Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

United airlines ... schandalige service!

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Re: United airlines ... schandalige service! Need help!

Bericht door RNA »

Ik sluit me aan bij Ruud, ik krijg de indruk dat je voor het eerst op een intercontinentale vlucht zit. Natuurlijk is het vervelend wat er gebeurt, maar zulke dingen gebeuren nu eenmaal bij de luchtvaartmaatschappijen. Ik ga er ook vanuit dat je geen business class hebt geboekt maar een goedkoop ticket, dan ben je inderdaad een speelbal.
Ze hebben de garantie om je van A naar B te brengen, hoe ze dit doen is hun eigen keus. Gaat het niet volgens geboekt schema kun je soms compensatie krijgen.

Kortom: zet je er overheen, het is vervelend maar je kunt niet verwachten dat je als een koning behandeld wordt. Naast jijzelf zijn er nog honderden met hetzelfde probleem, hoogseizoen etc. Je posts zijn nogal dramatisch.

p.s. misschien volgende keer je startpost wat duidelijker maken, ik heb het een paar keer moeten lezen voordat ik door had wat er nu precies gaande was.
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
Division
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Division »

Vervelend hoor dat je vertraging hebt, maar "schandalig" is het allemaal zeker niet. Schandalig zou het zijn als United niets voor je doet en je niet overboekt. Technische mankementen kunnen gebeuren, net zoals het logisch is dat balies niet zo ineens voor 200 mensen aan personeel hebben. Je bent nu toch onderweg, ze hebben toch een hotel geregeld? Problem solved. Natuurlijk had het allemaal beter gekund, maar zet dat netjes in het formulier voor compensatie.
Afbeelding
Frasi
Amerika-expert
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Frasi »

Ik zie in de post wel erg vaak United en US airways voorbij komen. Zijn deze maatschappijen dan minder bedreven in het goed afhandelen van vertragingen ?
Zelf heb ik (van 7 reizen) maar 1x een vertraging van 1 uur meegemaakt (was na de overstap dus geen probleem). En bij de aankondiging van de vertraging draaide Delta meteen $15 vouchers uit zodat je in dat uur wat -gratis- kan eten en drinken op het vliegveld. Vond ik wel goede service.
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
Jerre
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door Jerre »

Als je fb pagina's opent van maatschappijen lees je op elke pagina even veel klachten van ontevreden passagiers :)
2009 :: LA - SF
2011 :: NY - MIA
2014 :: DENV - LV
2015 :: LV - LV
2019 :: MIA - MIA
Blogs :: http://exploringusa2015.wordpress.com
vinceG
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door vinceG »

Mjah schandalig vind ik ook wat ver gaan. United doet in ieder geval alles om iemand terug te krijgen.

Persoonlijk vlieg ik al jaren met United en een aantal kleine vertragingen en 1 grote vertraging meegemaakt waardoor de aansluiting naar Amsterdam gemist is.
Wij kregen toen vouchers om te eten op het vliegveld en de tijd te overbruggen totdat ons toestel van lufthansa naar Frankfurt vertrok. Vandaar prima overstap naar Amsterdam.
Ja het was lang wachten, maar verder goed geregeld. En ik krijg het idee dat United het nu ook goed regelt, maar dat het extra wachten is vanwege de zomerdrukte.....

sterkte in ieder geval!
Ik zou het meer als avontuur zien dan als drama...
RuudB
Amerikakenner

Bericht door RuudB »

Wij moesten op onze vlucht van JFK naar Londen afgelopen maandag na 2 uur het vliegtuig uit vanwege een probleem met de motor. We vlogen met American Airlines. We kregen een voucher van USD 12 voor een drink en/of snack. Verder had ik na 2.5 uur na oorspronkelijke vertrektijd al een bericht dat we waren omgeboekt in Londen voor een latere vlucht. Al met al 3.5 uur later thuis. We kregen die dinsdag al een excuus mailtje van American en er werden dubbele miles bijgeschreven op onze frequent flyer accounts. Leuk was het niet met reizende kinderen, maar als dit het ergste is wat me overkomt dit jaar, dan teken ik er voor. Het was overigens de eerste keer dat we zo'n grote vertraging hadden en dat na zo'n 13 intercontinentale reizen.
Afbeelding
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Uiteindelijk kregen we een vlucht naar Newark... waar we slechts 50 min overlay hebben voor connectie met Brussel. Er mag dus niets verkeerd gaan...
Nu zijn er mensen die tussen de overstappen graag nog even op het gemakje eten en drinken, maar 50 min is op een terugvlucht echt geen probleem. Mits de vlucht naar Newark dan geen vertraging heeft. Je hebt niet al dat gedoe zoals op de heenreis en je bagage zie je pas in Brussel. Meestal ben je uiterlijk in een kwartier wel bij je volgende gate.
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Vito »

Ook wij hebben geen klagen over United. Wij zijn een paar jaar geleden zonder problemen door United omgeboekt naar een eerdere vlucht omdat de oorspronkelijke vlucht vertraging zou hebben. We zonden dan ook de connectie missen en bij de balie boekten ze ons zo om naar een eerdere vlucht in de business Class. Echt super opgelost destijds, maar ik begreep wel dat de service van United hard achteruit is gehold.

Hopelijk haal je de aansluiting in Newark. 2 dagen vertraging is wel heel veel.
Division
Amerikakenner

Re: . . .

Bericht door Division »

Ik denk dat martin89 niet de reacties kreeg die hij graag wilde. Openingspost verwijderd en topictitel leeggehaald? Dit topic kan wel op slot lijkt me.
Afbeelding
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Contacteer:

Re: . . .

Bericht door Njit »

Altijd een beetje jammer dit. Op een Forum kun je allerlei soorten meningen verwachten. Kun je daar niet tegen, roep dit soort dingen dan op verjaardagsfeestjes.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
MiniMe
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: United airlines ... schandalige service!

Bericht door MiniMe »

Beetje flauw...

Al heb ik ergens wel sympathie voor hem. Hij heeft dit aanvankelijk gepost terwijl de hele situatie nog volop gaande was, allicht hopend op begrip en bruikbare tips in gelijkaardige situaties.
Terwijl hij als respons eigenlijk alleen de boodschap kreeg dat hij het maar even uit moest zitten en nadien het klachtenformulier invullen.

En dat op de terugweg van een huwelijksreis die hem sowieso waarschijnlijk al aan het eind van zijn Latijn heeft gebracht. Zo'n schema en dan nog de nachten als pas gehuwde erbij... Komaan, de man verdient een standbeeld! :clap: :D :D
Memories...
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door Marenko »

Een soort gelijke ervaring hadden wij ook op onze huwelijksreis, maar dan bij Delta. :mrgreen:
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Contacteer:

Bericht door Njit »

Ach, als een dergelijke crisis weet te overleven dan houd je huwelijk ook wat langer stand :lol:
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer