Wij hebben uiteindelijk niks hoeven te betalen.

Bedankt, dan komt het waarschijnlijk wel goed.
Ik had alleen handbagage bij me en hoefde dus niet langs een balie. Dat scheelt alweer.Tantelotje schreef: ↑06 okt 2019, 23:45Bij ons (en iedereen voor en na ons) moest de handbagage wel op de weegschaal. Wij hadden er rekening mee gehouden dus hadden zeker niet meer dan 8 kilo per rugzak. Maar er waren genoeg mensen die toch verzocht werd iets om te pakken.
Overigens vonden wij het eten bij Swiss best goed, zelfs lekkere broodjes bij t ontbijt![]()
Ik ben 2 jaar geleden met United heen gevlogen, met Swiss terug. Wij hadden toen een trolley en een rugzak pp en dit mocht dus eigenlijk niet binnen de regels van Swiss. Daarnaast wogen ze ook onze trolleys en die waren ook te zwaar. Ik heb toen eerlijk aangegeven dat ik had geboekt bij United en ook dus er vanuit ging dat de regels van United zouden gelden op de terugweg. De dame achter de balie die was erg coulant en heeft toen gratis voor ons 2 trolleys ingecheckt, waardoor we uiteindelijk alleen met onze rugzakken hebben gereisd. Ze zei dat het namelijk anders in Zurich nog wel eens voor problemen kon zorgen.WeernaardeVS schreef: ↑06 okt 2019, 13:20Wij reizen ook met Swiss volgend jaar. Letten ze ook erg op gewicht en formaat van de handbagage?
En dat kan weleens vervelend zijn als je een laptop en/of andere kwetsbare apparaten in je handbagage hebt.
@Nieuwenoord Ik bedoel het online regelen van de bagage, dat kon alleen voor de heenreis. Ik ben benieuwd of je het ook op Schiphol kan regelen voor de terugreis bij een Delta kiosk. Ik weet bij United ging het ook zo, bagage regelen op de airport. Dit kon ook niet online.nieuwenoord schreef: ↑08 dec 2019, 10:10Daar heb ik eigenlijk nog niet eens naar gekeken ... goede vraag.
Edit: het lijkt erop dat je dat dus inderdaad bij inchecken op de terugreis (ook heen trouwens bij KLM Light) op de luchthaven kan regelen. Dat betekent dan automatisch dat je de volle prijs betaalt, bij Delta 60 dollar voor de eerste, 100 dollar voor de tweede koffer.