Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Air Canada maakt er een zooitje van.

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
peterhuibers
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Air Canada maakt er een zooitje van.

Bericht door peterhuibers »

Zo van mijn kant dan eindelijk het laatste bericht.
Mijn laatste nieuws hiervoor was dat we de claim uit handen hebben gegeven.
De eerste afwijzing was er en ze beriepen zich op buitengewone (weers)omstandigheden.
Echter zonder enig bewijs te leveren.
Ons claim bureau (Avi Claim) hield ons regelmatig op de hoogte en in mei was er nieuws dat er in Canada een gerechtelijke procedure gestart ging worden. Maar dat dit wel eens lang kon gaan duren.
Echter vandaag bericht dat we geld terug krijgen. We hadden 4 tickets en hadden ruime vertraging. Recht op 4x € 600,--
Met aftrek van wat Avi Claim zelf als kosten inhoud krijgen we daar 75% van terug. Dus wel mooi € 1800,--
Zo zie je maar dat de aanhouder wint. Ook als zij maar bleven schemeren over buitengewone weersomstandigheden.
Dit hadden we zelf nooit voor elkaar gekregen. Als is het natuurlijk belachelijk dat het zo moet.
En zeker ook gerechtigheid voor de manier ze ons op Toronto hebben behandeld. Voor ons nooit meer Air Canada!!

Dus mocht de service de komende weken wat tegenvallen bij AC, zou dat kunnen komen door wat cash tekort! :wink:

Dit jaar geen Amerika vakantie voor ons maar een weekje Zwitserland.

Maar ik blijf het forum volgen om als het kan ook info- en advies te geven. En zeker ook om mooie reisverslagen te lezen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer