Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Stoelen reserveren op Virgin en BA vluchten
Re: Stoelen reserveren op Virgin en BA vluchten
wij gaan inderdaad met de A380. Wat fijn om deze positieve reacties te lezen!
We hebben op de heenweg een overstap in Londen, vanuit daar met A380 naar LAX. Dus betekent dat dat we 24u voor de eerste vlucht (dus Amsterdam - Londen) ook de stoelen voor A380 kosteloos kunnen reserveren?
We hebben op de heenweg een overstap in Londen, vanuit daar met A380 naar LAX. Dus betekent dat dat we 24u voor de eerste vlucht (dus Amsterdam - Londen) ook de stoelen voor A380 kosteloos kunnen reserveren?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 19
Ja, ik mijn geval naar Singapore was dat zo! Dus 24u vanaf de eerste vlucht kun je voor beide inchecken en stoelen reserveren.
Je hebt van BA ook een hele handige app, waarmee je het inchecken ook kunt doen, mocht je 24u vantevoren geen laptop/computer tot beschikking hebben. Zo heb ik het op de terugweg ook gedaan.
Je hebt van BA ook een hele handige app, waarmee je het inchecken ook kunt doen, mocht je 24u vantevoren geen laptop/computer tot beschikking hebben. Zo heb ik het op de terugweg ook gedaan.
45 states done, 5 to go (HI, KS, NE, ND, IA)!
Bedankt voor deze tip! Ga ik meteen opzoeken en downloadenIng schreef:Je hebt van BA ook een hele handige app

Wij vliegen met de (denk ik toch) nieuwe dreamliner van Virgin van Londen naar Miami.
Iemand hier al eens mee gevlogen?
Iemand hier al eens mee gevlogen?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 19
Niet met de dreamliners van Virgin, maar wel van TUI (AMS - Dom. Republiek) en United Airlines (vlucht AMS - Houston).
Prettig vliegtuig, lekker stil en fijne dimmende raampjes. Ik vond de beenruimte ook nog best wel acceptabel, zeker de comfort class van TUI.
Hij haalt het echter niet bij de Airbus A380 qua comfort!
Prettig vliegtuig, lekker stil en fijne dimmende raampjes. Ik vond de beenruimte ook nog best wel acceptabel, zeker de comfort class van TUI.
Hij haalt het echter niet bij de Airbus A380 qua comfort!
45 states done, 5 to go (HI, KS, NE, ND, IA)!
Op seatguru.com krijgt hij idd niet zo'n al te beste beoordelingen qua comfort!
Ben benieuwd!
Wij reizen met 3 meiden. Dan denk ik dat ik de mid-row ga reserveren bij online inchecken, dan zijn er toch 2 van ons die de benen eens kunnen strekken en kunnen we af en toe wisselen
Ben benieuwd!
Wij reizen met 3 meiden. Dan denk ik dat ik de mid-row ga reserveren bij online inchecken, dan zijn er toch 2 van ons die de benen eens kunnen strekken en kunnen we af en toe wisselen

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht