Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vervoer/bewaren van tickets/paspoorten
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Vervoer/bewaren van tickets/paspoorten
Ha ja, maar een stapel verlopen paspoorten meenemen?
-
Gast
Als ik het goed lees staat er dat hij een stapel verlopen paspoorten heeft, maar er maar een van meeneemt.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dan heb ik niet goed gelezen. Maar ik snap het nog niet helemaal.
Ik denk altijd dat een kopie van je paspoort je wel helpt om snel een nieuwe te krijgen als je het echt kwijt zou zijn, maar daar heb je dus ook niks aan?
Ik denk altijd dat een kopie van je paspoort je wel helpt om snel een nieuwe te krijgen als je het echt kwijt zou zijn, maar daar heb je dus ook niks aan?
- Bushmaster
- Amerika-expert
Snel een nieuwe is nagenoeg onmogelijk:
- eerst een Nederlands consulaat vinden (Interpolis kan je daar niet bij helpen, die kennen maar één plaats in de US en dat is Washington DC)
- geschikte pasfoto's laten maken
- wachten, veel wachten
nog een tip: ben je je paspoort kwijt (aan het eind van je vakantie), laat dan je reisgenoot z'n paspoort ook maar weggooien,
dan kan je met z'n tweeën (op kosten van de reisverzekering) op "nieuwe paspoort jacht", terwijl anders de persoon, welke nog wel z'n paspoort heeft, gewoon terug naar Nederland moet.
- eerst een Nederlands consulaat vinden (Interpolis kan je daar niet bij helpen, die kennen maar één plaats in de US en dat is Washington DC)
- geschikte pasfoto's laten maken
- wachten, veel wachten
nog een tip: ben je je paspoort kwijt (aan het eind van je vakantie), laat dan je reisgenoot z'n paspoort ook maar weggooien,
dan kan je met z'n tweeën (op kosten van de reisverzekering) op "nieuwe paspoort jacht", terwijl anders de persoon, welke nog wel z'n paspoort heeft, gewoon terug naar Nederland moet.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat laatste zou ik nou nooit bedacht hebben. Ik ga eerst zelf maar eens wat consulaten opzoeken. Wij hebben een Nederlands paspoort en een Spaanse reisverzekering, jippie.
Veel meer plekken zijn er ook niet meer waar je terecht kunt, Miami, New York, Chicago en San Fransisco.Bushmaster schreef: - eerst een Nederlands consulaat vinden (Interpolis kan je daar niet bij helpen, die kennen maar één plaats in de US en dat is Washington DC)
Terug in Texas!
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja, dat krimpen ze aardig in, wereldwijd. Zal het telefoonnummer van San Francisco noteren, je weet nooit waar het goed voor is als je op pad bent.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht