Of ik online kan inchecken weet ik nog niet, dat kan 23 uur van te voren. Maar.. goede tip als het niet lukt om even te bellen! Baal er wel van dat je niet eens zeker bent van stoelen naast elkaar. Zou het toch erg raar vinden mochten we met 4 man verspreid zitten over een toestel van meer dan 300 stoelen. Maar goed, maar even afwachten denk ik. Morgen nogmaals United/Lufthansa bellen om te vragen of ze wellicht alvast stoelen naast elkaar kunnen zetten, maar die zullen ook wel weer naar elkaar wijzen.harryh schreef:Had ik ook 3 weken terug, kon ook niet online inchecken. Nadat inchecken was geopend heb ik Lufthansa gebeld. Konden me niet telefonisch inchecken maar dat vond ik geen probleem, had toch koffers mee, dus aan de balie gedaan. Maar ze konden wel goede plaatsen naast elkaar telefonisch regelen.
Lufthansa geeft op Facebook aan dat ze geen voor reservering doen voor de stoelen, dus niet alvast automatisch ergens naast elkaar zetten. Daarnaast is stoel reservering voor united vluchten enkel mogelijk in bepaalde klasse. Niet voor ons, want heb al met Lufthansa eerder gebeld. Beetje vreemd allemaal, maar goed, had ik maar bij Lufthansa zelf moeten boeken waarschijnlijk. Ik had er graag 25 euro extra over voor gehad p.p., maar dat mag niet.