenloos 1 koffer inchecken. Dan ben je dus EUR 1050 kwijt, in totaal. Voorbeeld: https://goo.gl/flights/aayaG
Het probleem met de tarieven per vlucht is dat het systeem het vermoedelijk als vier losse segmenten ziet.
Het probleem is dat de 24uurs regel volgens mij juridisch alleen van toepassing is op /airlines/ die van en naar de USA vliegen. Een tussenpersoon is geen airline en is daar dus wellicht niet aan gebonden.
Maar zoals ik al vaker zeg in dit topic, het is _NOOIT_ voordelig om een tarief zonder bagage ("unbundled", "basic", "light") te boeken als je wel van plan bent om bagage in te checken. Boek dan altijd het reguliere economy tarief, meestal 80 euro meer (dat is het tarief dat zowel binnen Star Alliance als binnen Skyteam standaard is). Als een broker dat niet aanbiedt, pech, dan ga je naar een andere broker of travel agent, of, nog beter: naar de website van de airline zelf.
Bij united, gewoon direct, op dit moment op heel veel dagen in het aankomende jaar EUR 445 retour AMS-LAS, en als je tijdens het boeken kiest voor het reguliere tarief wordt dat EUR 525. Dan mag je gewoon stoelen selecteren en kostenloos 1 koffer inchecken. Dan ben je dus EUR 1050 kwijt, in totaal. Voorbeeld: https://goo.gl/flights/aayaG
Het probleem met de tarieven per vlucht is dat het systeem het vermoedelijk als vier losse segmenten ziet.
Ben ook op zoek naar tickets naar de USA en zat net op de site van budgetair.nl maar ik kreeg duidelijk 2 prijzen te zien.
1 voor een standaardticket zonder bagage ( € 452,54) en 1 voor een plusticket met bagage ( € 561,54).
Zover ik kan zien geven ze het duidelijk aan dat het ex bagage is en dat het verschil voor de gehele reis € 109,- is.
Dan is € 200,- pp wat er nu bijkomt wel heel erg veel, misschien is er korting als je vooraf boekt?
1 voor een standaardticket zonder bagage ( € 452,54) en 1 voor een plusticket met bagage ( € 561,54).
Zover ik kan zien geven ze het duidelijk aan dat het ex bagage is en dat het verschil voor de gehele reis € 109,- is.
Dan is € 200,- pp wat er nu bijkomt wel heel erg veel, misschien is er korting als je vooraf boekt?
Laatst gewijzigd door pretberg op 03 sep 2018, 13:21, 1 keer totaal gewijzigd.
2012 San Francisco - San Francisco ( Zuid-West)
2014 Seattle - Seattle (via Chicago)
2015 Atlanta - Atlanta (Zuidelijke staten)
2017 Las Vegas - Las Vegas
2022 Orlando - Orlando
2025 North East USA
2014 Seattle - Seattle (via Chicago)
2015 Atlanta - Atlanta (Zuidelijke staten)
2017 Las Vegas - Las Vegas
2022 Orlando - Orlando
2025 North East USA
Ik heb nog heel even gecheckt hoe het nu zit met die 24 uurs cancellation wetgeving zodra het een boeking bij een andere partij dan een airline betreft. Het lijkt er dan inderdaad op dat de regel niet van toepassing is.
Je geniet dus alleen die bescherming (tot 24 uur na boeking gratis kunnen annuleren) als je boekt bij de airline zelf, niet als je bij een derde partij boekt. De (amerikaanse) wetgeving die hierover gaat spreekt ook alleen van "carrier". Dat is ook logisch, dat is de enige partij waar het Amerikaanse department of transport eisen aan kan stellen: het is een onderdeel van het recht om op de USA te mogen vliegen.
Maar je zou je kunnen voorstellen dat het een soort kettingbeding is, dat het DOT stelt dat die cancellation geldt voor alle tickets, ook als die door een derde partij worden verkocht, en dat de airline daar maar zorg voor dient te dragen. Maar dat staat dus niet in de wet.
Je geniet dus alleen die bescherming (tot 24 uur na boeking gratis kunnen annuleren) als je boekt bij de airline zelf, niet als je bij een derde partij boekt. De (amerikaanse) wetgeving die hierover gaat spreekt ook alleen van "carrier". Dat is ook logisch, dat is de enige partij waar het Amerikaanse department of transport eisen aan kan stellen: het is een onderdeel van het recht om op de USA te mogen vliegen.
Maar je zou je kunnen voorstellen dat het een soort kettingbeding is, dat het DOT stelt dat die cancellation geldt voor alle tickets, ook als die door een derde partij worden verkocht, en dat de airline daar maar zorg voor dient te dragen. Maar dat staat dus niet in de wet.
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
die 24 uurs regeling heb ik zelf wel een keer nodig gehad via Ebookers (dus ook een broker). Was mijn 1e ticket wat ik zelf boekte (2010) naar de USA en was de naam verkeerd. Telefoniste adviseerde toen om de hele boeking te annuleren. Kreeg netjes het geld retour. Weet dus niet of het inmiddels veranderd is die regeling.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
2025 - midwest
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
2025 - midwest
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ik kan me voorstellen dat een broker kan meewerken aan cancellation binnen 24 uur maar dit niet verplicht is.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Net even een proefboeking gedaan op Budgetair.nl
Wanneer 1stuk ruimbagage inclusief is, krijg je geen upgradekeuze maar ga je direct naar je persoonsgevens.
Echter bij een (in dit voorbeeld KLM) vlucht zonder bagagevrijstelling, staat dit heel duidelijk vermeld en krug je direct een keuzemenu met opties en kosten. Bijzonder dat dit bij de topicstarter dan mis is gelopen.
Ook bijzonder dat Budgetair nog wat aan hun strijkstok laat hangen: de bagage-optie is hier €105 duurder terwijl KLM daar maar €80 voor rekent.
Wanneer 1stuk ruimbagage inclusief is, krijg je geen upgradekeuze maar ga je direct naar je persoonsgevens.
Echter bij een (in dit voorbeeld KLM) vlucht zonder bagagevrijstelling, staat dit heel duidelijk vermeld en krug je direct een keuzemenu met opties en kosten. Bijzonder dat dit bij de topicstarter dan mis is gelopen.
Ook bijzonder dat Budgetair nog wat aan hun strijkstok laat hangen: de bagage-optie is hier €105 duurder terwijl KLM daar maar €80 voor rekent.

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Ik vind het sneu voor TO maar ben toch bang dat er te snel gekeken wordt naar de goedkope vluchten die de brokers aanbieden.
Juist als een broker een goedkoop tarief aanbiedt, moet je checken en dubbelchecken wat inbegrepen is en wat niet. 'Ervan uit gaan' dat de bagage enkele tientjes kost is wel heel naïef, zeker omdat dat uitgebreid hier op het forum naar voren is gekomen. Altijd vooraf checken wat extra opties kosten!
Vorige week heb ik nog aangegeven dat United op dit moment goedkope vluchten aanbiedt in het 'Vliegen naar Amerika' topic. Kan alleen maar aanraden, houd dat topic in de gaten want die wordt dagelijks met nieuwtjes gevuld.
Roland
Juist als een broker een goedkoop tarief aanbiedt, moet je checken en dubbelchecken wat inbegrepen is en wat niet. 'Ervan uit gaan' dat de bagage enkele tientjes kost is wel heel naïef, zeker omdat dat uitgebreid hier op het forum naar voren is gekomen. Altijd vooraf checken wat extra opties kosten!
Vorige week heb ik nog aangegeven dat United op dit moment goedkope vluchten aanbiedt in het 'Vliegen naar Amerika' topic. Kan alleen maar aanraden, houd dat topic in de gaten want die wordt dagelijks met nieuwtjes gevuld.
Roland
Toch vind ik het raar dat je het maar normaal moet vinden om eerst alle kleine lettertjes te moeten lezen om niet belazerd te worden. En dat bijv. een typefoutje in een naam je gelijk honderden euros gaat kosten. Vroeger had je verplichte royal class toeslag in touringcars, dat mag geloof ik niet meer, maar binnenkort moet je bij ryanair waarschijnlijk een kledingtoeslag betalen als je niet naakt wilt vliegen. In Egypte kun je bij de piramides goedkoop op een kameel, er weer af gaat je echter heel veel geld kosten en zo'n kameel is best hoog. Oplichting is het nieuwe normaal blijkbaar.
Waarom pikken we dit als consumenten?
Waarom pikken we dit als consumenten?
Ik ben het met je eens dat veel brokers, maar ook sommige (europese) airlines niet duidelijk zijn. En wat mij betreft moeten daar ook snel regels voor komen.
Kijk, volgens mij zit er vrijwel niemand te wachten op intercontinentale tickets zonder bagage allowance. De enige reden dat deze fares bestaan zijn prijsvergelijkingssites en het feit dat een airline daar "gunstig" uit wil komen tov de concurrentie. Het idee is, dat als een klant eenmaal voor je kiest, die hogere prijs die later in het boekingsproces naar voren komt ook wel accepteren.
Maar.. dan moet die communicatie wel helder zijn.
De drie grote Amerikaanse airlines doen dit wel goed. Je moet echt expliciet akkoord gaan met de beperkingen van zo'n fare voordat je verder kunt (AA, United) of je krijgt meerdere malen een popup of je het echt zeker weet (Delta). Als je dan nog zo'n unbundled/light/basic/restricted fare koopt dan heb je dat echt bewust gedaan. Ook kun je bij al die airlines al gewoon in de zoekopdracht aangeven wat voor fare je wilt. Dat mis ik bij de europese airlines volledig.
Kijk, volgens mij zit er vrijwel niemand te wachten op intercontinentale tickets zonder bagage allowance. De enige reden dat deze fares bestaan zijn prijsvergelijkingssites en het feit dat een airline daar "gunstig" uit wil komen tov de concurrentie. Het idee is, dat als een klant eenmaal voor je kiest, die hogere prijs die later in het boekingsproces naar voren komt ook wel accepteren.
Maar.. dan moet die communicatie wel helder zijn.
De drie grote Amerikaanse airlines doen dit wel goed. Je moet echt expliciet akkoord gaan met de beperkingen van zo'n fare voordat je verder kunt (AA, United) of je krijgt meerdere malen een popup of je het echt zeker weet (Delta). Als je dan nog zo'n unbundled/light/basic/restricted fare koopt dan heb je dat echt bewust gedaan. Ook kun je bij al die airlines al gewoon in de zoekopdracht aangeven wat voor fare je wilt. Dat mis ik bij de europese airlines volledig.
- Jean-Paul
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 20
>De drie grote Amerikaanse airlines doen dit wel goed. Je moet echt expliciet akkoord gaan met de beperkingen van zo'n fare voordat je verder kunt (AA, United) of je krijgt meerdere malen een popup of je het echt zeker weet (Delta). Als je dan nog zo'n unbundled/light/basic/restricted fare koopt dan heb je dat echt bewust gedaan.
Precies. Bij BudgetAir kreeg ik alleen "excl bagage" te zien. Pas na het betalen kreeg ik pas te zien dat ik per vlucht (door de tussenstop heb ik 4 vluchten) 50 euro per koffer per persoon moet betalen. Wat het bedrag 400 euro hoger maakt. Ik vind het nog steeds absurd. En inderdaad, binnen 24 uur cancellen geldt voor de vliegmaatschappij zelf en niet voor de broker.
Precies. Bij BudgetAir kreeg ik alleen "excl bagage" te zien. Pas na het betalen kreeg ik pas te zien dat ik per vlucht (door de tussenstop heb ik 4 vluchten) 50 euro per koffer per persoon moet betalen. Wat het bedrag 400 euro hoger maakt. Ik vind het nog steeds absurd. En inderdaad, binnen 24 uur cancellen geldt voor de vliegmaatschappij zelf en niet voor de broker.
Dan nog: als je van plan bent bagage in te checken, en je krijgt de keuze tussen meerdere fares (zoals Budgetair blijkbaar doet), waarom kies je dan toch nog voor de unbundled fare?
Ik verwacht overigens, net als eerdere posters in dit topic, dat je uiteindelijk niet voor elke leg apart moet betalen.
Dat zou alleen maar zo zijn als het echt aparte segmenten zijn, dus als je een "stopover" hebt, niet een connectie. Dat is bij de meeste airlines automatisch zo bij connecties van meer dan 12 of 24 uur. Maar ik neem aan dat jouw connecties niet zo lang zijn?
Welke airline heeft het ticket uitgegeven? Dwz: wat zijn de eerste drie cijfers van het ticketnummer? Dan zou je eens die airline kunnen bellen om te vragen wat er fout gaat.
Ik verwacht overigens, net als eerdere posters in dit topic, dat je uiteindelijk niet voor elke leg apart moet betalen.
Dat zou alleen maar zo zijn als het echt aparte segmenten zijn, dus als je een "stopover" hebt, niet een connectie. Dat is bij de meeste airlines automatisch zo bij connecties van meer dan 12 of 24 uur. Maar ik neem aan dat jouw connecties niet zo lang zijn?
Welke airline heeft het ticket uitgegeven? Dwz: wat zijn de eerste drie cijfers van het ticketnummer? Dan zou je eens die airline kunnen bellen om te vragen wat er fout gaat.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Maar goed, al wist je dat het excl. bagage was, dan wil je toch weten wat je voor de bagage gaat betalen vóórdat je de boeking definitief maakt?
Het hele gedoe met tickets excl. bagage dient alleen maar als lokkertje. Want er wordt geadverteerd met de excl. prijzen waardoor tickets heel aantrekkelijk lijken. Ik houd niet van zulke praktijken (net als de 'vanaf' prijzen, dan weet je dat je in de praktijk nooit de 'vanaf-prijs' betaalt).
Gelukkig pakken de (Amerikaanse) luchtvaartmaatschappijen het goed aan en heb je direct al een duidelijk beeld wat je incl. bagage betaalt. Eens te meer een reden om direct bij de Airlines te boeken.
Roland
Het hele gedoe met tickets excl. bagage dient alleen maar als lokkertje. Want er wordt geadverteerd met de excl. prijzen waardoor tickets heel aantrekkelijk lijken. Ik houd niet van zulke praktijken (net als de 'vanaf' prijzen, dan weet je dat je in de praktijk nooit de 'vanaf-prijs' betaalt).
Gelukkig pakken de (Amerikaanse) luchtvaartmaatschappijen het goed aan en heb je direct al een duidelijk beeld wat je incl. bagage betaalt. Eens te meer een reden om direct bij de Airlines te boeken.
Roland
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Tja, altijd alles drie keer doorlezen en navragen als je niet zeker bent, dat is weer duidelijk.
Maar afhankelijk natuurlijk van de reisdata, zo extreem goedkoop zijn die tickets ook geeneens, ik heb al een aantal maal voor minder die route kunnen vliegen, met als record 375 euro pp ergens in april.
Maar afhankelijk natuurlijk van de reisdata, zo extreem goedkoop zijn die tickets ook geeneens, ik heb al een aantal maal voor minder die route kunnen vliegen, met als record 375 euro pp ergens in april.
- MarjoleinW
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Misschien lees ik nu niet goed hoor of begrijp ik de discussie niet, maar ik begrijp dat je denkt dat je per vlucht 50,- betaalt? (dus met overstap 2x?)
Heb je ook ingelogd bij United om dit te checken? Dat kan, ook al heb je bij Budgetair geboekt.
Mijn man en ik hebben al een paar maanden geleden tickets geboekt via Cheaptickets van Amsterdam naar Orlando. Heen met een overstap op Houston en terug op New York. (met bagage! ) Nu heeft mijn zoon besloten ook mee te gaan en hebben we voor hem precies dezelfde vlucht geboekt maar dan zonder bagage. Dit omdat ik denk dat we heen wel met zijn drietjes met 2 koffers redden maar voor de terugweg wil ik wel een koffer op zijn naam mee terug nemen.
Wanneer in nu inlog bij United krijg ik te zien dat de kosten $60,00 zijn voor de eerste koffer voor de HELE vlucht van Amsterdam naar Orlando.
1x$60,00, geen 2x!
Dit staat er als ik met zijn gegevens inlog op United:
Checking bags for this itinerary
Checked baggage service charges are collected at any point in the itinerary where bags are checked. The bag service charges below reflect a maximum outside linear dimension of 62 linear inches (157 cm)
First and second baggage service charges per traveler as listed below: 1st bag 2nd bag Weight per bag
Wed., Nov. 21, 2018 Amsterdam, NL (AMS) to Orlando, FL, US (MCO) $60 USD $100 USD 50.0 lbs (23 kgs)
Thu., Dec. 6, 2018 Miami, FL, US (MIA) to Amsterdam, NL (AMS) $60 USD $100 USD 50.0 lbs (23 kgs)
These amounts represent an estimate of the first and second checked baggage service charges that may apply to your itinerary. If your itinerary contains multiple travelers, the service charges may vary by traveler, depending on status or memberships.
Heb je ook ingelogd bij United om dit te checken? Dat kan, ook al heb je bij Budgetair geboekt.
Mijn man en ik hebben al een paar maanden geleden tickets geboekt via Cheaptickets van Amsterdam naar Orlando. Heen met een overstap op Houston en terug op New York. (met bagage! ) Nu heeft mijn zoon besloten ook mee te gaan en hebben we voor hem precies dezelfde vlucht geboekt maar dan zonder bagage. Dit omdat ik denk dat we heen wel met zijn drietjes met 2 koffers redden maar voor de terugweg wil ik wel een koffer op zijn naam mee terug nemen.
Wanneer in nu inlog bij United krijg ik te zien dat de kosten $60,00 zijn voor de eerste koffer voor de HELE vlucht van Amsterdam naar Orlando.
1x$60,00, geen 2x!
Dit staat er als ik met zijn gegevens inlog op United:
Checking bags for this itinerary
Checked baggage service charges are collected at any point in the itinerary where bags are checked. The bag service charges below reflect a maximum outside linear dimension of 62 linear inches (157 cm)
First and second baggage service charges per traveler as listed below: 1st bag 2nd bag Weight per bag
Wed., Nov. 21, 2018 Amsterdam, NL (AMS) to Orlando, FL, US (MCO) $60 USD $100 USD 50.0 lbs (23 kgs)
Thu., Dec. 6, 2018 Miami, FL, US (MIA) to Amsterdam, NL (AMS) $60 USD $100 USD 50.0 lbs (23 kgs)
These amounts represent an estimate of the first and second checked baggage service charges that may apply to your itinerary. If your itinerary contains multiple travelers, the service charges may vary by traveler, depending on status or memberships.
Zuidwesten 2009/Florida 2010/Zuidwesten 2013/New York+Oost USA 2015
Florida mei + december 2017/ West USA april 2018 / Florida nov/dec 2018
Georgia,Carolina's en Florida nov/dec 2022
http://www.marjoleinw.com/wordpress
Florida mei + december 2017/ West USA april 2018 / Florida nov/dec 2018
Georgia,Carolina's en Florida nov/dec 2022
http://www.marjoleinw.com/wordpress
- bedeve
- Amerika-expert
Precies Marjolein ,MarjoleinW schreef:Misschien lees ik nu niet goed hoor of begrijp ik de discussie niet, maar ik begrijp dat je denkt dat je per vlucht 50,- betaalt? (dus met overstap 2x?)
.
De link naar de United website waar dat allemaal uitgelegd staat , en waar je met ingeven van je vluchtgegevens jouw bagagekosten kunt berekenen heb ik al drie keer geplaatst maar er wordt niet op gereageerd.
Het dubbeltje valt niet
Je bagagekosten zijn per bestemming, niet per leg !
https://www.united.com/web/en-US/conten ... vices.aspx
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !