Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vervoer SFO --> Union Square

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Tinus1983
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Vervoer SFO --> Union Square

Bericht door Tinus1983 »

PSVwally schreef:Zonder die drive is dat ook een goede keuze. En als je maar 1 of 2 dagen hebt om de stad te verkennen is de hop on off bus in SF erg handig. Je kan op meer dan 20 plekken uitstappen en doordat SF compact is is dat itt bijvoorbeeld LA goed te doen.
Hop on hop off is zeker een prima optie zie ik, ook de Golden Gate Bridge dus lijkt me leuk. Denk dat ik dan Twin Peaks op de ochtend pak dat we uiteindelijk de huurauto hebben en richting highway 1 gaan.
motje82 schreef:Wij zouden graag met Shared Van naar ons hotel gaan. Scheelt weer slok op de borrel. Is het nodig te reserveren? Want je moet op voorhand betalen, maar voor hetzelfde geld duurt Customs langer dan gedacht en is de bus al lang weg.
Die optie had ik dus ook in gedachten en vroeg mij dat dus ook af, hoop dat iemand hier op dit forum ervaring mee heeft?

gr. Martin
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Dat zou betekenen dat je de auto dus downtown ophaalt begrijp ik hieruit. Ik vond die hop bus ideaal. Stopt bij zo ongeveer alle bekende punten en aan beide kanten van de golden gate. Als je bij het embarcadero uitstapt en er voorbij loopt heb je ook een goed zicht op de (persoonlijn nog mooiere) Bay Bridge.
Tinus1983
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Tinus1983 »

Mijn bedoeling was inderdaad downtown ophalen, echter krijg ik net antwoord op mijn vraag bij Alamo, dat er dan wel dropoffkosten bijkomen van $150,-

Ik kies er nu dus voor om hem wel pas op te halen wanneer ik SF verlaat, maar dan alsnog wel bij de airport.

Denk laat het nog ff hier weten
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer